Elekma  Autoracing

740 -88 B230F,M47. Jenkkikeula (Voi poistaa)

  • 29 Vastauksia
  • 8361 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ässäarpa

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2067
  • -Team Karvavako Racing- Valiomaisteri
Vs: 740 -88 B230F,M47. Jenkkikeula
« Vastaus #15 : 17.04.2012, 17:57:15 »
tällä foorumilla oli myynnissä nuo vanteet ja oli ilmoituksen mukaan 8,5" leveät? vihdoin pääsen näkemään että mihi kohkeuteen tuo perä noilla e36 jousilla oikein tulee  :pomo:

onko sedanissakin tuommoinen kurkistusluukku josta näkee tankin? :-[
V70 D5
850 T5
145 T5

Poissa Jussi.L

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 959
  • Hevosvoimat on parasta huumetta
Vs: 740 -88 B230F,M47. Jenkkikeula
« Vastaus #16 : 17.04.2012, 18:23:11 »
Joskus noissa halvoissa autoissa tahtoo olla joku paha karma  ::) Saitko vakuutuksesta rahaa, oliko sulla osakasko? Olisko kipinät sytyttäny pentsiinin, ku kartaani on maassa laahannu?
Ei päivää ilman sutta. "Ei tää oo susi, tää on kettu"
Pakko se on itte itteensä kehua, ku muut ei niin tee.

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3337
  • Boxy, but good
Vs: 740 -88 B230F,M47. Jenkkikeula
« Vastaus #17 : 17.04.2012, 18:34:41 »
Camryn etuiskarit... Minkäslaiset ne on? (lyhyemmät? jäykemmät?)
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 740 -88 B230F,M47. Jenkkikeula
« Vastaus #18 : 17.04.2012, 20:48:33 »
Juu niin oli myynnissä nuo. Ja ovat 8,5" ja 225/45/17 kumit päällä.
Muistin tuon etujousien pituuden väärin... Ovat siis vain 2,5 kierrosta lyhennetyt  ;D
Kartaanista lentänyttä kipinää itekki veikkailin.. Joo on osakasko. Kerkesin noin 4 tuntia ennen syttymistä käyä konttorilla vaihtaa omiin nimiin tän  ::) Eikä siinä kerinny mitää vakuutus yhtiö juttuja tehä ku auto piti olla ajossa taas heti pääsiäisen jälkee et pääsee töihi. Muute ois menny ansiot ja duunipaikkaki... On ne camryn iskarit aika reilusti volvon iskareita lyhkäsemmät. Jäykkyydestä vert volvon iskariin ei paljoa pahaa mainittavaa camryn iskareitten puolesta ole  :) Ite ainaki tyytyväinen noihi. Ei oo keulan puolesta mikää kivireki vaa jousteleeki ees vähän  :D

Tänään siirsin tuosta dieseli rojektista takaovi pahvit tähän ja myös hanskalokeron. Etutuhkiksen ja vaihdekepin nahkapussin  :P Ovipahvit lähinnä sen takia kun tästä puuttu ne ni jos sais sisätila melua hiljasemmaks. Ja hanskalokero oli rikki.

EDITTIÄ : ässäarpa Kyllä seedanissaki on tollanen kurkistus luukku takakontissa kuskinpuolella perän yläpuolella. On kiinni neljällä pultilla. Metallinen luukku.
« Viimeksi muokattu: 17.04.2012, 20:50:28 kirjoittanut räkänokka »
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 740 -88 B230F,M47. Jenkkikeula
« Vastaus #19 : 18.04.2012, 22:31:56 »
Voihan perjantai sentää ja nyt on vasta keskiviikko !! Tänään kun tulin töistä kotiin ni hokasin et hanttarin puolen etuvilkun lasi on pudonnu johonki matkan varrelle  >:( Ei mulla muuta.
Ai nii joo ja kyl noi ovipahvit vähän autto sisätila meluun.. Enää tarvis verhoilu metästää takakontin puolelle ja kattoon..
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa ässäarpa

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2067
  • -Team Karvavako Racing- Valiomaisteri
Vs: 740 -88 B230F,M47. Jenkkikeula
« Vastaus #20 : 20.04.2012, 00:54:41 »
Kun laitoit ne bemarin jouset niin ilmenikö sulla semmosta ongelmaa että iskarit ois liian löysät? mun seiskasta tuli pieni pomppupösö  :facepalm:
V70 D5
850 T5
145 T5

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 740 -88 B230F,M47. Jenkkikeula
« Vastaus #21 : 20.04.2012, 20:21:17 »
Ei tullu mitää ongelmaa.. Ei pompottele ja on jäykkä. Kestää jopa ottaa kuormaa kyytiin.
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa ässäarpa

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2067
  • -Team Karvavako Racing- Valiomaisteri
Vs: 740 -88 B230F,M47. Jenkkikeula
« Vastaus #22 : 21.04.2012, 03:33:57 »
hauska ilmiö sinänsä, sillä kun omasta otin vakio iskarit pois ja laitoin konin säädettävät (punaiset) iskarit niin pompun jälkeen antaa semmoisen jälki pompun.. ja nuo konit on iha helvetisti jäykemmät kuin mitkään motonetin kaasut :idiot2:
V70 D5
850 T5
145 T5

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 740 -88 B230F,M47. Jenkkikeula
« Vastaus #23 : 29.04.2012, 20:21:39 »
Eipä tässä nyt mitään kuvia ole lisäillä mut perän vaihdoin tuossa eilen lauantaina huvin ja urheilun vuoks kempittömään.
Suurin syy oikeestaan vaihtoon oli se että tuosta perästä rupes molemmin puolin ulommat stefat vuotaan öljyä ja aattelin et tää perä ei mua motarille jätä ! Otin tuosta dieseli rojekti 760:sestä perän vaakajineen ja iskareineen. Vaihdoin myös panhard tangon ku oli puslat kohtuu moro  :P Kyllä nyt on meinaan nautinto ajaa ku ei oo mitää ultraääniä eikä pompota kääntäessä  ;D
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 740 -88 B230F,M47. Jenkkikeula
« Vastaus #24 : 16.05.2012, 22:58:46 »
Kait sitä vois kirjotella tästäki juttua näin illan kunniaks..
Valssit vaihtu toisee farkkuu ja takapaksii pulttailin lisäpenkit. Pariin viikkoon ei oo liikkunu pihalta mihinkää. Paria tarraa oon liimaillu ja rakennellu enemmän rytöp45k4 "luukkiin"  ;D

Parit kuvatukset :
Konetilan peitin

Takapaksin ikkuna  :D

15"

Siinähän nuo molemmat farkut  :P Valkonen ollu ennenki tällä voorumilla ja siitä juttua myöhemmin.
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa Hannnu

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 49
Vs: 740 -88 B230F,M47. Jenkkikeula
« Vastaus #25 : 23.05.2012, 00:23:16 »
Tuli haettua kesä valssit tähänki rotteloon :P
Ja sopii kyllä ku nyrkki silmään tuon madalluksen kanssa  ;)

(Kuva poistettu lainauksesta.)

Mistä päin kävit vanteet hakemassa? kovin ovat tutun näköiset  ???
98" 945 Classic B230FT + AW-71L
96" Lada 21044 1700i
01" Audi A6 Allroad V6 TDI 6spd http://hlehto.kuvat.fi/kuvat/A6+Allroad/

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 740 -88 B230F,M47. Jenkkikeula
« Vastaus #26 : 23.05.2012, 09:03:40 »
hämeenlinnasta noudin nuo :p
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa Hannnu

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 49
Vs: 740 -88 B230F,M47. Jenkkikeula
« Vastaus #27 : 23.05.2012, 10:38:35 »
Niin aattelinkin :D olivat kaverilla 940 alla.
98" 945 Classic B230FT + AW-71L
96" Lada 21044 1700i
01" Audi A6 Allroad V6 TDI 6spd http://hlehto.kuvat.fi/kuvat/A6+Allroad/

Poissa Customer

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1198
Vs: 740 -88 B230F,M47. Jenkkikeula
« Vastaus #28 : 23.05.2012, 10:41:18 »
wow, mistä saa tuommosta keskeneräinen-tarraa? :P

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 740 -88 B230F,M47. Jenkkikeula
« Vastaus #29 : 23.05.2012, 22:57:08 »
Juu joku kultanen diiseli se oli mistä nuo ol.. Kaverin faijja toi duunipaikaltaa rullallisen tota mulle   :)
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

 

Elekma  Autoracing