Toisellekin puolelle lisätty tilaa eturenkaalle ja tehty vastaavat putket turvakaareen. Pyyhkijänmoottorihan ei enää sittenkään tuohon kokoonpanoon mahtunut, mutta hitsaamalla korista reikiä umpeen, muokkaamalla kiinnityslevyä, poraamalla uusia reikiä siihen sekä koriin ja lopuksi tangon lyhennys, niin moottorin sai vielä suunnilleen samaan paikkaan takaisin.
Tein tänään myös kartturille, vieläpä AKK:n sääntöjen mukaiset, poikkiputket penkin kiinnitystä varten ja paikat 6-pistevöille. Jos jollakulla olisi myydä edullisesti yhdet vyöt ja pari sarjaa silmukkaruuveja, niin voi laittaa YV:tä. Leimaa ei tarvitse olla, eikä värillä väliä kunhan on punaiset, kuten kuskilla.
Sulakerasian päivit(tel)in 940:stä puretulla, jolloin korjaantui todennäköisesti monta tulevaisuuden sähkövikaa. Vaikka itse sulakkeiden kontaktipinnat oli vielä suht ok, niin konehuoneen puolelta tulevat sähköpistokkeet vihersivät jo kilpaa kevään kanssa... Uusi sulakerasia löysi paikkansa hanskalokeron alta, jonne sen sai mukavasti upotettua. Johtoja ei jäänyt yli ja kaikki jo aiemmin toimineet ominaisuudet pelaavat edelleen.
Tuota käsijarrua tuumailin kanssa. Takapiirissä on paineenalennusventtiili ennen käsijarrusylinteriä, joka ei nyt ilmeisesti laske painetta riittävän nopeasti pois? Silloin paine jää takajarruille ja se jättää käsijarrusylinterin venttiilin kiinni. Vaihtoehtoja olisi useita. Kolmitieventtiilin asennu, erilliset satulat käsijarrulle, kolmantena ehkä paineenalennusventtiilin siirto käsijarrusylinterin jälkeen, mutta tällöin heikkenee myös sen teho. Neljäs olisi sovittaa jotkut kaksimäntäiset satulat taakse ja ottaa niiden toiset sylinterit käsijarrukäyttöön. Kaikkein helpoimmalla tietysti pääsisi jos vain laittaisi sulkuventtiilin. Silloin olisi pysäköintijarru, kun polkee jalkajarrulla ensin paineen... Tuo paineenalennusventtiilin siirto käsijarrusylinterin jälkeen olisi mielestäni järkevin. Noissa takajarruissa varmaan riittäisi teho silti ainakin jäällä kikkailuun?