KL-varaosat  Race.fi

760 d24t Syö öljyä (Jäihin)

  • 79 Vastauksia
  • 29262 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 760 d24tic
« Vastaus #45 : 31.01.2012, 17:07:16 »
Torstaille varattuna aika EPD motorsportin penkkiin hyvinkäälle. Torstaille myös sovittu katsastus ! Täytyy toivoo ettei penkki reissul käy mitää kovin radikaalia  :D
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 760 d24tic
« Vastaus #46 : 02.02.2012, 00:38:18 »
No nyt on alkanu sitte lataus ongelmia  >:(
Vaihdoin hiilet --> ei auttanu vaihdoin toisen laturin ja siihen uudet hiilet --> ei auttanu. Laturin perästä mitattuna näyttää samaa lukemaa kuin akussa on jännitettä ja sekin laskee koko ajan ku auto käynnissä. Ei siis lataa..
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa estate

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1421
  • Lahajattomat reenaa
    • ahtua.fi
Vs: 760 d24tic
« Vastaus #47 : 02.02.2012, 08:05:00 »
Laturin ja koneen maadoitukset kunnossa? Herätejohtoon tulee virta ja laturilta lähtevä paksu kaapeli ehjä?
Jeep Grand Cherokee 3.0 CDR
Citroen C5
Paljo on kalustoo käsien kautta kulkenu

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 760 d24tic
« Vastaus #48 : 02.02.2012, 14:58:21 »
Juu noi kaikki tuli eilen tsekkailtua ja tänää aamulla ratkes lataus ongelma ku otti mittaristosta yhden liittimen irti :O
Mietin vain et miten se sitä kautta saa purettua virtaa ja ehkäistyä latauksen....

No mut penkki tulos 139,3 hp 298nM Luistavan kytkimen avustuksella. Lapun linkitän myöhemmin ja myös videon koitan saada näkyviin.
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 760 d24tic "huohotin"
« Vastaus #49 : 03.02.2012, 01:03:15 »
Juu siis tosiaan lataus häiriön aiheuttaa kun kytkee sen punavalkoisen yksinäisen johdon jossa apico liitin päässä ni mittaristoon kiinni  :idiot2:

Penkitys videoon linkki tuosta http://s710.photobucket.com/albums/ww107/Rakanokka/?action=view&current=02022012006.mp4

Lappua en jostain syystä saanut ladattua edes nettiin asti :O

Ja tuskin tällä koneella menee leimalle saakka muutenkaan. Huohottaa sen verta reilusti.
Kone kun on lämmin ja avaa venttiilikopan korkin mutta jättää kuitenkin paikalleen ni hyvä ettei tanssi itteään pois paikaltaan ku hyppii huohotus höyryistä johtuen. Sekä jostain sylinteristä/reistä kuuluu epämääräistä kolkotusta kun moottori rasittuu ajossa.. Plussana vielä kun tässä avaudutaan ni kylmakäynnistyvyys on todella huono ja kun lähtee käyntiin käy 3-4 sylinterillä melkein pari minuuttia. Ja rouskuttaa ku mikäkin sepelimylly.
Öljylle olen väsäilly ilmastoinnin säiliöstä keruu systeemin et saa kippailtua takasin koneeseen  :buck2:
Kyllä vaan vitutti niin julmetusti ku huomasin tuon et imee öljyä ku suomalainen mies keppanaa sauna iltana ! Sit meni ihan ryyppäämiseks ku tuasta alko alakerran laakerit valittaa !! Sen takia nyt ollu hiljaiseloa. No mut nyt on sit lappu tulevaisuutta varten.
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa estate

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1421
  • Lahajattomat reenaa
    • ahtua.fi
Vs: 760 d24tic "huohotin"
« Vastaus #50 : 03.02.2012, 09:57:29 »
Juu siis tosiaan lataus häiriön aiheuttaa kun kytkee sen punavalkoisen yksinäisen johdon jossa apico liitin päässä ni mittaristoon kiinni  :idiot2:

Olisko kierroslukumittarin piuha niinkuin 240:ssä?
Jeep Grand Cherokee 3.0 CDR
Citroen C5
Paljo on kalustoo käsien kautta kulkenu

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 760 d24tic
« Vastaus #51 : 03.02.2012, 14:11:38 »
kierrosluku mittarille se menee mut mistä se tulee ja mihin se sen virran purkaa ku mul ei tuu laturin W nastasta mitään tällä hetkellä..
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa PaavoB

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 86
Vs: 760 d24tic "huohotin"
« Vastaus #52 : 03.02.2012, 14:21:18 »
Ja rouskuttaa ku mikäkin sepelimylly.

Mulla oli kerran yks vito laitossa mikä kans kävi kun sepelimylly, johtui siitä että kansirempan oli tehnyt eräs erittäin "pätevä" henkilö ja oli ajoitus muutaman hampaan pielessä ;D Mutta ei taida sun tapauksessa johtua siitä? (jos käy siis vajailla kuin sepelimylly)  :idiot2:
Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta.

"Se voi olla taikka sitten ei."

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 760 d24tic
« Vastaus #53 : 03.02.2012, 14:24:27 »
Joo siis lämpösenä käy hyvin (paitsi että huohottaa) mut kylmänä rouskuttaa ku ois pikku kiviä lohkon sisällä  :(
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 760 d24tic "huohotin"
« Vastaus #54 : 08.02.2012, 00:43:00 »
Käytii näyttää leimalla no sehän ei menny ihan ku elokuvis.. Vikalista oli pidempi ku inssin ansioluettelo ja parissa kohtaa teki mieli vetää se tuttu "snäkäri heijari" sen alaleukaan mut hillitsin kuitenki vihani. Otteita listasta : Vaihteet jäykkä kytkeä - hylky, Ohjaus jäykkä - hylky, Moottori huohottaa ja savuttaa ja valuttaa öljyä - hylky, K-arvo oli 3,3  ;D
V*^tut se kone mitää öljyä vuoda !
Nyt rottelo tallissa ilman tekniikkaa ja 2 konetta nokan edessä.. Nii joo ja koneen vaihtoon suurin syy se että minulla siis on ehjä ja toimiva kone mutta se huohottaa öljyä n 4 litraa/100km  >:(
« Viimeksi muokattu: 08.02.2012, 00:46:09 kirjoittanut räkänokka »
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa SanttuM

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 196
  • www.vrcf.fi
Vs: 760 d24tic "huohotin"
« Vastaus #55 : 08.02.2012, 07:07:42 »
Vaihteet jäykkä kytkeä - hylky, Ohjaus jäykkä - hylky,

Pitäisköhän tuolle inssille ostaa salikortti???  ;D
Perseaukiselle kaikki on kallista
Volvo 245 D24Tic -82 Paku
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=9499.0

Poissa sitkuura

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 116
  • www.vrcf.fi
    • Kaikki timantit ei oo ikuisia...
Vs: 760 d24tic "huohotin"
« Vastaus #56 : 08.02.2012, 10:59:22 »
tuota jäykkää ohjausta on ollu liikkeellä ::)
Köyhän on pakko yrittää...

Poissa PaavoB

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 86
Vs: 760 d24tic "huohotin"
« Vastaus #57 : 08.02.2012, 18:02:11 »
VAIHTEET JÄYKKÄ KYTKEÄ  ;D   :2funny:
Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta.

"Se voi olla taikka sitten ei."

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 760 d24tic "huohotin"
« Vastaus #58 : 09.02.2012, 02:23:10 »
Aattelin kans suositella sitte uusinta näytöllä tälle leimasedälle salilla käyntiä. Itekkää mikää stallone oo mut ei ne vaihteet ja ohjaus nii jäykkiä oo mullekkaa  ;D
Ja valitti myös alustasta ni käänsin taakke farkun kuormajouset lyhyentämättöminä ja eteen pidemmät jouset. Nyt on taas kunnon city maasturi.
Turbo koneesta siirretty hilppeet vapari koneeseen paitsi pumppu ja kone nostettu keulille laatikoineen. Myös koe käytetty jo. Valitti myös putkea tosissaan heilutellessaan et se ottaa koriin kiinni ni laskin sen verran alas päin et korin ja putken välissä noin 8cm väliä  :2funny: Seuraavaks varmaa sanoo et putki roikkuu... Tällästä tänään huomenna jatkuu..
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 760 d24tic "city maasturi"
« Vastaus #59 : 10.02.2012, 20:42:36 »
No eihän siinä niin notta... Inssi vaati et pitää olla ohjaustehostin paikoillaan ni laitoin sen jenkki mallin mikä oli PRV:n kylessä no eihän siin ni eihän ahtoputki mahu enää paikoillee ni joutu ottaa coolerin pois ku ei oo tavaraa uuen ahtoputken tekoon  :( No yks asia vähemmän leimalle  ;D Vaati meinaa et pitäs penkki lapussa lukee ahtimen ja coolerin mallit ja koot  :idiot2:
Ajelin hetken aikaa tolla tänää ni tuntuu tässä "uudessa" koneessa pelaavan alipaine pumppu paremmin ku tuntuu jarrutukseen tarvittava voima keveemmältä, tai sit on reisii tullu lisää jerkkua parin päivän aikana ku nostellu m 46:sta ynnä muuta olevinaan raskaita asioita  :D Anto muuten yhen hylyn lisää just tosta et jarrutus voima liian kova  :o
Joku suutin lopettaa välillä (harvoin) toimimisen mut korjaantuu tosi pian alkamisesta ihan itekseen. Termostaatin linkosin kans lepikkoo ku ei avautunu ollenkaa... Alko vesi kiertään  :P
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

 

RallyBaron  Samppasport