Ahtimesta ei kyllä pääse vettä helpolla läpi. ennemmin tulee öljyt. Ite veikkaisin vuotoa kansipahvissa
Niin minäkin... Mulla menee hermo kohta.
Äsken kirjotin tänne, sen jälkee lueskelin googlaamalla jotain topikkia missä sanottiin että katso syylarista paisarille vievä letku ettei ole tukossa. En sitä ohjetta noteerannut millään lailla, jäi alitajuntaan.
No sit menin ulos, laskin kuumat nesteet käsilleni (yritin tähdätä siis astiaan) ja ajattelin katsoa tuleeko sieltä jotain ylläripylläriä mukana, ei tullu, ihan normi nesteet.
No sit ajattelin koittaa laittaa sinne vettä vaa (koska neste loppu) ja ilmata josse lopettais pelleilyn. Noh siinä sitten ajattelin tälläkertaa kun laitan nesteet että nyppään sen syylarin ylimmän pikkuletkun irti että ottaa sieltä korvaus ilmaa, siinä täyttelin järkän niin täyteen kun meni ja ajattelin lyödä käyntiin kun muistin että sen ylävesiletkun vois kokeilla kun se kerta irti on, no puhalsin sinne, ei mitää ei menny ollenkaan ilma läpi, tajusin tietysti hei! Mullahan on paisarin korkki kiinni että mistäs se ilma pääsis pois, no avasin korkin ja kokeilin uudestaan, ei menny ilma läpi, no sit hain kompuran ja ilmapistoolin ja koetin sillä, eipä kulkenu ilma. No otin letkun irti paisaristakin ja koitin puhaltaa läpi, no annas olla sieltä tuli jotain kokkareita (ruostetta ym. paskaa) sit lykkäsin sen letkun sinne paisariin kiinni ja koitin puhaltaa vielä kerran läpi, ei kulkenu ilma, siinä vaiheessa revin sen paisarin irti ja kahtoin sitä nippaa, kattos vaa sehän on aivan täysin tukossa, koetin tökkiä pikkusta kuusiokoloa lävitte, ei menny, otin jonkun 3-4mm poranterän ja porasin ne paskat siitä pois, voi että kun voi kovettua tiukkaan tommonen skeida. Samalla iskin jotain puhistus ainetta paisarii ja huuhtelin sillä ja vedellä pariin kertaan ja laitoin paisarin kiinni, täytin loput järjestelmästä. Auto käyntiin lämmöt täysillä, pari minuuttia käyttelin ja katoin, ei oo vajunut, ei oo painetta, hyvä, sit vaa testaamaan, kävin polettamassa, täys kaasulla ahdot 0.95bar monta vetoa, sit ajelin vähän taajamaa ja menin kotia, konepelti auki, odotin näkeväni tsunamin, tai sen tulevan viimeistään kun avaan korkin...
*tsup* Ei mitään paineita, ei tulvimista, pieni sihahdus vaan. Piirsin ennen lähtöä tussilla viivan siihe max ja min puoleenväliin ja se nesteen pinta oli edelleen siinä samassa, ilman mitään edellisessä viestissä mainitsemia oireita.
Nyt etten vielä hypi päälläni riemusta kysyn että voiko olla että se oli tosta kiinni koko rulianssi ja alunperinkin lämppärin kenno hajos liiasta paineesta, koska ennen sitä painetta keerty sinne oikeesti paljon (letkut kivikovina)
Minen enään ymmärrä 8 volvoa ollu enkä ole tommoseen ikinä ennen törmänny...