0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Jos haluut että kennotetaa ni ota yhteyttä vaikka yv:llä.Tarvikekennot on muistaakseni alsaa ja alkuperäin kuparikenno on paljon tehokkaapi verrattuun edellämainittuu.Töistä saattaa löytyy kennomateriaalii tai sitte mahollisest vanhan saa korjattuu jolloin selvii huomattavast edullisemmin
Jep... siks se vähä vituttaakin... Menee vapaat hukkaan ku kennoa vaihtelee
Vähän kun treenaat kennon vaihtoa kahdesti ja kolmas odottaa kun ehtii ja viitsii, niin sehän käy alle kuuden tunnin!
Sieltä jää kuitenki jotain löysälle ja sit hajooo
Vikalista senkun kasvaa.Pahin pelkoni kävi toteteen... Lämppärin kenno vuotaa Vesipumppu vuotaa ja on vähä klappia, etupyörän laakeri väljä. ja sit pitäs alkaa ens kesän renkaita ettimään viel
Puristukset mitattu tänään ja ihan ok... kaikki pytyt osu 13.5bar nurkille Tulpat näyttää tolle? normaalit
E: ja lämppärin kennokin on saapunut Kiitoksen mikan:ille
Puristukset mitattu tänään ja ihan ok... kaikki pytyt osu 13.5bar nurkille Tulpat näyttää tolle? normaalit (Kuva poistettu lainauksesta.)Ja onhan tähän muutenkin hieman edistystä tullu Alku kesästä ostettu tuulilasin eduspelti vihdoinki maalautettu (Kuva poistettu lainauksesta.)E: ja lämppärin kennokin on saapunut Kiitoksen mikan:ille
Toi edus pelti näyttää tutulle
Nyt vaan puunaamaan sävyero pois.