Niinpä... Jos sulla on alkup. ahdin ja se kiinteä bp siinä kyljessä, tuo letkun tukkiminen saattaa rauhoittaa lähinnä joutokäyntiä,
Jos se bp:n kalvo on riekaleina, ahdin ottaa turhan paljon kierroksia saadakseen ahtopaineen tehtyä koska imu ja painepuoli ovat yhteydessä toisiinsa. On siinä pumpulla hommia...
Kyllä sillä ajaa voi mutta älä suotta hirveesti kurmota.
Voit tehdä jostain metallista lätkän sen bp:n tilalle(kolmella ruuvilla kiinni), tiivisteenä toimii auton sisäkumi(esim.) kokeiltu juttu. Silloin eri painepuolet eivät ole yhteydessä, eikä vakioahdoilla tapahdu kovin pahaa ahtimen sakkaustakaan. Sekin on kokeiltu...
Kyllä noita bypasseja saa vaikka turboja myyvistä liikkeistä ja vaikka multa yhden kappaleen ehjää käytettyä jos kiinnostaa mutta sitä varten pitää laittaa yv. Täällä kun ei saa myydä mitään mutta...