Kulkukoira  Proturbo

Metsästys

  • 719 Vastauksia
  • 177908 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Kupru

  • Kaidemestari
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2326
  • www.vrcf.fi
Vs: Metsästys
« Vastaus #210 : 23.10.2012, 21:45:58 »
Tuli viime viikonloppuna oltua 1/2 lauantaista ja koko sunnuntai ajomiehenä, on muuten Satakunnan alueella tullut vettä..
skuugessa ojissa keskileveys 1metri, ja niitä riitti....   Onneksi oon tällainen nuori ja vetreä (ehkä kuitenkin vaan JA)
Susien takia ei voida päästää koiria kaikkiin paikkoihin.
Silloin vähän vitutti, mutta jälkeen oli aika hyvä olo, ei se liikunta oo ollenkaan pahasta. :) Ja pääs näyttään että 130 kg liikkuu mettässä siinä missä kukkakepitkin :D
V70 Classic ja S80 T6 Executive, Tyttärellä S40
Apina ei tunne ketään, mutta apinan tuntee kaikki.
Nyt apina ajaa talven Jeepillä V8 eco...

Poissa Anniina

  • Ei Ansku
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 325
Vs: Metsästys
« Vastaus #211 : 24.10.2012, 03:35:45 »
Saatiinhan nyt kksaksanseisojan kans metto mötkäytettyä tonttiin tällekki vuotta, mukava piristys että jaksaa taas touhuta tuon ajokoira-huntalon kans. :2funny:



siinä olis tämä äijjänpätkylä meton kans posettamassa. on tipusella kokoa:)
« Viimeksi muokattu: 24.10.2012, 03:51:49 kirjoittanut Anniina »
Club Perwium Salaseura
@antunliisa
Ajokkina S60 2,4T, -01 kultakeltainen tuontimalli

Poissa karppa_71

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 355
  • rahtari tai sitte ei
Vs: Metsästys
« Vastaus #212 : 26.10.2012, 11:08:14 »
Se olisi viimenen mahdollisuus saada metto tälle vuotta  :P
Olisi muuten ihan ensimmäinenkin mulle  :) luulis erottuvankin tuolta metästä kun lunta
tuli 20 senttiä viime yönä ja lisää tulee.
v70 D5R

Poissa Julma-Henri

  • Mr. Vika Koodi
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4647
  • Leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä...
Vs: Metsästys
« Vastaus #213 : 26.10.2012, 11:17:23 »
Se olisi viimenen mahdollisuus saada metto tälle vuotta  :P
Olisi muuten ihan ensimmäinenkin mulle  :) luulis erottuvankin tuolta metästä kun lunta
tuli 20 senttiä viime yönä ja lisää tulee.

Varsinais-Suomen maakunnassa sekä Uudenmaan maakunnassa lukuun ottamatta Lapinjärven, Loviisan ja Myrskylän kuntia Metson metsästys on kielletty.

Kanta-Hämeen maakunnassa sekä Enontekiön, Inarin, Kittilän, Muonion, Sodankylän ja Utsjoen kunnissa 10.–30.9.

Muualla maassa 10.9.–31.10.


Riippuu missä metsästää :P Olishan tuota viimeseen päivään saakka aikaa, maasturi on roikassa. Tarkotus olis lähteä katteleen näkyykö mitään, haulikko ja kivääri mukaan  ::)
"Tietä käyden tien on vanki. Vapaa on vain umpihanki"

V70 945 S70 Kuvia

Poissa karppa_71

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 355
  • rahtari tai sitte ei
Vs: Metsästys
« Vastaus #214 : 26.10.2012, 11:37:25 »

Varsinais-Suomen maakunnassa sekä Uudenmaan maakunnassa lukuun ottamatta Lapinjärven, Loviisan ja Myrskylän kuntia Metson metsästys on kielletty.

Kanta-Hämeen maakunnassa sekä Enontekiön, Inarin, Kittilän, Muonion, Sodankylän ja Utsjoen kunnissa 10.–30.9.

Muualla maassa 10.9.–31.10.


Riippuu missä metsästää :P Olishan tuota viimeseen päivään saakka aikaa, maasturi on roikassa. Tarkotus olis lähteä katteleen näkyykö mitään, haulikko ja kivääri mukaan  ::)

Täällä pohjolassa  ;)  pitää vaan viikot olla töissä  :(
v70 D5R

Poissa HenkkaR1

  • Kiillottaja - 93% Pussihousu
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3620
  • Isi, tiiän miks volvo murisee. Sillä on nälkä.
Vs: Metsästys
« Vastaus #215 : 26.10.2012, 12:41:35 »
Aamulla olis tarkotus mennä suolle köllötteleen teeripassiin ja pistää kuvat puuhun, päivällä sit kahtelee yhtä isoa ukkometsoa joka tekis mieli ampua enne ku se kuolee vanhuutee. Pari vuotta ollaan jo jahattu sitä ja nähty monesti vaa ei olla päästy ampumahollille.. mitäs maksaa täyttäminen? :)
V70 D5 AWD 2011 ja C70 T5 1998
Showroom
Eksät S60 T5 r-look, V40 T4 1998, s40 1998 2.0i V70 TDI 2001 261/510

Poissa Julma-Henri

  • Mr. Vika Koodi
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4647
  • Leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä...
Vs: Metsästys
« Vastaus #216 : 26.10.2012, 13:32:10 »
Täällä pohjolassa  ;)  pitää vaan viikot olla töissä  :(

Se ei ole ku järjestely kysymys olla pois töistä :P
"Tietä käyden tien on vanki. Vapaa on vain umpihanki"

V70 945 S70 Kuvia

Poissa volvo nro 5

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 86
  • www.vrcf.fi
Vs: Metsästys
« Vastaus #217 : 26.10.2012, 16:53:30 »
N. 350 € metton kokosen linnun täyttö, jonku verran yli tai alle. Kyselee täyttäjiltä, ja jos haluaa hyvän niin kannattaa pyytää nähä töitä. Kaveri täytätti hanhen halvalla ja se näyttää pilapiirrokselta.

Joo se olis viiminen viikonloppu maalinnun pyyntiä, vaikka olen minä kyllä oikiastaan viikolla enemmän pyytäny. Työpäivän alottanu vaan aikasemmin niin on päässy mettään koiran kans hyvissä ajoin, nätti kulkia metille ku pyyntimaat lähellä.

Edit. Piti pyytää Anniinalta apua tuon kuvan kans ku ite ei "jaksa osata" kuvien lisäämistä.  :)
« Viimeksi muokattu: 26.10.2012, 16:57:27 kirjoittanut volvo nro 5 »
Paljon näitä on tehty, mutta harvoin ne on onnistunu...

Poissa Anniina

  • Ei Ansku
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 325
Vs: Metsästys
« Vastaus #218 : 26.10.2012, 18:23:18 »
N. 350 € metton kokosen linnun täyttö, jonku verran yli tai alle. Kyselee täyttäjiltä, ja jos haluaa hyvän niin kannattaa pyytää nähä töitä. Kaveri täytätti hanhen halvalla ja se näyttää pilapiirrokselta.

Joo se olis viiminen viikonloppu maalinnun pyyntiä, vaikka olen minä kyllä oikiastaan viikolla enemmän pyytäny. Työpäivän alottanu vaan aikasemmin niin on päässy mettään koiran kans hyvissä ajoin, nätti kulkia metille ku pyyntimaat lähellä.

Edit. Piti pyytää Anniinalta apua tuon kuvan kans ku ite ei "jaksa osata" kuvien lisäämistä.  :)
tuot tänne liminkaan Ultsille täytettäväksi, ikänsä opettanu täyttämistä eikä varmasti paljoa pyydä :)
ja helppoa se lopulta olikin :)
Club Perwium Salaseura
@antunliisa
Ajokkina S60 2,4T, -01 kultakeltainen tuontimalli

Poissa Stobe

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 59
  • S60 D5 -08
Vs: Metsästys
« Vastaus #219 : 26.10.2012, 20:40:05 »
Huomen aamulla pitkästä aikaa hirvipassiin kun kerrankin myöntivät lomaa noista sotahommista  ;)
"No jos kokeillaan vielä vauhdin kanssa?"

Poissa moikki

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 785
Vs: Metsästys
« Vastaus #220 : 26.10.2012, 21:04:43 »
On meidän omilta mailta hävinny teeret kun kaksi kanahaukkaa ilmaantu sinne viikko sitten, teeret varmaan vaihtaneet maisemaa.. Joutunee tekemään asialle jotain  :P
940 classic
Amazon -68

Poissa volvo nro 5

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 86
  • www.vrcf.fi
Vs: Metsästys
« Vastaus #221 : 26.10.2012, 21:27:15 »
tuot tänne liminkaan Ultsille täytettäväksi, ikänsä opettanu täyttämistä eikä varmasti paljoa pyydä :)
ja helppoa se lopulta olikin :)
Tämän linnun kohalla ainoa täyttöhomma taitaa olla että se täyttää perheen vattat ku järjestän vaimokullalle ruuanlaitosta vapaata ja teen isosta mustasta hyvän ruuan. Pitäis olla niin hieno ja rikas ihminen että mulla olis talossa trofee-huone johon vois kerätä metsästysmuistoja. Yhen linnun täytätin ja rouva oli eri mieltä minun kans sen sisustusarvosta. Metto on niin komia lintu että pitää olla huippu täyttäjä joka saa siihen edes ripauksen sitä ylvästä erämaan henkeä joka siinä on sen eläessä metsissä. No, makuasioihin se menee se asia.
Paljon näitä on tehty, mutta harvoin ne on onnistunu...

Poissa Anniina

  • Ei Ansku
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 325
Vs: Metsästys
« Vastaus #222 : 26.10.2012, 21:50:41 »
Tämän linnun kohalla ainoa täyttöhomma taitaa olla että se täyttää perheen vattat ku järjestän vaimokullalle ruuanlaitosta vapaata ja teen isosta mustasta hyvän ruuan. Pitäis olla niin hieno ja rikas ihminen että mulla olis talossa trofee-huone johon vois kerätä metsästysmuistoja. Yhen linnun täytätin ja rouva oli eri mieltä minun kans sen sisustusarvosta. Metto on niin komia lintu että pitää olla huippu täyttäjä joka saa siihen edes ripauksen sitä ylvästä erämaan henkeä joka siinä on sen eläessä metsissä. No, makuasioihin se menee se asia.
no hyötyä siitä on enemmän mahassa ku olohuoneessa siskokullan ärsykkeenä :D
Club Perwium Salaseura
@antunliisa
Ajokkina S60 2,4T, -01 kultakeltainen tuontimalli

Poissa JiiV70

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 850
  • www.vrcf.fi
Vs: Metsästys
« Vastaus #223 : 27.10.2012, 15:47:52 »
Empä oo ennen ollu teeripassissa, missä -14c pakkasta ja lunta melkeestä 20cm.

Arkoja lintuja!
Volvoton

Poissa Ari E

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1316
  • www.vrcf.fi
Vs: Metsästys
« Vastaus #224 : 28.10.2012, 00:42:44 »
onks hirvet loppumassa kesken vai miks paikalliset hirviseurat saanu tälle vuodelle vaan 1-3 lupaa  :idiot2:

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron