0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Hyvin pysyy mukana ripeissäkin kiihdytyksissä. Lienee uusien osien ansiota. Saa kyllä pohjaamaan jos nelosella vedättää aivan alakierroksilta tarkoitushakuisesti. Tekee sen kuitenkin niin "sievästi", ettei tuota ongelmia.
Täyden hyödyn saamiseksi tarviit vielä sen 3bar MAP-anturin. Omaani kun saan vielä coolerin ja putkiston hoidettua kuntoon, pitäisi penkkilapussa olla melkolailla se 240-250 heppasta kaikkina vuodenaikoina. Vääntöraja uudella vp_llä ja kytkimellä tulee vastaan 550Nm @ 2300rpm. Nykyisessä softassa maksimivääntö (syöttö) on 3000rpm kohdalla. Kiinteä vp ja kunnon kytkin kiinnostaisi teettää...
Tilattu uusi ja isompi ahdin katsotaan mihin asti suuttimet riittää.
Minkäs ikäisestä autosta on kyse? Itselläni oli -09 v70:en 2.4d. Niin siinä oli 7 reikäiset piezot. Penkissä kun sitä hierottiin hybridin kanssa, niin fin-dieselin arttu vaan totesi hymyillen että ei tässä vehkeessä tule ainakaan polttoainepuoli vastaan ihan äkkiä.
2001 on auton vuosimalli. 7-reikäiset suuttimet löytyy jo valmiiksi, katsotaan kuinka lähelle päästään 300 hv:n rajaa. Omat odotteet on siinä 290 hirnuvaa, penkkiin taas kun on hilut kiinni.
ite aattelin muokata sen "185hv hopea muovikantisen D5 moottorin" kytkin vaihtipyöräpaketin omaani.. tiedän että yhdessä on kestänyt hyvin 250hv ja 535nm. mistä muuten sen map anturin hommasit? ilmisesti uudet liittimet jouduit johtoihin? oliko suuttimet ....251 loppuset?