0
0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.
Ja tänään ne myös laitoin. 385mm etupää kun säädöt on ylitapissa, nyt on kori ainakin balanssissa. Miten niitä KW:n säätöjä ruuvataan? 3½ kierrosta siinä ruuvissa on liikettä.
BC on helppo, takapään säädöt tappiin, ja keulaa lasket sen verran että laskuvaraa jää vielä 4-5cm. Jäykkyydensäätö kannattaa antaa olla siinä missä se on, tai 2 napsua tiukemmaksi.
Et taakse laittanu?Minäki tarvisin vähän neuvoja ton BC:n alustan kans. En saa sitä ennen pääsiäistä, mutta olispa jonku näköstä pohjaa mistä lähteä säätämään, ettei aivan tarvis juurelta lähteä puuhun kiikkumaan
En laittanu taakse ku tuo on etuvetoisen setti. Etupään osat on samat nelikossa mutta takana pitäis olla kynätolpat. Eipä tuon niin väliä, tää on tilapäinen ratkaisu ja vaihtuu toiseksi vielä piakkoin.
Mietityttää vaan tuo rengas homma. Sullahan oli viime kesänä 19"? Se voi olla että minun pitää tuota jäykkyyttää laittaa enemmän ku painoa on tullu aika reilusti lisää. . Siis autoon, ei kuskiin
Ei tarvi lisäillä, tuossa alustassa kuormattavuus on todella hyvä, just kuljetin 4kpl 19" vanteita renkaineen, painavat varmaan päälle 80kg, emäntä ja koira lisäksi kyydissä, perä ei juurl painunut alemmaksi. Olen myös ollut kuskina neljälle aikuiselle, eikä ongelmia.Toi on oikeesti hyvä sarja.
Mitäs meinasit, jottei säätö jumita vai?
Toi on oikeesti hyvä sarja.