Göteborg.
Onko se muuten niin että volvo on luopunut moottoritilaan niitattavista tyyppikilvistä? Siis uudemmissa peleissä (>2006 tms). Pitääkö paikkansa?
Isse hommasin muutaman jp pelin ja jokusen vag pelin jälkeen ny sitte v70 pitkän pohdinnan jäkeen. Ei mikään brand new mutta mulle eka oikealla automaatilla oleva auto ja siks mulle uutta ja ihmeellistä. Vag dsg:t on hyvin tuttuja mut vitoskone ja momentinmuunnin tekee kyllä kyydistä jotenkin arvokkaampaa eikä vain diesel laskun muodossa;-) lähdön räväkkyys kyllä puuttuu mut se dsg:n erityisominaisuus on joskus vähän riesakin (lyö tyhjää joskus ihan vahingossakin kun nappaa kakkosen päälle).
Nämä isommat volvot näyttää olevan ihan ok tee se itse miehellekin. Vaihdoin kolme poltinta aika nopsaan vaikka etuparkkeja on moitittu hankaliksi. Minustakait ne oli ku tarjottimella. Aika vähällä pääsee jos vain nestesäiliön kaul tarvii irrottaa. Ja sit akku peräkontissa, sitä tuli vähän aikaa ihailtua. Luulis et se lokero on lämpimämpikin ku moottoritila noin niinku kylmäkäynnistyksessä. Mulla muuten taitaa olla orggisakku, navassa leima 1605. Ei taida ardic jaksaa ton kanssa talvea pärjätä