KL-varaosat  Race.fi

S60, V70 vm.00-07, S80 <-06 alustasarjat, jousi- ja iskarimuutokset

  • 2113 Vastauksia
  • 704028 Lukukerrat

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa tam40

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 179
  • www.vrcf.fi
Missä olette muutoskatsastaneet BC-racingin alustan ? Alustavat kyselyt kun ovat olleet nihkeitä paikallisella...

Poissa remes

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3469
KW:n lapuilla noita on kuulemma leimailtu, BC:n tarrat tolpista pois jne. ilmeisesti. Varmasti riippuu konttorista kuinka tarkkoja ovat.
Omahan on aikoinaan ihan KW:lla muutostettu kuten mainitsinkin niin ei enää ole väliä mitkä säädettävät siellä on  :)

Jos otteessa on edes joku maininta alustasarjasta niin en edes kyselisi muutoskatsastusta, aikoinaan mulla oli Octavia muutostettu H&R:n jousilla ja aina meni kyselemättä läpi D2-coilovereilla.
V40 T2 -17
Kuvat

Poissa DaKeiMo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 112
  • www.vrcf.fi
Missä olette muutoskatsastaneet BC-racingin alustan ? Alustavat kyselyt kun ovat olleet nihkeitä paikallisella...

Mulla tuli Mamasanilta laput millä pitäs muutoskatsastuksen onnistua, en kylläkään oo vielä käyny, ku menny läpi katsastuksesta ilman muutoskatsastustakin.

Poissa Julma-Henri

  • Mr. Vika Koodi
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4645
  • Leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä...
Mulla tuli Mamasanilta laput millä pitäs muutoskatsastuksen onnistua, en kylläkään oo vielä käyny, ku menny läpi katsastuksesta ilman muutoskatsastustakin.

Käsittääkseni nykyset mallit on tuv hyväksyttyjä, mutta esim oma ei ole, siihen tuli semmoset laput jotka todistavat että ko alusta on rakennettu kyseiseen autoon sopivaksi.
Eipä siitä ole kyselty konttorilla ku otteessa lukee että autossa on alustasarja.
"Tietä käyden tien on vanki. Vapaa on vain umpihanki"

V70 945 S70 Kuvia

Poissa DaKeiMo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 112
  • www.vrcf.fi
Käsittääkseni nykyset mallit on tuv hyväksyttyjä, mutta esim oma ei ole, siihen tuli semmoset laput jotka todistavat että ko alusta on rakennettu kyseiseen autoon sopivaksi.
Eipä siitä ole kyselty konttorilla ku otteessa lukee että autossa on alustasarja.


Joo niin voi olla. Mulla ei oo otteessa merkintää mistään alustasarjasta, silti päässyt läpi...riippuu toki konttorista.

Poissa Julma-Henri

  • Mr. Vika Koodi
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4645
  • Leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä...

Joo niin voi olla. Mulla ei oo otteessa merkintää mistään alustasarjasta, silti päässyt läpi...riippuu toki konttorista.

Penkasin laput esille. "Yllä mainitut BC Racing tuotteet on tarkoitettu asennettavaksi ja voidaan hyväksyä yksilöintitiedoissa mainittuun automerkkiin ja malliin."
Ja sitten mukana on yleinen tüv-lappu. Mutta varsinaisesti tüv-hyväksytty tuo oma alusta ei ole.

Ei kestä vaan konttorilla olla suuria korokkeita että pääsee radan läpi :2funny:
"Tietä käyden tien on vanki. Vapaa on vain umpihanki"

V70 945 S70 Kuvia

Poissa DaKeiMo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 112
  • www.vrcf.fi
Penkasin laput esille. "Yllä mainitut BC Racing tuotteet on tarkoitettu asennettavaksi ja voidaan hyväksyä yksilöintitiedoissa mainittuun automerkkiin ja malliin."
Ja sitten mukana on yleinen tüv-lappu. Mutta varsinaisesti tüv-hyväksytty tuo oma alusta ei ole.

Ei kestä vaan konttorilla olla suuria korokkeita että pääsee radan läpi :2funny:


Pitääpä itekki kaivaa ne jostain ja kattoa mitä lukee. Joo mullaki oli siinä ja siinä et sai jarrudynoon ajettua.  ;D

Poissa Nipa83

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 145
koko paketti ois tallissa odottamassa :pomo: :pomo:

Laitas bertti nyt se oma sarjas jo alle ja ota ennen ja jälkeen kuvat että näkee sen eron. Itellä just pähkäilyssä että mikä alusta ja tota olen jo katsonut aikaisemminkin vaikka ei korkeussäädettävä olekkaan.
Ex: Volvo V70 -04 2.5T BSR Stage 2
Nykyinen: Volvo V60 R-Desing T8 -19

Poissa remes

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3469
Ei kestä vaan konttorilla olla suuria korokkeita että pääsee radan läpi :2funny:
Mä otin edelliseen katsastukseen suosiolla keulaa pari senttiä ylös, eipä anna turhaan aihetta tutkia tarkemmin.
V40 T2 -17
Kuvat

Poissa d6r

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 207
Onko sulla autossa tehtaan xenonit? Mietin vaan että miten näissä on se korkeudensäätö toteutettu että mistä se mittaa sen mihin korkeuteen se kuviota automaattisesti säätää.

Taka-akselilla on aparaatti, joka säätyy poikittaistukivarren painuman mukaan. Kuva ei ole Volvosta, mutta toteutus on samankaltainen.


Poissa Nipa83

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 145
Taka-akselilla on aparaatti, joka säätyy poikittaistukivarren painuman mukaan. Kuva ei ole Volvosta, mutta toteutus on samankaltainen.



Onko edessä kanssa? Tuo juuri askarrutti että tuleeko toinen pää esim iskariin kiinni kun tuskin noissa missään sarjoissa olisi edes paikkaa sille valmiina.
Ex: Volvo V70 -04 2.5T BSR Stage 2
Nykyinen: Volvo V60 R-Desing T8 -19

Poissa Tuomas-89

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2369
  • Miekka Kirves Hakku Lapio
    • V70 D5 -04

Volvo Pro & iCarsoft i906 Volvo vikakoodinlukua Ylöjärvi-Tre sarankulman alueella

Poissa Nipa83

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 145
Tää varmaan ois ok mun vaatimuksiin? ???
http://shop.mamasan.fi/product/show/3478/alustasarjat-ja-jouset/1857/eibach-b12-pro-kit

Itte katellu kanssa tota sarjaa. Odottelen että bertti saa omansa alle et näkee miten tippuu.
Ex: Volvo V70 -04 2.5T BSR Stage 2
Nykyinen: Volvo V60 R-Desing T8 -19

Poissa Tuomas-89

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2369
  • Miekka Kirves Hakku Lapio
    • V70 D5 -04
Itte katellu kanssa tota sarjaa. Odottelen että bertti saa omansa alle et näkee miten tippuu.

Alkuperäinen


Madallus






Volvo Pro & iCarsoft i906 Volvo vikakoodinlukua Ylöjärvi-Tre sarankulman alueella

Poissa Nipa83

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 145
Ok. Kuin se kiMMMellä tippui niin paljon enemmän samalla sarjalla? Sehän oli oikeasti madaltunut verrattuna noihin kuviin... :o
Ex: Volvo V70 -04 2.5T BSR Stage 2
Nykyinen: Volvo V60 R-Desing T8 -19

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy