Tänään koin ensimmäistä kertaa huomautuksen regöferensseistä katsastuksessa.
Fiat Bravo -99 (ref20/puoli omissa valoissa) ja Hella Comet 320F jumbot. Katsuri tosin totesi, ettei häntä tuo höiritsisi, mutta kun autossa oli muutakin, niin kirjoitti lappuun ylös.
Neuvoi myös seuraavalle kerralle ottamaan auton omien pitkien liittimet irti, että palaa vain lisäpitkät, niin saa puhtaan lapun.
Otetaan sulake pois ja laitetaan uusintanäytön jälkeen takaisin.
Yhden inssin kans piti alkaa tinkaamaan valojen kytkennästä. Väitti että mulla on väärin kytketty kun omat pitkät oli pois käytöstä(polttimot poissa) ja pelkät lisäpitkät käytössä. Ja oikeassa olin kun soitti jollekki toiselle inssille. Ko inssi oli sitä mieltä että pitäis olla kytkin josta saa lisäpitkät pois käytöstä että olis oikein.
Slerban tapauksessa en tiedä onko h4 omat..? Jos on niin sillon riittää jos ottaa pitkien johdon irti. En tiedä riittääkö sulakkeen irrotus, jos on esim h7+h7 umpiot kuten vaikka x70 sarjassa niin sillon pitää polttimot poistaa.
Mutta harvoin nykyään valoista sanovat jos toimivat, jos ei toimi niin sillon yleensä katsovat referenssit jne ja jos on muutakin laitettavaa.