Laakerit on asennettu peltisiin pitimiin, jossa muovirengas laakerin ja kardaanitangon välissä, ja kumipinta peltisen pitimen ulkokehällä joka tulee kardaaniputken sisälle kiinni.
Laakerit pitimineen tulee ulos, jos vetää tangon veke etukautta JA jättää sen kardaanin ja vaihdelootan välisen booriholkin kiinni kardaaniin. Suosittelen ruittaamaan silikoonispraytä, öljyä tms. sinne, ni tulevat helposti veke.
Takaisin kannattaa tunkea takakautta, rasvaamalla takaapäin putken sisäosaa, ja jättämällä etuosa kuivaksi, ettei laakerit etene liian pitkälle.
Laakereita on 1985eteenpäin 2kpl ja muistaakseni b19 koneiden yhteydessä, eli 84 asti 3kpl, tosin voi olla että niitä on 3kpl vain ihan alkuvuosien peleissä, eli jotain 1980-81...