0
Pretorian ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.
Siis ei pysy tyhjäkäynnillä normaalilämmöissä viinaksilla? Silloin ei kaikki ole kunnossa tms. Millainen viinakorversio sinulla on?
Kuusankoskelta kouvolaan ja keskustassa vasta rupes lämpiimään sisältä ja viinan kulutus on kyllä jotaan niin törkeetä ettei mitään rajaa 270km ja viisari rupee painumaan punaselle
Käytitkö yhtään tyhjäkäyntiä paikallaan ennen lähtöä?Ja mitä tuohon kulutukseen tulee, niin ehkä litran satkulla se on noussut talvella, vaikka tyhjäkäyntiä on runsaastikkin.Onkos tällä viimeisellä 270km matkan ainana vaivannut pahastikkin se taka-akseliston puslavika, joka saa lankun kulkemaan kuin vintti-koira?
Ens yön resepti käynnistykseen Lohkolämppärin piuha auton sisällä masokisti Butaani pullo ja kaasutoho Miten tää vaikuttas että käynnistellään väljää diiseliä Jos ei lähe nii sitten tallin lämmöstä classicci alle Nyt on meinaan haastetta kerrakseen tulossa http://ilmatieteenlaitos.fi/saa/Kouvola
Silti tuo potikka viritys ei selitä sitä, miksi se ei käy tyhjäkäyntiä lämpöisellä koneella?Ellet sitten ole huijannut myös sytkäboxin lämpötilan tunnistusta, jolloin ennakot muuttuvat.Ainoa asia, mikä minulla ei lämpene viinaksilla on turbo. Se punastelee huomattavan vähän, vaikka juttelen sille kuinka tuhmia tahansa! Liekö tottunut jo tuhmien puhumiseeni?
Kohta näkee miten bensahuikka kelju lähtee tuolta -28 lämpötilasta tulille, raakana luonnollisesti kun ei lohkista ole
Laita sit raporttia ainakin miten lähtee, kiinnostaa nää muiden kylmäkäynnistysratkaisut..
jaahsas... Ei muuta ku yrittämään lähteä töihin
-27 eihän se lähteny, akku loppu kesken ja starttiki hyppi kesken starttauksen pois rattaalta...