eikös ne diagnostiikka pistokeiden hommatkin vaihdu mootorin ohjauksen mallin mukaan, koska olen täältä aikasemmin katsellut että mitä vikakoodeja ovat niin sillon 2 pistokkeen vikakoodi tarkoitti abs anturia vasemmalla takana signaali heikko alle 40km/h. täytyy selvittää mikä tuo mootorin ohjaus järjestelmä on malliltaan niin voisi ehkä löytyä oikeat selvitykset vikakoodeille.
Pistokkeiden paikka numerot ovat täysin samat kaikissa malleissa, joissa diagnostiikka on.
2 on LH (polttoaine), 6 on EZK (sytkä) jne... Näistä on FAQ:ssa lisää.
Ja kun sinulla on jäykkä taka-akseli, niin sinulla on vain yksi anturi taka-akselilla, josta sekä ABS, että nopeusmittari saa tietonsa.
Kehtaan väittää, että moottorin ohjaus on LH2.4 ja sytkä EZ116K.
Helpoiten tuo selvitystyö käy, kun otat repsikan A-pilarin sivu muovin pois ja ruuvaat kaksi ruuvia auki siltä moottorin ohjaimelta ja luet sen päällä olevat numerosarjat (tai siis ota valokuva) ja laita se tänne. Niin saat varman tiedon systeemistäsi.