Ateho  Elekma

Kuka olet?

  • 634 Vastauksia
  • 288892 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ToniJH

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1953
  • Volvo V70 2.4D
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #375 : 04.02.2013, 20:56:02 »
Koulussa ei kuollu ainutkaan kani vaikka olivatkin kipeitä. koska me osattiin seurata niitä niikun kuuluukin koska kani ei näytä olevasa kipee mut me huomattiin heti muutokset :P
Kaverilla oli Imatralla kääpiökani ja se tykkäs turhankin tiuhaan vapaana ollessaan jahtaamaan niiden poika kissaa, kääpiökani oli poika myös ;)
- Nyk: Volvo V70 2.4D 2004 - - EX: - Volvo V70 D5 2002 - EX: - Volvo V70 2001 -EX: - Volvo V70 1998 -

Liikenteessä vanha – mutta yhä vain toimiva – kikka on hankkia auto, jonka ratissa lukee Volvo. Automerkin nimessä v on vasemmalla, o oikealla

Poissa Rocky

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 336
  • Tilausliikenne kuski linja-autolla / Seinäjoki
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #376 : 04.02.2013, 21:29:40 »
Minä ite:

Matti Äikäs, 27. Fiat X1/9 Bertone Coupe "murtoluku", tai sen "isoveli" Fiat X1/20.
Jaa, siinäpä pääpiirteet. Naamanpiirteet tapaamattomille tässä (huono kuva, mutta suunnileen tunnistanee vastaan kävellessä...)

(Kuva poistettu lainauksesta.)
Tuohon on pakko heittää kommentti.
Aikoinaan (-82) kun kortin sain ja oli 80 lätkä takalasissa, vuokrasin pariin kertaan tuollaisen Fiat X1/9 Bertone Coupen (punaisen) Tikkurilan Essolta. Oli se ihan kiva värkki.
« Viimeksi muokattu: 04.02.2013, 21:32:41 kirjoittanut Rocky »
Elämä Ilman Volvoa, niinpä ...Mieti Sitä

http://www.netikka.net/tapio.koistinen/

Poissa völvöxc60

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4140
  • www.vrcf.fi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #377 : 05.02.2013, 11:37:28 »
Vanha Volvolandialainen ilmoittautuu myös tänne  Volvo-foorumille ;)
Harmi kun nää Volvo-keskustelut leviävät eri foorumeille, niin välillä on vaikea hakea tietoa ongelma tapauksissa!
Myös ei vastauksia tuu sellaiseen tahtiin, kuin Volvolandian aikana :-\
Itselltä löytyy V70 II D5 manuaali n230hp/500nm ja toisena autona XC60 vm 2009 2.4D autom (vakio)
Sähköistä autoilua vuodesta 2020

Poissa Teemu-

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2468
  • Kantti on kaunista.
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #378 : 10.02.2013, 17:48:51 »
Teemu, 21 vuotta taivallettu (1.1. -93), asuinpaikka Imatra.

Kihloissa neljä vuotta, saman katon alla asustaa alle vuoden ikäiset Viivi ja Aada kissat. Myös 10kk vanha tuleva volvoharrastaja on myös siunaantunut.

Ammatiltani olen metsäkoneenkuljettaja, tällä hetkellä liukuhihnatöissä. Ammattipätevyydet löytyis myös.

Moottoriurheilu (+kaikki mitkä toimii bensalla) olleet lähellä sydäntä pienestä alkaen.

Autohistoria on laaja, volvoa, nissania, toyotaa, peugeottia, seattia, ladaa, ym. Tällä hetkellä kaks volvoa ja yks bemari omistuksessani.
« Viimeksi muokattu: 02.10.2014, 12:06:08 kirjoittanut Teemu- »

Poissa koksa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 54
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #379 : 16.02.2013, 20:40:17 »
Ville, 18 vuotta (-94), Helsinki
Tieto- ja tietoliikennetekniikan perustutkinto kohta päätöksessä ja päälle vielä ylioppilastutkinto.
Armeija edessä, kuljetuskomppania on kohtalo ellen Elsoon (elektronisen sodankäynnin yksikkö) pääse. Kaukaisemmasta tulevaisuudesta en osaa sanoa juuta enkä jaata. Alkaa jo ennen työelämään pääsyä tämä ala ketuttamaan.  :-\ (ps. etsin töitä huhtikuusta eteenpäin, Helsingin läheisyydestä melkeimpä mitä tahansa palkallista hommaa olen valmis tekemään  ;))

Harrastuksia :
Astronomia(Fysiikka), Golf, (Historia?), Krav Maga, Nyrkkeily, Autoilu(polkimia painelen ja rattia käännän, en tekniikasta aivan älyttömiä ymmärrä vaikka haluaisin), Kalastus, Valokuvaus

Muuta
Musiikki on iso juttu mulle, musiikkimaku on aika vaikeasti selitettävissä mutta klassisen puolelta Shostakovich, Tchaikovsky, Beethoven sun muut, metallin puolelta Metallica, Motörhead, Slayer, Nile, Immortal, Ajattara, Rammstein, Ruoska... nyt ku ajattelen nii turhaan rupeen tähän kaikkia artisteja/yhtyeitä/säveltäjiä listaamaan kun ei jaksa loppuiltaa luetella..

Leffoja ja sarjoja kattelen, lempileffaa ei ole, en ole törmännyt vielä maailmaani mullistavaan leffaan, mutta mainioita elokuvia mm. Godfather 1, Silence of the Lambs sun muut.
Sarjoista aktiivisesti seuraan Big Bang Theoryä, Sons of Anarchyä, Game of Thronesia sun muita.

Kirjallisuus on myös kaiken muun lisäksi lähellä sydäntä, ehkäpä jopa lähimpänä
Terry Pratchetille tullut naureskeltua muutama vuosi, aivan mahtavaa tekstiä, suosittelen kaikille vaikkei osa tykkäisikään
Myös Neil Gaiman ja Kurt Vonnegut osaa kirjoittaa, näin olen todennut.

Jja mitäs viellä... Olutharrastuskin on pystyssä (ei siis korillinen keskiketterää ja suppilon kautta alas, vaan - ), Belgialaisia ja Skotlantilaisia Aleja arvostan, sekä yleisesti Britannialaisia Porttereita. Jenkeistäkin juotavia aleja löytyy pienempien panimojen valikoimista. Vaaleita lagereita en osaa arvostaa, johtuu varmaan suomalaisesta alkoholikulttuurista josta niin huonon kuvan olen päähäni saanut. Tätä huonoa kuvaa pyrin omalta osalta välttämään.

Varmasti löytyisi muutakin sanottavaa muttei tähän hätään sitä keksi.
Ja ajattelen lukijoitakin :) en viitsi iltaa pilata turhan p4skan jauhannalla, vaikka sen olen jo varmaan onnistunut tekemäänkin.

-V
-89 760 B230FT+ZF

Poissa Aetheries

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 128
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #380 : 29.03.2013, 22:21:36 »
Koksa hei, avasin tuonne aiheenvierestä puolelle olut topicin, toivossa löytää volvo-olut ihmisä itseni lisäks, tuu jutskailee !  :P

Mutta asiaan, itsehän olen V-M Heinonen aka Aetheries täällä ja kaikkialla muuallakin.
Ikää löytyy 18, toukokuussa valmistun metsuri-metsäpalvelujen tuottajaksi Hyriasta Hyvinkäältä.
Riihimäellä asustelen isukin ja äityliinin katon alla vielä toistaiseksi.
Tammikuussa armeijan vihreisiin, toivon mukaan sinisellä baretilla eli varusmiessoittokuntaan olen hakenut, ja parin viikon päästä pääsykokeet (kuumottaa).
Volvoilu tulee veressä, isän ensiauto oli valkonen Amazon, samanaikaisesti vaari ajeli mattamustalla amalla.
Nykyään meillä (siis isäukolla) v40 ja 850, ja itse käyn ensi tiistaina tekemässä paperit beigestä farkku seitensatkusta.
Kesämöksällä meillä on farkku ja sedan kaksnelikymppiset rojekteina.
Vaari myös ajelee farkku 240:sellä.
Mutta joo ennenku menee koko suvun esittelyks nii mainittakoon vielä harrastuksista sen verran että musiikki on ja on aina ollut lähellä sydänä, rumpuja oon aijemmin hakannut, nyttemin groovesti ja jazzahtavasti hipelöinyt varmaan 7 vuotiaasta asti, ja kitaraa kanssa tullut viitisen vuotta soiteltua.
Rautateitä myös harrastan, museo sekä pienois versiota  :)
Ja nii niitä oluita kans !  :P

Poissa kauppine

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 357
  • www.vrcf.fi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #381 : 30.03.2013, 21:04:12 »
Kai sitä vois tännekki jotain laittaa..  ::)


Mä oon Aleksi. Ikää 20 vuotta (-93) ja Lahden seudulla tulee vaikutettua. Lukiosta päässy '12 ja nyt opiskelen Lahden AMK:ssa. Muovitekniikan insinööri pitäis olla joskus. Ens kesänä pitäis lähteä inttiin. Vekarajärvelle heinäkuussa.

Harrastuksina sukellus ja autot. Tekniikka, kemia ja kaikki sellanen on aina kiinnostanu.

Volvot on vähän sukuvika.. Niitä on kaikilla ja aina ollukki.  ::) Itellä toi homma on jo lähteny ihan lapasesta.  :2funny: Viimesen kahden vuoden aikana ollu parikymmentä autoa, joista yli puolet volvoja. Käyttiksenä tällä hetkellä BMW.   

Vanhoja volvoja tulee pääasiassa harrastettua ja rakenneltua.. Tallista löytyy amazoni (kohta saa kesäks ajoon.  S*), 144 '71 mr-kilvissä ja projektina 142 '73...

Facebookista löytyy kuva. Tähän en jaksa laittaa.  :)

Poissa volvo T5

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 6
  • www.vrcf.fi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #382 : 03.04.2013, 01:51:01 »
Uusi jäsen ilmottautuu  :hello:  "Tuoreen" (eilen ostettu)  ;D 850 t5:n omistaja keski-suomesta.

Poissa järviin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #383 : 19.04.2013, 22:09:24 »
Fredrik Fogelström fron Sibbå.  :hello:

Poissa (Miksu)

  • Yhteistyökumppani
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5276
  • www.carcom.fi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #384 : 19.04.2013, 22:24:44 »
Fredrik Fogelström fron Sibbå.  :hello:



+3

Poissa järviin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #385 : 19.04.2013, 22:30:52 »
No hyvä on..

Sami Järvinen
Kouvolasta
« Viimeksi muokattu: 23.09.2014, 21:39:52 kirjoittanut järviin »

Poissa TeeKuus

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 125
  • www.vrcf.fi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #386 : 19.04.2013, 22:33:47 »
Niko, henkisesti 18v. - fyysillisesti hieman iäkkäämpi - koti-isä.

Muksuja on tupa täynnä: 1 oma, uus emäntä toi 3 omaansa mukana ja sit vielä "liisattiin" 3 lisää  ;)
Eli parhaimmillaan tuvassa on 7 muksua, joista 5 on erityislapsia.

20vuotta haudan kaivuuta on takana eli en ihan pienestä hetkahda.

Juu ja asustellaan Sipoossa.

Ei kait muuta, hauska ja huumorintajuinen riiviö  :2funny:
Volvo - rakkaudesta remonttiin


Poissa JoonasH

  • Hallituksen jäsen - Päivämääräspesialisti
  • Administrator
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5703
  • Volvo R owners Finland / NordicR #315
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #387 : 19.04.2013, 23:30:47 »
No hyvä on..

Sami Järvinen
Jaalantie 4
47710 Jaala

samijarviin@gmail.com

o4o-7437817

Edit: Tässä tehokas identiteetin varastus pläjäys. Sotua en muistanut ulkoa, joten laittakaa privaa, niin kaivan sen jostakin.
Jaahas, sä asut siinä :D siitä jonkusen kerran oon ohi ajanu kaverille jaalaan  :hello:

Poissa järviin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #388 : 19.04.2013, 23:33:27 »
Jaahas, sä asut siinä :D siitä jonkusen kerran oon ohi ajanu kaverille jaalaan  :hello:
Mutta ei ilmeisesti ole ollut 740-osien tarvetta?  :D

Poissa JoonasH

  • Hallituksen jäsen - Päivämääräspesialisti
  • Administrator
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5703
  • Volvo R owners Finland / NordicR #315
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #389 : 20.04.2013, 00:07:55 »
Mutta ei ilmeisesti ole ollut 740-osien tarvetta?  :D
Ei ainakaan vielä :D

 

Samppasport  Futurez