Race.fi  Puotilan autokorjaamo

Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
Projektipäiväkirjat / Vs: Randsin 244 ikuisuusprojekti
« Uusin viesti kirjoittanut Rands tänään kello 17:58:06 »
Kyllä on muuttunut edukseen  S*

No jos ei muuta niin väri ainakin parempi kuin tuo tiilenpunainen :). Ei se täydellinen ole mutta olen ihan tyytyväinen lopputulokseen.
2
Projektipäiväkirjat / Vs: Randsin 244 ikuisuusprojekti
« Uusin viesti kirjoittanut Kulmamies tänään kello 17:43:33 »
Kyllä on muuttunut edukseen  S*
3
Projektipäiväkirjat / Vs: Randsin 244 ikuisuusprojekti
« Uusin viesti kirjoittanut Rands tänään kello 17:40:19 »
Noniin. Pikku lenkin ajoin pihalla ja kaikki näyttäs toimivan  :).

Kuva 2017


Ja heti perään 2024  ;D

4
Showroom / Vs: Volvo 240 GL 1988 ja Volvo V70 2,5T geartronic 2007 huoltomuistion tapainen..
« Uusin viesti kirjoittanut Vauxi tänään kello 17:18:49 »
Silloin kun olin nuori kossi ja vaihtelin itelleni 240iin nuo samat puslat. Niin käytin paksuinta kierretankoa mikä puslan läpi mahtuu. Kahta isoa laattaa prikkoina, ehkäpä sopivaa hylsyä väliin. Sitten silmukoiden väliin rälläköin lattaraudan palaset pitämään silmukat paikallaan. Rälläkällä yms vanha laho pusla pois.
5
Nelivetotekniikka / Vs: Haldexin sielunelämä
« Uusin viesti kirjoittanut Gazza tänään kello 17:03:15 »
Kuten "tuomaril" jo totesikin... ja itse kanssa selvittelin tätä asiaa joskus oikein kunnolla, niin Volvolta tuli vastaus, että kulutuspinnan verran voi eroa olla nelivetoisissa akseleiden välillä. Eli ei pitäisi olla väliä, että onko toisella akselilla uudet ja toisella esim. sellaiset, joissa on vielä järkevästi kulutuspintaa jäljellä (4-5 mm).
6
850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) / Vs: Volvo V70 TDI 1997 vikakoodi 715
« Uusin viesti kirjoittanut 940 TURBO tänään kello 16:48:36 »
Joo, voihan se olla johtosarja vika, tai ecussa kukaties ? Juuri äsken kesti ajella motarilla isolla kaasulla ilman häiriöitä, mut kun hetken lepäsi kaupan parkissa niin jo alkoi käydä laihalla taas :'( Saa olla jalka kaasulla ja jarrulla risteyksissä ettei sammu :(, eikö pumpussa ole mitään anturia jonka vaihdolla tilanne normalisoituisi :buck2: :buck2:, liian helppoa, tiedän....
7
Veteraanit / Vs: Volvo PV 444 huoltoa
« Uusin viesti kirjoittanut jarna tänään kello 16:47:05 »
Terve. Olen laittanut omaan autoni vaihteistoon Mobil GX 80W-90 GL4 öljyä perään Mobil HD 80W-90 GL5 öljyä. Kupin sisällä on suodatin patruuna. Tässä alkuperäinen varaosanumero 89340.
8
Nyt on spartan torseni asennettu ja testattu, mutta vieläkin pientä ongelmaa. Sisäänajoöljyiksi laitoin hyllyssä lojunutta motox 80w90 gl-4 luokituksella olevaa öljyä, perä toimi heti hyvin enkä saanut normaalissa ajossa mitenkään piirtämään yhtä viivaa.

100km ajon jälkeen laskin öljyt pois ja tilalle oikealla gl-5 luokituksella olevaa mobil 80w90 öljyä ja kummasti sen jälkeen alkoi sutimaan yhdellä renkaalla jos kääntyy lainkaan kiihdyttäessä. Mikähän öljy tollaseen etuperän torseniin olisi parasta toimivuuden kannalta vai onkohan niillä lainkaan vaikutusta perän toimintaan?
9
Kesäauton v70mk1 sivupeilin lasi tipahti, oli viime kesän teipillä kiinni, milläs liimalla se kannattaisi kiinnittää?

Farkun sivupeilin lasin liimasin tuolla:
https://www.motonet.fi/tuote/gorilla-liima-sf-ruskea-60ml?product=60-6291
10
S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) / V70 ilmastoinnin kompuran ääni
« Uusin viesti kirjoittanut T90 tänään kello 15:58:22 »
 2011 vuoden V70:n ilmastoinnin kompressori(?) pitää erikoista ääntä eikä tunnu niin kylmää puhaltavan ku ehkä pitäs. Syksyllä käytetty ilmastointihuollossa eikä ollu merkittävästi vajausta, ongelma ei poistunut. Ääni muuttuu kierrosten mukaan, oudosti mouruaa. Välillä puhallus muuttuu haaleaksi ja hetken päästä taas viilenee. Ilmastoinnin ku sammuttaa ni heti häviää myös ääni.
Ei mitään tietoa onko vielä alkup. kompura, autolla ajettu lähes 300tkm.

Onko muilla ollut vastaavia tapauksia, mahdollisia muita vikapaikkoja kuin itse kompressori?
Sivuja: [1] 2 3 ... 10
Race.fi  Puotilan autokorjaamo