Ateho  Elekma

Äänestys

Miten osallistun kesätapahtumaan

Tulen paikalle ja osallistun tapahtuman järjestämiseen ja ajan ehkä radalla
Tulen paikalle ja aion ajaa radalla
Tulen paikalle ja aion vaan hengailla
Tulen paikalle ja osallistun tapahtuman järjestämiseen, sekä hengailuun

Ratapäivät Botniaring 3.8.2013 - järjestelyt ym keskustelut ja ilmoittautumiset

  • 197 Vastauksia
  • 78383 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa VäLKKy

  • Toiminnantarkastaja EVP
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6863
  • Kaikkee sitä...
taikka sit jos jollain viisaalle on jotain parempaa käyttöä mulle niin voi kyllä ilmoittaa

Ei niillä oo... ;)
... --> S40 T4 -02 --> S40 T5 -04 --> Focus ST -07 --> S40 2.0D Powershift -10 --> BMW 330D M-Sport -10 --> Audi A4 3.0 TDI quattro S-line -11 --> Audi A6 3.0 TDI competition quattro -15 --> Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro -21

Poissa (Miksu)

  • Yhteistyökumppani
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5276
  • www.carcom.fi
Nyt on taas iso läjä oranssahtavia tarroja, joita hakataan katsastuksessa autojen tuulilasiin, eli se homma on kuosissa.

Poissa Peetu

  • 829
  • Kunniajäsen
  • Grand Touring
  • *****
  • Viestejä: 1610
Moro,

Soittivat juuri botniaringiltä ja kysyivät ruokailijoiden määrää. Jos sit ruoka loppuu kesken niin se on mun vika  ;D.

sitten erittäin tärkeä tiedote! Radalla ei saa driftata koko ratapäivinä, siis ei saa driftata. Uuden asfaltin pinta voi vielä vaurioitua kun siinä ei ole jotain viimeistä käsittelyä. Myöskään meidän vapaaehtois talkoovoimat ei riitä siivoamaan rataa kun joku kuitenkin ajaa ulos. Myös turvallisuuden valvominen on paljon vaikeampaa todella suurella radalla ja pelastushenkilökuntaa ei ole paikalla. Joten me ajamme ihmisiksi.
Recycle Racing #06
Bmw X3 -13 & M3 Cab dkg -08

Poissa Puusilmä

  • Kankea kahvimestari sr.
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3079
Mulla ja tiinalla on vastuualueena taas toi tuotemyynti, mihin liittyen yks kymysys: onko yhdistyksellä mitään kassalootaa tms.? Viime kesänä Taavi toi semmosen kassalaatikon... Eikä me sit tiinan kanssa varmaan pistetä kauheesti hanttiin, jos löytyy muitakin halukkaita sinne myyntipisteelle, vaikka ihan vaan väliaikasestikin. :)

Mie voin ja tulla tuuraamaan myyntiä. Pitäähän nyt välillä taukojakin pitää ...

Poissa revote

  • "epätietoinen"
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2132
Millainen toi rata-alue on, saako sinne johonkin rauhaisaan varjopaikkaan koiran kiinni :)
Volvo S60 B5 R-Design '21 & Volvo S40 1.6 Kinetic Business `07
Blacked S60 Instagramissa

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Millainen toi rata-alue on, saako sinne johonkin rauhaisaan varjopaikkaan koiran kiinni :)
Aika avoin paikka on.

Poissa Julma-Henri

  • Mr. Vika Koodi
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4645
  • Leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä...
Millainen toi rata-alue on, saako sinne johonkin rauhaisaan varjopaikkaan koiran kiinni :)

Ei taida semmosta paikkaa olla :-\ Suosittelen jättämään koiran johonki hoitoon jos oikeasti haluaa nauttia tapahtumasta.
"Tietä käyden tien on vanki. Vapaa on vain umpihanki"

V70 945 S70 Kuvia

Poissa revote

  • "epätietoinen"
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2132
Sitä hoitopaikkaa ei ole, me ollaan muoviämpäri naimisissa tuon kans :)
Volvo S60 B5 R-Design '21 & Volvo S40 1.6 Kinetic Business `07
Blacked S60 Instagramissa

Poissa Tessa

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 2625
  • Hiihtoliitto tai joku mikä pervoilukerho vaan?
Sitä hoitopaikkaa ei ole, me ollaan muoviämpäri naimisissa tuon kans :)

No jos se ei yhtenä suupalana ketään nielase, niin voihan se olla vaikka mun kaverina siinä rättivarastolla? Siinä kuitenkin on ollu aina katos eli varjopaikka... :)
VRCF TDI Club #3
TAYSin vempat

Poissa revote

  • "epätietoinen"
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2132
Joo ei, se on kiltti ja olisikin parempi jos on ihmisiä lähellä :) Kiitos tarjouksesta, katsellaan tilanne paikanpäällä :)
Volvo S60 B5 R-Design '21 & Volvo S40 1.6 Kinetic Business `07
Blacked S60 Instagramissa

Poissa VäLKKy

  • Toiminnantarkastaja EVP
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6863
  • Kaikkee sitä...
No jos se ei yhtenä suupalana ketään nielase, niin voihan se olla vaikka mun kaverina siinä rättivarastolla? Siinä kuitenkin on ollu aina katos eli varjopaikka... :)

Ja jos ei kovin iso koira ole ettei katos ole toisella puolella varikkoa hetken päästä... :D
... --> S40 T4 -02 --> S40 T5 -04 --> Focus ST -07 --> S40 2.0D Powershift -10 --> BMW 330D M-Sport -10 --> Audi A4 3.0 TDI quattro S-line -11 --> Audi A6 3.0 TDI competition quattro -15 --> Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro -21

Poissa Tessa

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 2625
  • Hiihtoliitto tai joku mikä pervoilukerho vaan?
Joo ei, se on kiltti ja olisikin parempi jos on ihmisiä lähellä :) Kiitos tarjouksesta, katsellaan tilanne paikanpäällä :)

Mulla on vähän vierotusoireita, kun oma haukkumalaattori on kolmisen viikkoa reissussa... :D

Ja jos ei kovin iso koira ole ettei katos ole toisella puolella varikkoa hetken päästä... :D

Epäiletkö mun painoarvoani? ^-^
VRCF TDI Club #3
TAYSin vempat

Poissa VäLKKy

  • Toiminnantarkastaja EVP
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6863
  • Kaikkee sitä...
Epäiletkö mun painoarvoani? ^-^

Sä kerkiä kokoaikaa seisoa siinä telttaraudan päällä... :-\
... --> S40 T4 -02 --> S40 T5 -04 --> Focus ST -07 --> S40 2.0D Powershift -10 --> BMW 330D M-Sport -10 --> Audi A4 3.0 TDI quattro S-line -11 --> Audi A6 3.0 TDI competition quattro -15 --> Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro -21

Poissa revote

  • "epätietoinen"
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2132
Ajokoira/pystykorva-sekotus, ei se kovin iso ole. Ja kun näkee että on kiinni niin ei se höngi siitä mihinkään :)
Volvo S60 B5 R-Design '21 & Volvo S40 1.6 Kinetic Business `07
Blacked S60 Instagramissa

Poissa V2T

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 333
  • Against Greenpeace with D5252T
Ottaa sieltä jostain nurkasta ylimääräisen b20 motin, ja sitoo sen painoksi koiralle  :D

Epävirallinen EVRY-mies 
--> V70 MK2 2.5D -01
ex:  850 TDI -96, V40 -03 1.9D HP, 244DL B200F, V70 TDI -2000- "Nelisilmä", 944 D24TiC, 244 GLE B19E

 

Samppasport  Futurez