0
SnaFu ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Sitä itsekkin ääneen tiskin takana ihmettelin. Mitä tuota tutkin niin niin alapään pultti pois ja yläpäästä mutteri ja se on siinä. Muuten tekis itse, mutta ei ole paikkaa. Eikä viitsi ostaa kalliita työvälineitä tuon takia.
Ja työkaluiksi ei tarvi kuin hallitunkki + pukki, ja pari kiintoavainta/hylsää. Maksaa alta 50eur, mut saapi hyvän itsetehdyn fiiliksen
Tällä kertaa seison vieressä ja odotan että tekevät rempan . Tänään oli lähellä etten sortunu tuunaukseen ja ostanu Konin iskareita, mutta totesin että käyttöpeliin riittää vakio alusta, käy erotuksella vaikka ulkomailla
Ei kaikilla tarvitse olla coileja ja säätöjä joka suuntaan, itsellä lähinnä tuo työkalujen/tarvikkeiden määrä kontissa aiheuttaa sen että jos haluaa jämäkän alustan niin perus madallussarjat on hyviä edessä ja perspuoli heijaa miten sattuu. Jos kontti olisi pääasiassa tyhjänä niin aivan mainiosti riittäisi esim. Volvon alkuperäinen sporttialusta kun käyttiksen ei kuitenkaan tarvitse olla mikään ultramatala.
Ei saa noin halvalla hyvää hallitunkkia . Ne 20€ tunkit nähny, niiden kanssa ei muuta kuin pelottaa
En olis säädettäviä laittanut vaan Koni FSD.
FSD etutolppien asennus ei taida onnistua 20min/per nurkka....luulisin. Ootko perehtynyt miten ne tehdään? Alkuperäisestä iskarista katkastaan yläkaula, vedetään mäntä veke ja siitä tehdään vaihtopanoksen runkoputki. Osta vain tuo fsd -setti ni mä asennan (ja suuntaan) ne sulle.
Pitää katsoa jos rikastuu ja lakkaa köytymästä, nyt tällä kertaa vaihdan vain taakse perusiskarit että saa leiman. Jospa sillä loppuis tuo auton keinuminen, meinaan vähän heiluu perä hidastetöyssystä ajaessa