okei, mitäs kaikkea tähän sitten tarvihtee?
Pelkän sytkän ohjaamiseen tuolla purkilla ja vakiosytkähiluilla riittää oikeastaan sytytysvahvistin (lieneekö tuossa jo valmiinakin konehuoneessa sopiva) ja läjä johtoa. Hall-anturilta saadaan tarvittava kierroslukutieto ja megassa on valmiina paineanturi johon vedetään imusarjasta letku. Jakajan mahdolliset säätimet lukitaan. Imuilman ja moottorin lämpöantureilla saisi hifisteltyä ennakkoa hieman suuntaan tai toiseen lämpötilan mukaan, mutta varsinkaan vaparikoneessa tuolla ei ole kummoista merkitystä.
Hyötyä tuosta tuskin on, harrastamisen ilo lähinnä. Myöhemmin on tietysti sitten helpompi alkaa ruiskutusta ohjaamaan ja virittämään jos on jo vähän perehtynyt systeemiin.
EDIT: Ai tästä oli konetta jotenkin roplattu, voisi olla sitten jo jotain hyötyäkin.