Kulkukoira  Proturbo

940fk onnistunut viritys!/kulutus. 7,96l/107km

  • 65 Vastauksia
  • 22338 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sipi

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 3
  • www.vrcf.fi
Vs: 940fk onnistunut viritys!/kulutus. 7,96l/107km
« Vastaus #30 : 03.11.2011, 20:57:22 »
Alkoi kiinnostamaan noi kulutuslukemat! Mistäpä lastu on hommattu ja mitä mahtoi maksaa?

Poissa Acke

  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 4404
Vs: 940fk onnistunut viritys!/kulutus. 7,96l/107km
« Vastaus #31 : 04.11.2011, 21:26:55 »
KCRacing (aloittajan autossa) keskittyy nykyään dieseleihin: kotisivut
Nettivaraosassa on noita KCRn lastuja välillä näkyky, hintaa 200-300€  :idiot2:
 

Poissa Customer

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1198
Vs: 940fk onnistunut viritys!/kulutus. 7,96l/107km
« Vastaus #32 : 06.11.2011, 02:47:28 »
Tässäpä ihmekysymys: Mihinpäin autoa tuo "lastu" asennetaan uusissa 700:ssa ja 900 sarjalaisissa? ::)

Poissa InlineFour

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1324
  • Toiset käy töissä, toiset käy kotona
Vs: 940fk onnistunut viritys!/kulutus. 7,96l/107km
« Vastaus #33 : 06.11.2011, 10:10:22 »
Ainaki -90 760 bensaboxi oli apparin jalkatilassa Oikean ( menee aina noi suunnat sekasin :-[ ) kickpanelin takana, siinä on sellanen pullistuskin. Siellä siis LH:n boxi, ezk löytyy rattiakselin luota.
« Viimeksi muokattu: 06.11.2011, 11:56:40 kirjoittanut InlineFour »
Oikeissa autoissa on kolme poljinta;
kaasu, jarru, seisontajarru

hevonen

  • Vieras
Vs: 940fk onnistunut viritys!/kulutus. 7,96l/107km
« Vastaus #34 : 06.11.2011, 10:46:53 »
Siellähän se on, oikean kickpanelin takana. Avattuna tuon näköinen ja lastu merkattu nuolella.
http://forumbilder.se/images/f86200975112Pec7c.jpg

Poissa Customer

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1198
Vs: 940fk onnistunut viritys!/kulutus. 7,96l/107km
« Vastaus #35 : 06.11.2011, 14:22:49 »
Thänks. Arvelinkin että se taitaa olla siellä, mutta siihen se tietämys loppuikin. Nyt tietää tarkan paikan. Arvelenko oikein että lastu vaihdettavissa vain tuohon jetronicciin? Esim motroon ei pysty? Olin kahtelevinani että boxissa ois lukenu mot kun vetelin hifikaapeleita, mutten sitten olekkaan niin varma ::) Täytyy jokupäivä katsoa uudelleen. Auto on siis 740 -90.

Poissa InlineFour

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1324
  • Toiset käy töissä, toiset käy kotona
Vs: 940fk onnistunut viritys!/kulutus. 7,96l/107km
« Vastaus #36 : 06.11.2011, 14:36:54 »
Thänks. Arvelinkin että se taitaa olla siellä, mutta siihen se tietämys loppuikin. Nyt tietää tarkan paikan. Arvelenko oikein että lastu vaihdettavissa vain tuohon jetronicciin? Esim motroon ei pysty? Olin kahtelevinani että boxissa ois lukenu mot kun vetelin hifikaapeleita, mutten sitten olekkaan niin varma ::) Täytyy jokupäivä katsoa uudelleen. Auto on siis 740 -90.

Nopeiten näät kun katot onko siinä konehuoneessa ihan rehellinen IMM vai rotanloukku
Oikeissa autoissa on kolme poljinta;
kaasu, jarru, seisontajarru

Poissa usu

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 633
Vs: 940fk onnistunut viritys!/kulutus. 7,96l/107km
« Vastaus #37 : 06.11.2011, 14:57:48 »
Myös Motroniciin voi vaihtaa lastun samaan tapaan. Toki LH-Jetin ja Motikan lastut ei käy ristiin.

Poissa Customer

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1198
Vs: 940fk onnistunut viritys!/kulutus. 7,96l/107km
« Vastaus #38 : 06.11.2011, 16:33:28 »
Nopeiten näät kun katot onko siinä konehuoneessa ihan rehellinen IMM vai rotanloukku
Miten erotetaan rehellinen IMM ja rotanloukku toisistaan?

Poissa InlineFour

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1324
  • Toiset käy töissä, toiset käy kotona
Vs: 940fk onnistunut viritys!/kulutus. 7,96l/107km
« Vastaus #39 : 06.11.2011, 16:38:15 »
IMM on sisällä kuumalanka, ja se on muutenki aika suoraviivasen muotonen (hyvä selitys, eli sellanen putki,
ja päällä vaan alumötikkä), rotanloukussa taas on läppä joka kääntää potentiometriä.
Elikkäs se on saranoitu se läppä toisesta reunasta, ja siinä putkessa näkyy tavallaan "upotus"/"levennys" missä se saranointi on. Oon paras selittään kyl.
Oikeissa autoissa on kolme poljinta;
kaasu, jarru, seisontajarru

Poissa Customer

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1198
Vs: 940fk onnistunut viritys!/kulutus. 7,96l/107km
« Vastaus #40 : 06.11.2011, 16:41:07 »
Ok, saatoin ehkä varmaankin käsittää :P

Poissa InlineFour

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1324
  • Toiset käy töissä, toiset käy kotona
Vs: 940fk onnistunut viritys!/kulutus. 7,96l/107km
« Vastaus #41 : 06.11.2011, 16:43:55 »
Ok, saatoin ehkä varmaankin käsittää :P

 ;D
Oikeissa autoissa on kolme poljinta;
kaasu, jarru, seisontajarru

hevonen

  • Vieras
Vs: 940fk onnistunut viritys!/kulutus. 7,96l/107km
« Vastaus #42 : 06.11.2011, 17:00:10 »
Jos on kaksi anturia moottorin takapäässä lukemassa vauhtipyörää, on Motronic.
Jos yksi anturi, on Jetronic (Lh-2.4)

Poissa Customer

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1198
Vs: 940fk onnistunut viritys!/kulutus. 7,96l/107km
« Vastaus #43 : 06.11.2011, 21:03:56 »
Homma selvä :) Täytyy tsekkailla.

Poissa Customer

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1198
Vs: 940fk onnistunut viritys!/kulutus. 7,96l/107km
« Vastaus #44 : 07.11.2011, 23:15:13 »
Yksi anturi näytti vauhtista lukevan. Onko se muutako hommaa lastun ja vaihtaa? Vai onko tässä vielä jotain isompaa, esim koko yksikkö vaihdettava ennekuin siihen voi mieleisiä lastuja vaihdella?

 

Ateho  Elekma