Lunkka on varmaan etelänreisssuilla todennut saman totuuden "kyllä piukka hyvä on mutta ei väljän voittanutta".
FT:n valumännillä porausvälykseksi on tehty 0.04 mm. Mahlen ohje on 0.02 mm mutta noi koneet on tehty pikkuvirikäyttöön, niin siksi porattu väljemmäksi.
Eilen kasattu alakerta tehtiin Wisecoilla (takomännät) ja välys on luokkaa 0.10 mm (ulkomuistista).
Kaikki poraukset ja mitoitukset on luonnollisesti tehty ammattivälineillä koneistamossa. Sylinterimitat tarkistusmitataan aina noudettaessa, niin saa itselle mielenrauhan. Ei viitsi tehdä tonnin pommia.
Kampiakseli hiottiin epäkeskeisesti pidemmälle iskulle ja runjolinja oikaistiin hionnan jälkeen 0.254 mm alikokoon. Tämän jälkeen se tasapainotettiin nollaan.