0
FKvolvo ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
taidan yrittää keksiä pyörää uudelleen?
Jep! Ellet sitten ala optimoimaan turbon heräämistä mikrosekuntien puollella. Laitat vain suosiolla niin ison kuin mahtuu ja pudjetti antaa myöden, niin sitä ei tarvitse enää koskaan myöhemmin murehtia!
Mikä tahansa jälkiasennus alucooleri on parempi kuin alkuperäinen.Muistan kun laitoin 940 vakiocoolerin tilalle 300 * 300 * 76 alukennnon, niin ahtopaine nousi 0,5 bar -> 0,7 bar, eli alkuperäisen kennon virtausvastus oli aika merkittävä. Tässä ei tehty mitään muita muutoksia samalla.
Jos oikeasti hyvää kennoa haet niin vilkasepa vaikkapa lankun english potilas proju ja unohda kiinakennot
Asiasta kuuleriin: onko kukaan muuten halkaissut tommosta KL-raasinkin mallikohtaista ja tutkannut mimmosta kennoa siellä sisällä lopuksi on?
300hv+ topikiin piisaa ihan oikeesti kiinakenno.
Hinta-lämpötila suhteen osalta ajatellen 600x300x76 kenno on aika hyvä.
Kukaan ei varmaan koskaan ole mittaillut tai kokeillut uutta vakiokennoa? Se läpeensä hapettunut puolillaan öljyä oleva 20 vuotta vanha ei välttämättä siirrä lämpöä ihan kuin uusi.
-b23a vakio alakerta-530 ruiskukansi-a-nokkaMikä ahdin olisi sopiva? Varmaan mega ohjaamaan ja viinaa tankkiin.. varmaankin k-jet imusarja johon tehty suuttimille paikat.. joku cooleri? Ehkä cummins tyylin pakosarja; riippuen tilasta amazonin konehuoneessa..