KL-varaosat  Race.fi

Kuka olet?

  • 634 Vastauksia
  • 288915 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Customer

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1198
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #345 : 22.09.2012, 01:38:02 »
Pohjois-pohjanmaalta, alavieskasta 21v metallimies vaikken metallia kuuntelekkaan mistään hinnasta. Hyvät metalliartesaanin paperit hommannut 2010. Töitä tullu tehtyä
sen jälkeen traktori ja maatalouskonekorjaamossa. Kypsytellyt ajatusta josko lähtisi amk-opintoja vielä suorittaan, Lahti kiinnostas eniten, automuotoilu tai teolliseen muotoiluun??
Tällähetkellä tuntus että pitäs päästä maailmalle pois tästä syntykylästä kun osais päättää mikä kannattaisi eniten. Kun tuo mahdollinen amk-koulutus olisi käyty niin pitäisi alkaa
oma talo hommata ja katto pitäisi saada niin pikkuvolvolle kuin kuplavolkkarillekkin. Tietty sinne saisi se elämänkumppanikin löytyä.

Harrastuksina on tällä hetkellä vain autot, sillä eipä muutakaan tekemistä ole. Ennen autoikää tuli rakenneltua pienoismalleja, ja siltä ajalta onkin jäänyt kaappi täyteen palkintoja ja niitä
mallejakin on jotakin luokkaa 70kpl. Mopoaikana tuli rakennettu tuo Orange Candy, kilometrejä sillä kelattiin 26tkm ja myös mopoluokan voitto HTS 2009 tapahtumasta.

Musiikkina menee ysäri ja 2000's. Myös tältä uudelta vuosikymmeneltä jokusia biisiejä on päässy seulasta läpi. Poppi siis yleensäkin.

Poissa Anniina

  • Ei Ansku
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 325
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #346 : 22.09.2012, 03:20:52 »
eipä jääny mikään epäselväksi :) miks just lahteen, miksei ouluun esim?
Club Perwium Salaseura
@antunliisa
Ajokkina S60 2,4T, -01 kultakeltainen tuontimalli

Poissa Customer

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1198
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #347 : 22.09.2012, 13:47:43 »
Se tuntus vaan kiehtovimmalta lähtä aika kauas. Ja siellä tuntu olevan parhaat alat tämmöselle joka osaa tehä kaikkea mahollista käsin. En tiiä sitten olisko niitä
muita käsityötaitoselle sopivia aloja kuin tuo muotoilu? Tuo automuotoilu on jääny mielenpäälle jo pitemmäksi aikaa. Työllistymismahollisuudet ja palkkahan tuossa
muotoilu-alassa eniten arvelluttaa, mutta varmaan menee sillä periaatteella että jos on kärkikastia niin menestyy.

Ooha minä tuon Oulunkin tsekannut. Kaikkien koulujen sivut olen koittanut katella läpi. Mutta mun mielestä sieltä sivulta ei löytynyt tuommosta muotoilun-ohjelmaa? ???

Muut vaihtoehot olisi sitten kone ja tuotantotekniikka, tai energia-ala. Tässä haittaa vaan se että matikka, kemia ja fysiikka ei ole mun vahvin puoli. Tietty vielä yks
vaihtoehto olis, auto-insinööri.

On se vaan niin hankala päättää. Ja kun koittas vielä päättää oikeen :D

Poissa Anniina

  • Ei Ansku
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 325
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #348 : 22.09.2012, 18:18:01 »
Se tuntus vaan kiehtovimmalta lähtä aika kauas. Ja siellä tuntu olevan parhaat alat tämmöselle joka osaa tehä kaikkea mahollista käsin. En tiiä sitten olisko niitä
muita käsityötaitoselle sopivia aloja kuin tuo muotoilu? Tuo automuotoilu on jääny mielenpäälle jo pitemmäksi aikaa. Työllistymismahollisuudet ja palkkahan tuossa
muotoilu-alassa eniten arvelluttaa, mutta varmaan menee sillä periaatteella että jos on kärkikastia niin menestyy.

Ooha minä tuon Oulunkin tsekannut. Kaikkien koulujen sivut olen koittanut katella läpi. Mutta mun mielestä sieltä sivulta ei löytynyt tuommosta muotoilun-ohjelmaa? ???

Muut vaihtoehot olisi sitten kone ja tuotantotekniikka, tai energia-ala. Tässä haittaa vaan se että matikka, kemia ja fysiikka ei ole mun vahvin puoli. Tietty vielä yks
vaihtoehto olis, auto-insinööri.

On se vaan niin hankala päättää. Ja kun koittas vielä päättää oikeen :D

ei muutaku kattomaan kaikki mahollinen, kui nopeesti tulis siihen työhön kyllästymään, mitäse sisältää oikeesti, työmarkkinat, palkka, jne:) sillä siitäki pääsee. itellä on nii paska ammatti tulossa että tekis mieli lopettaa kesken, puutarhuri. ei kiinnosta pätkääkään, paska palkkasta hommaa, kausiluonteista työtä. ei oo mun homma oikeesti vaikka hyvä mä siinä oon.
Club Perwium Salaseura
@antunliisa
Ajokkina S60 2,4T, -01 kultakeltainen tuontimalli

Poissa JoonasH

  • Hallituksen jäsen - Päivämääräspesialisti
  • Administrator
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5703
  • Volvo R owners Finland / NordicR #315
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #349 : 23.09.2012, 00:37:38 »
Iltaa. Täälläkin on Joonas. Kotosin Jämsästä, nykyisin Kirkkonummelainen. Fyysisesti 27v, henkisesti varmaan 13. Ammatiltani automaatioasentaja sekä vartija.  Viimeset pari vuotta tehnyt töitä palkallisena sekä yrittänyt, nykysin vaan yrittäjä. No kokolailla työnarkomaani.:) perhettä on tällä hetkellä minä, avokki, ärrä volvo, farkku golffi työvessana ja avokin gtc astra. :idiot2:.....
Siinä nyt ne mitä ekana tuli mieleen. Kiitos ja anteeks.
ärrä-volvo joonaksia löytyy siis täältäkin ainakin kaksin kappalein :D mikäs ärrä sulla muuten on ?

Poissa TT-V

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 99
  • naps ja kiekka takas
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #350 : 23.09.2012, 01:33:43 »
Hei... olen tero ja minulla on ongelma... ei hitto tää oli väärä paikka

Eli lapista lähtösin oleva RI. Pääkaupunkiseudun kautta kainuus asuva hyypiö. Työkseen tekee tiepuolen hommia ja ajelee tällä hetkel mersulla mutta volvoja on ollu vanhemmilla ja itsellä. Nykyisellään vanhemmilla ford ja itsellä mersu mutta ehkä jos volvo saa ohjattavuuden kuntoon niin paluuu volvoon. (kävin koeajaa -10 d5:sta mutta ei tuntutu paremmalta ko allekirjoituksen mese)
« Viimeksi muokattu: 23.09.2012, 04:51:25 kirjoittanut TT-V »
MB E 270 CDI -03

Poissa lydes

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 172
  • www.vrcf.fi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #351 : 24.09.2012, 09:35:30 »
JoonasH: showroomin puolelta löytyy pienehkö esittely mun vessasta. :) "ekoR"

Poissa Anniina

  • Ei Ansku
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 325
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #352 : 26.09.2012, 06:03:32 »
http://isor.kuvat.fi/kuvat/vrcf+botniaring/IMG_2082.JPG
siinä on vihdoin ainoa mahdollinen tähänmennessä kuva minkä osasin ladata vaikkakin linkin kautta, pyynnöstä kun niitä kerran haluttiin.  ;) joku on näköjään ehtiny käyä jotai tähtiä näpäytteleen noihin, mut naama pitäs tunnistautua jos on botnialla vastaan kävellyt tms.   ::)
« Viimeksi muokattu: 26.09.2012, 06:08:58 kirjoittanut Anniina »
Club Perwium Salaseura
@antunliisa
Ajokkina S60 2,4T, -01 kultakeltainen tuontimalli

Poissa karppa_71

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 355
  • rahtari tai sitte ei
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #353 : 26.09.2012, 06:06:59 »
(Kuva poistettu lainauksesta.)
siinä on vihdoin, pyynnöstä kun niitä kerran haluttiin. toivottavasti sain sen toimimaan oikeen
mikä  :)
v70 D5R

Poissa Anniina

  • Ei Ansku
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 325
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #354 : 26.09.2012, 06:11:15 »
mikä  :)
hitsit täällä oliki joku paikalla, luulin että saan rauhassa muokkailla tuota viestiä  :-[ siis joo minusta kuva. ja ku selailee nii siellä on pari erittäin edustavaa ja hurmaavaa kuvaa lisää, kuten myös tämä joka heti pomppaa   V:>
Club Perwium Salaseura
@antunliisa
Ajokkina S60 2,4T, -01 kultakeltainen tuontimalli

Poissa Axu85

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1054
  • Mitä pienempi vika, sitä suurempi leka.
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #355 : 26.09.2012, 06:18:27 »
http://isor.kuvat.fi/kuvat/vrcf+botniaring/IMG_2082.JPG
siinä on vihdoin ainoa mahdollinen tähänmennessä kuva minkä osasin ladata vaikkakin linkin kautta, pyynnöstä kun niitä kerran haluttiin.  ;) joku on näköjään ehtiny käyä jotai tähtiä näpäytteleen noihin, mut naama pitäs tunnistautua jos on botnialla vastaan kävellyt tms.   ::)

edustava kuva.  ;)
Nykyiset:V70 mk2 -04 D5 (Man.)
Ex:744 2,4 TD (Aut.) -91,  C70 2.3 T5 (Aut.) -98, ja 855 (Man.) -95  (Moottori swap B5254FS).

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #356 : 26.09.2012, 09:32:08 »
http://isor.kuvat.fi/kuvat/vrcf+botniaring/IMG_2082.JPG
siinä on vihdoin ainoa mahdollinen tähänmennessä kuva minkä osasin ladata vaikkakin linkin kautta, pyynnöstä kun niitä kerran haluttiin.  ;) joku on näköjään ehtiny käyä jotai tähtiä näpäytteleen noihin, mut naama pitäs tunnistautua jos on botnialla vastaan kävellyt tms.   ::)
Tolta sä näytitkin siellä muuten koko ajan :D varsinkin kun et meinannu saada veljes projektikuvia näkymään läppäriltä  ;D
No kun halvalla sai.

Poissa _tino_

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 130
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #357 : 27.09.2012, 00:21:14 »
Mörööö! Tino niminen kaveri Turusta 20vee. Ammattina on ajoneuvoasentaja ja pätevyydet on myös ajaa kuorma-autoa ammatiksi. Kulkupelinä on valkonen 940 Turbo.

Hyvää syksyy kaikille tasapuolisesti.  :)
850 T5
EX:S40 T5, V60 T5 ,S60 T5, 940 TIC, 240 DL, 740 GLE

Poissa Maxxxed

  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 6136
  • Tjuurboooo
    • Teemu Lehtisaari Photography
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #358 : 27.09.2012, 00:32:34 »
Morjens, Teemu Lehtisaari nimeltä, iältä 23v ja Turusta. Autoalan perustutkintoa opiskelen.
Kilsoja kertyy V40 T4 automaatti phase2:sella :) Hyvää syksyy kans.  8)

http://maxxxed.kuvat.fi/kuvat/Autot/Volvo+V40+T4+Sportwagon/VoovoPhotoshoot+25.8.12/Drive,+Photo+by+Thomas+Siutla/1.JPG

Volvo S40 T4 1997 (Kilpuri)
Bmw F25 LCi 20d xDrive M-Sport 2015 (Käyttis)

Poissa Anniina

  • Ei Ansku
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 325
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #359 : 27.09.2012, 01:05:06 »
Tolta sä näytitkin siellä muuten koko ajan :D varsinkin kun et meinannu saada veljes projektikuvia näkymään läppäriltä  ;D
juu en mikää ilmeetön ihminen olekkaan  :2funny: nollat taulussa piti vaa yrittää ettiä muitaki ku äidin jotain sukujuhlakuvia. :o
Club Perwium Salaseura
@antunliisa
Ajokkina S60 2,4T, -01 kultakeltainen tuontimalli

 

Autoracing  KL-varaosat