Nyt meinaa harmittaa, kun jäi ajelut tältä talvelta tällä väliin kokonaan. Kaksi upeaa mahdollisuutta oli, Toivakan 0-autoilu ja seuran testipäivä, joka oli eilen lauantaina. Onneksi vanha kunnon ASM pelasti, että pääsi sentään ajamaan.
Mystinen käyntiinlähtemättömyys siis vaivaa. Kun mikään ei auttanut, lähetin boxin Hariselle, jossa se testattiin ja jokin löysässä ollut osa liimattiin uudelleen. Kiitos isälle, joka boxin sieltä nouti, koska postissa se ei olisi ehtinyt ajoissa takaisin. Perjantaina huollettu boxi takaisin paikoilleen ja starttaus. Sitten toisen ja kolmannen kerran... Ei pyöri pumput, eikä värähdä kierroslukumittari. Kokeiltu nyt myös toisella akulla, jos vaiva aiheutuisi alhaisesta jännitteestä, mutta kun ei, niin sitten ei. Testipäivän ajelin siis ASM:lla joka toimi hienosti. Sieltä palattua oli vähän aikaa käytettävissä, joka ollut viime kuukausina erinäisistä syistä todella kortilla. Siirsin akun ja boxin ATA:aan ja sehän hyrähti käyntiin yli vuoden seisomisen jälkeen ihan hyvin, eli ainakin boxi toimii. Koska me suomalaiset tunnetusti olemme itsepäistä sorttia, kannoin akun ja boxin takaisin 353:een. Varmuudella ehjäksi tiedetyn nokka-akselin anturin jätin ATA:aan paikoilleen ja asensin sen Boschin anturin paikoilleen, jolla 353 on viimeksi käynyt. Sitten vaihtoin uuden tarvike kampiakselinanturin tilalle sen vanhan käytetyn, mutta alkuperäisen Siemenssin anturin. Tällä yhdistelmällä siis kokeiltiin ennen Toivakka rallia tuloksetta, vastaavia orkkisantureita oli käytettävissä useampi ja eri yhdistelmiäkin kokeiltiin. Nyt se sitten lähti käyntiin kuin olisi 15 min sitten ajettu talliin. Tässä on nyt joku pikkujuttu, jota ei vaan tajua tai sitten useampi vika ollut yhtä aikaa tai vuorotellen. Koekäynnistykset ja tutkinta jatkuu kunhan on taas aikaa, mutta tänä talvena ei ole enää mahdollisuuksia päästä ajamaan, vaikka nyt Keski-Suomessa vielä kelien puolesta olisi muutama viikonloppu ehkä mahdollista. Tämä lienee sitä kuuluisaa motorsporttia.