0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
muuten näyttäs hyvältä, paitsi että hio hitsisaumat rälläkällä jossa katkaisu laikka, ei lamelli muuten kuluu pelti liika ohkaseksi
Pikkuperä, ison tunnistaa siitä että isolle hammaspyörälle on kolot tuolla kuoren sisäpuolella. Kuvia löytyy voimansiirto-osiosta.E: TÄSTÄ löytyy hyvät kuvat ja ohjeet kuinka noi isot ja pienet perät erottaa toisistaan.
Ei tarvii jos tehot on tarpeeksi alhaiset...
näimpä. eli volvolta lupalappu.(Kuva poistettu lainauksesta.)Meneekö samalla systeemillä nykyäänkin? oma katsastusmies tuollaista kyllä kyseli kun muutoskatsastusta kysyinkuva tonin volvosivuilta
Tänä päivänä on enää turha vilautella tuota 11v vanhaa volvon lappua. Ei enää toimi muutoskatsastuksissa.
Tänä päivänä on enää turha vilautella tuota 11v vanhaa volvon lappua. Ei enää toimi muutoskatsastuksissa. Samainen 245 kun katsastettiin T6lle niin tuon lapun tehorajoilla ei tänä päivänä ollut enää mitään virkaa. Pitäis poistaa mokoma lappunen sivuilta, ettei ihmiset saa enää vääriä käsityksiä asiasta.
Olisihan sitä voinut toki ensimmäiseksi isoksi projektiksi valita helpommankin aihion. Noh, ei tässä nyt luovuttamaan ruveta. Tekemällä sitä oppii. Seuraavaksi sitten hitsaus hommiin.
Heh. Kaverilla '76 C-Kadetti, siihen verrattuna tuo on ihan kovaa rautaa. Siinä olis solakka poika päässy takakaaresta kontiin. Tietty kuvista ei saa samaa käsitystä "vahinkojen todellisesta laajuudesta" ku livenä. Tsemppiä hitsurointiin!