Eli suomeksi sanottuna kun asiakkaalle on saatu myytyä riittävän paksut oman merkin lasit niin homma alkaa olla paketissa koska asiakas alitajuisesti ajattelee kyseisen merkin tuotteiden olevan ylivertaisia muihin nähden vaikka tosiasiassa niissä ei ole mitään ihmeellistä. No tässähän ei toki ollut mitään uutta.
Se oli varmaan sinun kokemuspohjainen näkemys asiasta.
Itse sanoisin, että tarkoitus on luoda tyytyväinen asiakas, joka tuntee, että kokonaisuus palvelee juuri hänen tarpeitaan.
Esimerkiksi XC90:n mainonnassa on hienosti pariskunta Volvon äärellä auringonlaskua katsomassa tekstillä Uusi Alku: suunnattu keski-ikäisille ja sitä vanhemmille, elämänsä ehtoopuolella, ostamalla uuden Volvon parisuhde voidaan pelastaa. (Tulkinta ei ollut oma, vaan naisen)
Otin tämän nyt topicin hengessä tähän, mainoksiahan maailmassa riittää.