0
Murtsi ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.
Mitäs muutoksi tarvii tehdä alustalle suhteen, jos meinaa leiman saada turbottamisen jälkeen? Juttua kuulin ettei tarvis muka mitään tehdä?
Kukaan lyhentänyt/lyhennättänyt takatukivarsia? Saako pelkillä säädettävillä ylätukivarsilla perää eteenpäin ? Tuppaa nuo 17" ja 10 tuumaa leveet takavanteet vähä raapia kaaren takaosaan turbobricsillä joku oli lyhentänyt... Elikkä jos joku liike tätä tekee niin kertokaa ihmeessä !:)
Nyt en ymmärtänyt ? Siis kaaria oon rullaillu mutta ottaa kaarien takaosaan kiinnii joustossa, kun nuissa 2satkuissa on tuo peräpää suht takana...
Tuossa autossa näkyy olevan, että on siirretty taka-akselia. Soita ja kysy.http://www.nettiauto.com/volvo/240/4968343
Tehot vähän alta 200hp, eli vastaa mallisarjan tehokkainta. Isot jarrut löytyy jo turbomallista, mitäs muuta tarttee
Tuon auton paikan päällä nähneenä voin kertoa että siinä oli porattu alatukivarsiin uudet pultinreiät ja lyhennetty ylätukivarsia. Yksinkertaista ja toimivaa.
asia selvä. mitäs katsuri tykkää tuosta ?
.. Ajattelinpq vaan että tuleeko sanomista säädettävistä ylätukivarsista, panhardista, ja mahdollisesti lyhennetyistä tukivarsista?
Tulee, jos jää kiinni. Tukivarsia ei saa hitsata itse. Tai kaverikaan. Osien tulee olla "tehdastekoiset", sana on määritelty jossain muutosasetuksessa. IPD myy säädettäviä reaktiotankoja.