Säädin tuon anturin naksahtamaan heti kun kaasuun koskee, ei apuja, samaa koodia herjaa edelleen. Nykiminen ei hävinnyt, lambdan valon taas sytytti.
Mitä tuon anturin pitää mitatessa näyttää ja mistä navoista? 0 ja ääretön?
Entäs tuo bybass homma, koitin museosta kaivaa mutta en löytänyt tekstiäsi.
Miten se toimii kun se toimii huonosti?
Nollasithan vikakoodit ensin?
Ja kokeilitko, tuleeko muita koodeja, vain antaako aina sen samat 1-3-3?
Tarkistitko myös sytkäboxin koodit (eli molemmat boxit)?
Jep, sen pitää antaa arvot 0 ohmia ja ääretön. Kaikki muut arvot indikoivat, että kytkin on vaihtokamaa.
Napoja en muista ulkoa. Joku muu täällä varmasti muistaa ne.
Jos bypass jumittaa tai sen alipaineletku vuotaa, niin oireena on mm. se, että kaasun vapauttamisen jälkeen kone sammuu tai lähes sammuu. Samaten tulee omituisia oireita silloin kun kiihdytyksen jälkeen vapauttaa kaasun ajossa.
Nykimistä se ei saa aikaiseksi automaagiaskin kanssa mutta manuaalin kanssa tilanne on toinen.
Samaten käynti sekoilee ja auto nykii ajossa, jos huotin letkuvuotaa siten, että sieltä pääsee ylimääräistä ilmaa IMM:n ohi.
Huomasin tuo itse, kun kerran räpläsin hukkaportin kanssa.