Minen nuista pykälistä tiiä, mutta luulisi että ne on uutena rekisteröity ja hyväksytty jotenkin ko. käyttöön. Tuskin jenkkifarmaritkaan on olleet aktiivipalvelusvuosinaan henkilöauton statuksella, vaikka ne saa myöhemmin käyttöön täysillä sohvariveillä ilman veropommia.
Tommonen sopivanikäinen hauturikäytössä nuoruusvuotensa palvellut laatikko-Caprice olis kyllä listalla kärkipäässä käyttövankkuriksi, jos löytäisi hyvin pidetyn ja lompakko sallisi kaluston lisäämistä.
Joskus tavailin niitä verovapaan hautausauton määritelmiä, enkä nyt muista niin tarkkaan niitä, mutta siinä oli jotain että se pitää olla tarkoituksen mukainen, arvokas, arkulle määritellyt tilat, yms höpinää. El Caminoon kun tekee jonkun hemmetin jatkotötterön taakse että siihen mahtuu arkku ja katteen lavan päälle, niin ei se enää arvokkaan näköinen ole, eikä alunperinkään tarkoituksenmukainen. Lisäksi kun tuon auton on saanut muutenkin verovapaana pakuna, niin miksi sitä kukaan yrittäisi kikkailla raatovankkuriksi?