Carcom Oy  Ateho

b20 ruiskun ja kaasutin mallin kansi erilainen ?

  • 13 Vastauksia
  • 5541 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa wh

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 992
B20 moottori kyseessä ja ostin uuden moottorin siihen, mutta vaikuttais ny siltä että kansi on mallia ruisku ? koska imusarjan puolella kannessa on reijät, onko tämä näin että suuttimet tulevat suoraan kanteen kiinni vai mitkä nuo reijät ovat..?
volvoja - onhan noita.

Poissa InlineFour

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1324
  • Toiset käy töissä, toiset käy kotona
Vs: b20 ruiskun ja kaasutin mallin kansi erilainen ?
« Vastaus #1 : 05.10.2012, 13:36:02 »
Just niiku arvelit.
Oikeissa autoissa on kolme poljinta;
kaasu, jarru, seisontajarru

Poissa Ilari

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 494
  • www.vrcf.fi
Vs: b20 ruiskun ja kaasutin mallin kansi erilainen ?
« Vastaus #2 : 05.10.2012, 14:00:39 »
Voit tulpata ne DIY-tulpilla, kansi toimii hyvin myös kaasarikäytössä ja nostaa hieman puristuksia A-kanteen verrattuna. Korkeuseroa kansilla on noin 2mm.

Poissa wh

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 992
Vs: b20 ruiskun ja kaasutin mallin kansi erilainen ?
« Vastaus #3 : 05.10.2012, 14:37:17 »
Voit tulpata ne DIY-tulpilla, kansi toimii hyvin myös kaasarikäytössä ja nostaa hieman puristuksia A-kanteen verrattuna. Korkeuseroa kansilla on noin 2mm.
Kuulostaa todella hyvältä. tajusit mitä hain takaa! mistä tuollaisia diy tulppia halvimmalla ?

PS. tuollaiset kaasarit kiinni, miten nämä ovat erikoiset ? jotain mutua kuullu... onko nuo hyvät kaasarit? 
volvoja - onhan noita.

Poissa InlineFour

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1324
  • Toiset käy töissä, toiset käy kotona
Vs: b20 ruiskun ja kaasutin mallin kansi erilainen ?
« Vastaus #4 : 05.10.2012, 15:37:00 »
Kuulostaa todella hyvältä. tajusit mitä hain takaa! mistä tuollaisia diy tulppia halvimmalla ?

PS. tuollaiset kaasarit kiinni, miten nämä ovat erikoiset ? jotain mutua kuullu... onko nuo hyvät kaasarit?  (Kuva poistettu lainauksesta.)

HIF6-tuplat, viimisin evoluutiomalli Su-kaasuttimista.

Mutta eipä niissä nyt varsinaisesti erikoista taida olla..
Menty muuttamaan vaan toimivaa ja mahollisimman yksínkertasta laitetta monimutkasemmaks
« Viimeksi muokattu: 05.10.2012, 15:40:54 kirjoittanut InlineFour »
Oikeissa autoissa on kolme poljinta;
kaasu, jarru, seisontajarru

Poissa Ilari

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 494
  • www.vrcf.fi
Vs: b20 ruiskun ja kaasutin mallin kansi erilainen ?
« Vastaus #5 : 05.10.2012, 15:49:13 »
DIY = do it yourself

Poissa wh

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 992
Vs: b20 ruiskun ja kaasutin mallin kansi erilainen ?
« Vastaus #6 : 05.10.2012, 19:13:59 »
DIY = do it yourself

jaa tuollane lyhenne ite käyttäny vaan homemade! mut joo onnistuuhan se ja sitä mietinkin! :)
volvoja - onhan noita.

Poissa Amanssi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 561
  • www.vrcf.fi
Vs: b20 ruiskun ja kaasutin mallin kansi erilainen ?
« Vastaus #7 : 05.10.2012, 19:37:35 »
Kaveri kertoi joskus tulpanneensa reiät 10 markan kolikoilla  :D miten lie nyt euroaikaan, oisko sitten 2e lantti käypänen.

Poissa wh

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 992
Vs: b20 ruiskun ja kaasutin mallin kansi erilainen ?
« Vastaus #8 : 04.01.2013, 14:24:41 »
paskolla löin 3mm kumimatosta 22mm pyöreän palan siihen päälle ja 3mm rosterista tein siihen päälle tuen jokaiseen.

Vielä sellainen kysymys että mikä anturi kuuluu olla siinä kannen etupäässä pako/imu sarjan vieressä ?
volvoja - onhan noita.

Poissa Ilari

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 494
  • www.vrcf.fi
Vs: b20 ruiskun ja kaasutin mallin kansi erilainen ?
« Vastaus #9 : 04.01.2013, 16:11:09 »
Se reikä on tavallisimmin ummessa, joskus siitä oon nähnyt lisälämppärille lähdönkin. Jos ymmärsin oikein mitä reikää tarkoitit, se pakosarjan lähdön vieressä samalla puolella, kaksi kiinnitysreikää peitelätkälle.

Poissa wh

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 992
Vs: b20 ruiskun ja kaasutin mallin kansi erilainen ?
« Vastaus #10 : 04.01.2013, 16:32:38 »
Se reikä on tavallisimmin ummessa, joskus siitä oon nähnyt lisälämppärille lähdönkin. Jos ymmärsin oikein mitä reikää tarkoitit, se pakosarjan lähdön vieressä samalla puolella, kaksi kiinnitysreikää peitelätkälle.

Jep, siihen tein laipan, mutta sen laipan vasemmalla ylhäällä on jonkun anturin paikka, ainakin niin uskon.  :idiot2:
volvoja - onhan noita.

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6365
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: b20 ruiskun ja kaasutin mallin kansi erilainen ?
« Vastaus #11 : 04.01.2013, 17:26:04 »
Sellainen pieni, 1/8" kierteellä oleva reikä? Siihen tulee ruiskumalleissa lämpötila-anturi.

Poissa wh

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 992
Vs: b20 ruiskun ja kaasutin mallin kansi erilainen ?
« Vastaus #12 : 04.01.2013, 18:24:01 »
Sellainen pieni, 1/8" kierteellä oleva reikä? Siihen tulee ruiskumalleissa lämpötila-anturi.

Noniin, sain vastauksen molempiin kysymyksiin. jostain nytten sitten mettästää tuollasta 1/8 kierteellä olevaa pulttia ! :)
volvoja - onhan noita.

Poissa mikkis83

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 949
  • SVK #02580
Vs: b20 ruiskun ja kaasutin mallin kansi erilainen ?
« Vastaus #13 : 05.01.2013, 23:01:46 »
Kaveri kertoi joskus tulpanneensa reiät 10 markan kolikoilla  :D miten lie nyt euroaikaan, oisko sitten 2e lantti käypänen.

20 pennin kolikko käypi niihin reikiin ainakii.
-V940T-97/-VV70-99/VV70-98/V242-80/VA122S-67/FF500-63/C1508GT-79/VWJ-91/VWJ-91/E-59
Tappikoneella olisit jo perillä
Tappikoneen ääni sekoitti mun pääni

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo