Race.fi  Puotilan autokorjaamo

760 Turbo (T)6

  • 137 Vastauksia
  • 57785 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Justus

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2500
  • C70 T5, XC70 OR 2,5T, V70 Classic 2,4 & 960 B6304
Vs: 760 Turbo (T)5
« Vastaus #30 : 14.03.2014, 19:22:21 »
En välttämättä lähtis teurastaan hyvin toimivaa mosaa.

Mut saahan noita öljypohjia 2,5 litrasista ja niitä on varmaan enemmän rikkinäisenäkin tarjolla.

Poissa Ter_No

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 192
  • www.vrcf.fi
Vs: 760 Turbo (T)5
« Vastaus #31 : 14.03.2014, 19:22:37 »
Käykö se nätisti?

Ei noita B6304 koneita suomenmaassa liikaa varaosakoneina liiku ja pyytävät ihan järkky hintoja jossain romiksilla niistä.

Autoa ei ole siis käynnistetty vielä ensi viikolla olisi tarkoitus hakea auto pois. Akku oli tyhjä

Juu juuri tämän takia ajattelin pitää ehjänä koneen koska yhden öljypohjan löysin ja hintaa pelkällä pohjalla 250€ minusta suht suolainen hinta.
- 760 (t)6 projekti          -89 -
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=39464.0

- Toyota Supra R mkIII  - 92 -

Poissa Justus

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2500
  • C70 T5, XC70 OR 2,5T, V70 Classic 2,4 & 960 B6304
Vs: 760 Turbo (T)5
« Vastaus #32 : 14.03.2014, 19:31:18 »
Autoa ei ole siis käynnistetty vielä ensi viikolla olisi tarkoitus hakea auto pois. Akku oli tyhjä

Juu juuri tämän takia ajattelin pitää ehjänä koneen koska yhden öljypohjan löysin ja hintaa pelkällä pohjalla 250€ minusta suht suolainen hinta.
no se on niin suhteellista, jos Niemen purkaamo pyyttää 188tkm ajetusta koneesta 1950€   :o :o :o

Sillä kun saa koko toimivan autonkin...

Poissa Ter_No

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 192
  • www.vrcf.fi
Vs: 760 Turbo (T)5
« Vastaus #33 : 14.03.2014, 19:32:02 »
Tarjosiko auton mukaan? :D :D :D :D
- 760 (t)6 projekti          -89 -
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=39464.0

- Toyota Supra R mkIII  - 92 -

Poissa Justus

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2500
  • C70 T5, XC70 OR 2,5T, V70 Classic 2,4 & 960 B6304
Vs: 760 Turbo (T)5
« Vastaus #34 : 14.03.2014, 19:33:34 »
« Viimeksi muokattu: 14.03.2014, 19:41:37 kirjoittanut Justus »

Poissa Brick

  • Mr John Doe
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 651
Vs: 760 Turbo (T)5
« Vastaus #35 : 17.03.2014, 10:33:43 »
Tätä vois sanoa jo edulliseksi purkaamo hinnaksi.
http://www.nettivaraosa.com/auton-varaosat/1678028
« Viimeksi muokattu: 17.03.2014, 10:36:58 kirjoittanut Hermann »
citikka

Poissa Herra-Jermu

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 176
  • www.vrcf.fi
Vs: 760 Turbo (T)5
« Vastaus #36 : 18.03.2014, 11:32:28 »
Tätä vois sanoa jo edulliseksi purkaamo hinnaksi.
http://www.nettivaraosa.com/auton-varaosat/1678028

Sen verran edullinen, että piti ostaa pois.   :idiot2:  :D Tämä on nyt T5:lla? joten hyvä projekti tulossa.  :)
« Viimeksi muokattu: 18.03.2014, 11:34:04 kirjoittanut Herra-Jermu »
0kpl Volvo.
3kpl BMW.

Poissa Ter_No

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 192
  • www.vrcf.fi
Vs: 760 Turbo (T)5
« Vastaus #37 : 18.03.2014, 15:30:40 »
Sen verran edullinen, että piti ostaa pois.   :idiot2:  :D Tämä on nyt T5:lla? joten hyvä projekti tulossa.  :)

Hyvä että löysit moottorin. Tämä ei ole t5:lla tai millään muullakaan moottorilla vielä mutta valinta on b6304 vapari. Auto josta moottori otetaan siirretään tallin pihalle ja kone nostetaan pois ja käydään läpi. Katsastuksen suhteen tuli juteltua inssin kanssa ja mitä hän vaatii penkki paperin kertovan niin ahtopaine min 0.4bar, ahtimen malli ja coolerin koko. Pään vaivaa nyt tuottaa tuo 218hv max teho kun tarkoitus olisi leimata kaikki muutetut osat ja saada autosta "täysin lailinen" kai se jollain suppareilla ym onnistuu.

-Tero
« Viimeksi muokattu: 08.10.2014, 17:02:20 kirjoittanut Ter_No »
- 760 (t)6 projekti          -89 -
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=39464.0

- Toyota Supra R mkIII  - 92 -

Poissa Juuso_

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 77
Vs: 760 Turbo (T)5
« Vastaus #38 : 18.03.2014, 16:28:21 »
Hyvä että löysit moottorin. Tämä ei ole t5:lla tai millään muullakaan moottorilla vielä mutta valinta on b6304 vapari. Auto josta moottori otetaan siirretään tallin pihalle ja kone nostetaan pois ja käydään läpi. Katsastuksen suhteen tuli juteltua inssin kanssa ja mitä hän vaatii penkki paperin kertovan niin ahtopaine min 0.4bar, ahtimen malli ja coolerin koko. Pään vaivaa nyt tuottaa tuo 218hv max teho kun tarkoitus olisi leimata kaikki muutetut osat ja saada autosta "täysin lailinen" kai se jollain suppareilla ym onnistuu.

Tulihan tuossa nyt takapään osillekkin tehtyä jotain
(Kuva poistettu lainauksesta.)
(Kuva poistettu lainauksesta.)
(Kuva poistettu lainauksesta.)

Jos nyt kaikki suunitelmat menee niin kuin on ajateltu niin 960:stä tulee käyttöön
-Koko keula valot, loksut, puskuri ja konepelti
-Sisustaa meidän käyttikseen
-Moottori
-Taka valot käyttikseen
-Ylimääräiset tulevat myyntiin

Saako taka-akselin kiinnitys "pantoja" jostain uutena?
(Kuva poistettu lainauksesta.)

-Tero


Penkkilapun ahtopaineella ei ole merkitystä. Voi olla vaikka 0.05bar
Ex 244 76", Ex 740 87", Ex s60 170hp 07", Ex v70 T5 07", Ex Xc90 D5 06”
nykynen V70 2.4D 08”

Poissa Ter_No

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 192
  • www.vrcf.fi
Vs: 760 Turbo (T)5
« Vastaus #39 : 18.03.2014, 16:31:36 »

Penkkilapun ahtopaineella ei ole merkitystä. Voi olla vaikka 0.05bar

Inssi sano että pitää henk kohtaisesti luotettavana 0.4 bar ja haluisi tolla paineella lapun nähdä.
-Tero
- 760 (t)6 projekti          -89 -
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=39464.0

- Toyota Supra R mkIII  - 92 -

Poissa Jussi.L

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 959
  • Hevosvoimat on parasta huumetta
Vs: 760 Turbo (T)5
« Vastaus #40 : 18.03.2014, 16:43:42 »

Penkkilapun ahtopaineella ei ole merkitystä. Voi olla vaikka 0.05bar

Mullekkin sanottiin että täytyy olla 0,5bar, mutta kun katsastin auton niin inssi sanoi että on hyväksynyt 0,3bar ahdoillakin koska esim FK:ssa on vakiona sen verran. Trafin mukaan kuulemma pitäis olla toi 0,5bar mutta on niille 0,3bar kelvannut. Mutta en usko että alle 0,3bar hyväksytään.
Ei päivää ilman sutta. "Ei tää oo susi, tää on kettu"
Pakko se on itte itteensä kehua, ku muut ei niin tee.

Poissa Brick

  • Mr John Doe
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 651
Vs: 760 Turbo (T)5
« Vastaus #41 : 18.03.2014, 17:00:26 »
Pään vaivaa nyt tuottaa tuo 218hv max teho kun tarkoitus olisi leimata kaikki muutetut osat ja saada autosta "täysin lailinen" kai se jollain

Surkeet ennakot/ajoitukset ja suppari downpipeen niin kyllä se siitä.
citikka

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2282
Vs: 760 Turbo (T)5
« Vastaus #42 : 18.03.2014, 17:03:06 »
ja suppari downpipeen niin kyllä se siitä.
Ite rajoittaisin imupuolta mieluummin, ettei vaan pakopaineella/lämmöllä sulata jotain...
V60 D3 Inscription -20
142 -72 (?? + ??) Showroom
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa Brick

  • Mr John Doe
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 651
Vs: 760 Turbo (T)5
« Vastaus #43 : 18.03.2014, 17:05:42 »
Ite rajoittaisin imupuolta mieluummin, ettei vaan pakopaineella/lämmöllä sulata jotain...

Hyvä pointti. Vakio pakoputkisto riittänee pakokaasu jarruksi.

Onkos nää LH2.2 vähäpäästöisiä vai ei?
« Viimeksi muokattu: 18.03.2014, 17:24:18 kirjoittanut Hermann »
citikka

Poissa Ter_No

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 192
  • www.vrcf.fi
Vs: 760 Turbo (T)5
« Vastaus #44 : 18.03.2014, 18:34:24 »
Hyvä pointti. Vakio pakoputkisto riittänee pakokaasu jarruksi.

Onkos nää LH2.2 vähäpäästöisiä vai ei?

Ei oo tää mun kippo vähäpäästönen katti pitää olla kylläkin kiinni.
- 760 (t)6 projekti          -89 -
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=39464.0

- Toyota Supra R mkIII  - 92 -

 

Carcom Oy  Ateho