Elekma  Autoracing

Metsästys

  • 719 Vastauksia
  • 177908 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kupru

  • Kaidemestari
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2326
  • www.vrcf.fi
Vs: Metsästys
« Vastaus #330 : 28.09.2013, 09:57:44 »
täälästää istutaa teeripassissa eikä mittää näy.. Onneks eväät on hyvät :)
Sallassa ainakin linnut lähti oikeastaan aina maasta. Oli kyllä Trap-harjoittelusta hyötyä.
Kävelemään mars!
V70 Classic ja S80 T6 Executive, Tyttärellä S40
Apina ei tunne ketään, mutta apinan tuntee kaikki.
Nyt apina ajaa talven Jeepillä V8 eco...

Poissa HenkkaR1

  • Kiillottaja - 93% Pussihousu
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3620
  • Isi, tiiän miks volvo murisee. Sillä on nälkä.
Vs: Metsästys
« Vastaus #331 : 28.09.2013, 10:23:56 »
Sallassa ainakin linnut lähti oikeastaan aina maasta. Oli kyllä Trap-harjoittelusta hyötyä.
Kävelemään mars!
ollaa me 3 ammuttu kuville ny :) kiväärihollilla toistakymmentä mutta eihä sitä mukana sillo oo ku tarviis..
V70 D5 AWD 2011 ja C70 T5 1998
Showroom
Eksät S60 T5 r-look, V40 T4 1998, s40 1998 2.0i V70 TDI 2001 261/510

Poissa -jadi-

  • Hors d'âge
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1617
Vs: Metsästys
« Vastaus #332 : 28.09.2013, 10:35:08 »
...
Viimekesänä mökin lähinaapuri-isäntä oli syöttänyt sorsia koko kesän rannassaan ja sen kyllä huomasi jo heti 20. elokuun iltana, lähes jatkuva pauke heitin lahdelta, olivat kuulemma ampuneen n 30 sorsaa.
...

Miten mulle tuli mielleyhtymä tuon kaltaisesta metsästyksestä kuin olisi mennyt kanalaan haulikon kanssa ja räiskinyt ympäriinsä ja sitten ilmoittanut, että näin monta sain ammuttua.  :idiot2:
-"Kyllä sä oot sitte kultane, kun järjestät ns. tuntemattomille uskomattoman hyvän mielen."
- KIITOS!
-----
Слава Україні!    https://www.youtube.com/watch?v=izquEYtqXZo

Poissa Kupru

  • Kaidemestari
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2326
  • www.vrcf.fi
Vs: Metsästys
« Vastaus #333 : 28.09.2013, 10:54:59 »
Miten mulle tuli mielleyhtymä tuon kaltaisesta metsästyksestä kuin olisi mennyt kanalaan haulikon kanssa ja räiskinyt ympäriinsä ja sitten ilmoittanut, että näin monta sain ammuttua.  :idiot2:
Mun faija-vainaa ampu haulikolla talonsa terassilta koko kesän ruokkineitaan sorsia lampeen.
Pyörätuoli oli ainut millä pääsi enää liikkumaan, metille olis halunnut lähteä, vaikka joka päivä.
samu rain kanssa muuten samaa mieltä, mutta faijan kohdalla vähän joustin.
V70 Classic ja S80 T6 Executive, Tyttärellä S40
Apina ei tunne ketään, mutta apinan tuntee kaikki.
Nyt apina ajaa talven Jeepillä V8 eco...

Poissa Kupru

  • Kaidemestari
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2326
  • www.vrcf.fi
Vs: Metsästys
« Vastaus #334 : 08.10.2013, 11:51:53 »
Viron metsästysretki suoritettu.
Meidän ryhmä (5henkilöä) sai 3 hirveä ja 2 kaurista.
Salamatkustaja Volvossa:
V70 Classic ja S80 T6 Executive, Tyttärellä S40
Apina ei tunne ketään, mutta apinan tuntee kaikki.
Nyt apina ajaa talven Jeepillä V8 eco...

Poissa karppa_71

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 355
  • rahtari tai sitte ei
Vs: Metsästys
« Vastaus #335 : 09.10.2013, 08:28:20 »
Keuliko volvo  :D 
Minä oon miettinyt että etelä Ruotsiin tai Tanskaan olis mukava päästä hanhijahtiin  :P
Ihan mahottomia parvia pyörii sielläpäin.
v70 D5R

Poissa volvo nro 5

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 86
  • www.vrcf.fi
Vs: Metsästys
« Vastaus #336 : 09.10.2013, 20:44:59 »
Mulla on volvossa pelkkä tarra tuosta aiheesta. Onhan tuo kyllä näyttävämpää. Mutta hellekelit voi olla ongelma jos hirvi alkaa haisemaan. ;D
Onnittelut hienosta saaliista  -H-
Paljon näitä on tehty, mutta harvoin ne on onnistunu...

Poissa Anniina

  • Ei Ansku
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 325
Vs: Metsästys
« Vastaus #337 : 31.10.2013, 13:23:01 »
mitäs ootte herrat ja rouvat mieltä jos hommaisin itselleni ens kaudeksi metsästyskortin ja aseenkantoluvat yms? ::) tuo ukkeli on saanut mun kiinnostuksen heräämään. joitaki kertoja on hirvimettällä käyny (2kertaa ;D ) hirveissä kinoksissa. linnunmetästys olis kans jotenki mun juttua, pääsis joskus mahollisesti näkemään volvo nro 5:n karkkari tositoimissa. jossain vaiheessa kuitenkin tulee hommattua se valkonen ruotsin hirvi koira nii pitää nyt emäntäki saada haukkuihin mukaan (jos sattuu haukkuva yksilö) . olishan tuo mahtava päästä ampumaan joku elukka joskus ihan itse. ja oikeesti kokemaan omassa päässä mikä se kivikautinen metsästysvietti on mikä minunki miestä vie.
Club Perwium Salaseura
@antunliisa
Ajokkina S60 2,4T, -01 kultakeltainen tuontimalli

Poissa Kupru

  • Kaidemestari
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2326
  • www.vrcf.fi
Vs: Metsästys
« Vastaus #338 : 31.10.2013, 13:37:41 »
mitäs ootte herrat ja rouvat mieltä jos hommaisin itselleni ens kaudeksi metsästyskortin ja aseenkantoluvat yms? ::) tuo ukkeli on saanut mun kiinnostuksen heräämään. joitaki kertoja on hirvimettällä käyny (2kertaa ;D ) hirveissä kinoksissa. linnunmetästys olis kans jotenki mun juttua, pääsis joskus mahollisesti näkemään volvo nro 5:n karkkari tositoimissa. jossain vaiheessa kuitenkin tulee hommattua se valkonen ruotsin hirvi koira nii pitää nyt emäntäki saada haukkuihin mukaan (jos sattuu haukkuva yksilö) . olishan tuo mahtava päästä ampumaan joku elukka joskus ihan itse. ja oikeesti kokemaan omassa päässä mikä se kivikautinen metsästysvietti on mikä minunki miestä vie.
Ehdottomasti, jos vaan itsellä kiinnostus riittää. Mettäporukat tarvii reippaita naisia mukaan (enkä kirjoita tähän että: kahvia keittämään ;D)
Tärkentähän ei ole saalis, vaan liikkuminen luonnossa. Tulee kyllä hieno fiilis hyvästä osumastakin :)
Ei muutaku hakemus seuraan ja metsästyskorttia lukemaan, sitten nöyränä nimismiehen pakeille. kannattaa hankkia samalla luvat riittävälle kiväärille ja haulikolle.
Metsästelemisiin. ELK
V70 Classic ja S80 T6 Executive, Tyttärellä S40
Apina ei tunne ketään, mutta apinan tuntee kaikki.
Nyt apina ajaa talven Jeepillä V8 eco...

Poissa SamigoGTE

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 3323
  • Nonnih!
Vs: Metsästys
« Vastaus #339 : 31.10.2013, 13:38:46 »
mitäs ootte herrat ja rouvat mieltä jos hommaisin itselleni ens kaudeksi metsästyskortin ja aseenkantoluvat yms? ::) tuo ukkeli on saanut mun kiinnostuksen heräämään. joitaki kertoja on hirvimettällä käyny (2kertaa ;D ) hirveissä kinoksissa. linnunmetästys olis kans jotenki mun juttua, pääsis joskus mahollisesti näkemään volvo nro 5:n karkkari tositoimissa. jossain vaiheessa kuitenkin tulee hommattua se valkonen ruotsin hirvi koira nii pitää nyt emäntäki saada haukkuihin mukaan (jos sattuu haukkuva yksilö) . olishan tuo mahtava päästä ampumaan joku elukka joskus ihan itse. ja oikeesti kokemaan omassa päässä mikä se kivikautinen metsästysvietti on mikä minunki miestä vie.

Mikä ettei. Itestähän se riippuu että jos haluaa niin sillon hankkii luvat ja aseet :)
- Subaru Foresteri 2.5 XT -07
- Skodillac Octavia 1.8t -09

Poissa Kupru

  • Kaidemestari
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2326
  • www.vrcf.fi
Vs: Metsästys
« Vastaus #340 : 31.10.2013, 13:59:09 »
Ja sitten jonkun osaavan kanssa radalla treeniä. Skeettiä, Trappia ja jos mahdollista niin compak ja sporting on hyviä harjoituksia linnustukseen.
Hirveen paikallaan olevaan ja liikkuvaan kun harjottelee radalla, niin on itsevarmempi olo skuugessa kun tilanteet tuppaa tulemaan nopeasti.
Toki hyvä rata-ampuja ei välttämäti osaa ampua lintuja ja päin vastoin.
V70 Classic ja S80 T6 Executive, Tyttärellä S40
Apina ei tunne ketään, mutta apinan tuntee kaikki.
Nyt apina ajaa talven Jeepillä V8 eco...

Poissa Julma-Henri

  • Mr. Vika Koodi
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4647
  • Leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä...
Vs: Metsästys
« Vastaus #341 : 31.10.2013, 14:10:37 »
Juu metsässä on erinlaisia tilanteita. Näin on tuumannut myös eräs tunnettu Hirvi ;)

Mutta toki se harjotus radalla vaikuttaa myös metsässä osumiseen.
"Tietä käyden tien on vanki. Vapaa on vain umpihanki"

V70 945 S70 Kuvia

s73

  • Vieras
Vs: Metsästys
« Vastaus #342 : 31.10.2013, 15:24:58 »
mitäs ootte herrat ja rouvat mieltä jos hommaisin itselleni ens kaudeksi metsästyskortin ja aseenkantoluvat yms? ::) tuo ukkeli on saanut mun kiinnostuksen heräämään. joitaki kertoja on hirvimettällä käyny (2kertaa ;D ) hirveissä kinoksissa. linnunmetästys olis kans jotenki mun juttua, pääsis joskus mahollisesti näkemään volvo nro 5:n karkkari tositoimissa. jossain vaiheessa kuitenkin tulee hommattua se valkonen ruotsin hirvi koira nii pitää nyt emäntäki saada haukkuihin mukaan (jos sattuu haukkuva yksilö) . olishan tuo mahtava päästä ampumaan joku elukka joskus ihan itse. ja oikeesti kokemaan omassa päässä mikä se kivikautinen metsästysvietti on mikä minunki miestä vie.
ilman muuta hankit sen kortin jos kiinnostaa. :tykkää:  linnustuksessa kiehtovinta on pyyn pillitys.

Poissa macro

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 503
  • Volvo se olla pitää...
Vs: Metsästys
« Vastaus #343 : 31.10.2013, 18:07:30 »
Tuosta radalla harjoittelusta... Meilläki hiviporukassa on ainaki yksi mies, joka ei meinaa hirvimerkkiä saada ammuttua, eikä oikeen pienemmänkään yleisön edessä, ei vaan "osaa" ampua jos joku kattelee vierestä. Mutta sitten metässä yhen laukauksen mies, loistoampuja. Kerranki hirvilauma ylitti hakkuutta, ampu 4 melkee samaan kasaan, aivan nappilaukauksia. Joka toisen sano puottaneensa, laukaus ja katto että kaatuu, ja uutta putkeen ;D

Poissa Kupru

  • Kaidemestari
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2326
  • www.vrcf.fi
Vs: Metsästys
« Vastaus #344 : 31.10.2013, 19:15:55 »
Tuosta radalla harjoittelusta... Meilläki hiviporukassa on ainaki yksi mies, joka ei meinaa hirvimerkkiä saada ammuttua, eikä oikeen pienemmänkään yleisön edessä, ei vaan "osaa" ampua jos joku kattelee vierestä. Mutta sitten metässä yhen laukauksen mies, loistoampuja. Kerranki hirvilauma ylitti hakkuutta, ampu 4 melkee samaan kasaan, aivan nappilaukauksia. Joka toisen sano puottaneensa, laukaus ja katto että kaatuu, ja uutta putkeen ;D
Onhan se paljon helpompi osua hirveen kuin 23cm halkaisija ympyrään ;D
V70 Classic ja S80 T6 Executive, Tyttärellä S40
Apina ei tunne ketään, mutta apinan tuntee kaikki.
Nyt apina ajaa talven Jeepillä V8 eco...

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo