Race.fi  Puotilan autokorjaamo

"Onnistuneita" pysäköintejä

  • 1199 Vastauksia
  • 311132 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa A-K

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 7
  • www.vrcf.fi
Vs: "Onnistuneita" pysäköintejä
« Vastaus #540 : 06.05.2013, 21:43:51 »
Alunperin varmaan ihan onnistunut pysäköinti, mutta pois ajaminen saattaa olla eri juttu.

http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288563205312.html

Poissa Mustalaatikko

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6022
Vs: "Onnistuneita" pysäköintejä
« Vastaus #541 : 15.05.2013, 18:30:06 »
v70 D5 -03 AT (käyttis), Toyota Hiace D4D 65kw -06, V70 2.5 10v -98, 855 2.5 10v -94 (ex), Renault Clio RN1.2 -95 (ex)

Poissa Volv0 S80

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 470
  • www.vrcf.fi
Vs: "Onnistuneita" pysäköintejä
« Vastaus #542 : 16.05.2013, 20:26:09 »
http://www.iltasanomat.fi/videot/autot/vid-1288565436485.html sillä välin maailmalla..

Mikä tuo 'auto' mahtoi olla...?

Kevyen liikenteen väylälle pysäköity, näyttää aika epä-automaiselta.
Joku mönkijän johdannainen?

Poissa Hemmo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 107
  • www.vrcf.fi
Vs: "Onnistuneita" pysäköintejä
« Vastaus #543 : 16.05.2013, 20:54:34 »
Tässä on nyt tämän vuoden kevätpuolelta 4 kuvaa sangen onnistuneista pysäköinneistä:


Kumpikaan kuvan autoista EI ollut lastaamassa tai purkamassa. Kyltissä kielletään pysäköinti paitsi em. touhun ajaksi. Mulla oli tonne monta suurta lavaa jotka ei tuosta mahtunut. Roskalava on vähän myös tiellä mutta jos paku ei olis ollut tossa, olisin helposti mahtunut viemään roinat lavan vasemmalta puolelta, jos taas ha ei olis tuossa ollut, olis lavan oikealta puolelta päässyt.


Kouvolasta muuan tukun pihalta. Kuvassa olevaa loistavasti pysäköityä autoa ei lastattu tai purettu vaikka sekin toki olis tossa ollut kielletty. Ei varmaan ihan vahingossa noin mene. Oli ainakin yli 30 min tuossa.


Näin kun nuorehko herrasmies parkkeerasi autonsa tuohon ja  ite häipyi kauppaan.. Jalankulkijankin piti väistää että tämä loistopysäköinti saatiin suoretettua kuvanmukaiseen paikkaan!


Kerralla useampikin loistoparkkeeraus. Tämä ääliö parkkeerasi punaisen "Piinatun rellunsa" hienosti tuohon keskelle poikittain, suoraan nenäni edestä vaikka näki takuulla että olen tohon tulossa. Samaan aikaan myös toinen jakari oli tulossa. tuohon laituriin sopii 2 kuorma-autoa vierekkäin. Häipyi sisälle ja n. 10 minuutin kuluttua kantoi noin 10 pientä pahvilaatikkoa tuohon laiturille, toki 1 kerrallaan ja sitten alkoi lastaamaan niitä autoonsa, toki myös 1 kerrallaan. Koko homma vei vartin, kyllä oli kiva varttua ja samalla itse tukkia terveyskeskuksen parkkipaikkaa KOSKA peilistä näkyvien autojen ääliö-kuljettajat olivat jättäneet autonsa ajoväylälle!

Tämmöstä tälläkertaa.

Poissa j_tapio

  • Aluevastaava Oulunseutu
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2309
  • www.vrcf.fi
Vs: "Onnistuneita" pysäköintejä
« Vastaus #544 : 16.05.2013, 20:57:19 »
Mikä tuo 'auto' mahtoi olla...?

Kevyen liikenteen väylälle pysäköity, näyttää aika epä-automaiselta.
Joku mönkijän johdannainen?

Katoin kans et taitaa olla feikki. Joku leluauto siinä hyppelee.

Poissa jogiin

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3759
  • 195hv/406Nm
Vs: "Onnistuneita" pysäköintejä
« Vastaus #545 : 16.05.2013, 20:59:49 »
Tässä on nyt tämän vuoden kevätpuolelta 4 kuvaa sangen onnistuneista pysäköinneistä:

(Kuva poistettu lainauksesta.)
Kumpikaan kuvan autoista EI ollut lastaamassa tai purkamassa. Kyltissä kielletään pysäköinti paitsi em. touhun ajaksi. Mulla oli tonne monta suurta lavaa jotka ei tuosta mahtunut. Roskalava on vähän myös tiellä mutta jos paku ei olis ollut tossa, olisin helposti mahtunut viemään roinat lavan vasemmalta puolelta, jos taas ha ei olis tuossa ollut, olis lavan oikealta puolelta päässyt.

(Kuva poistettu lainauksesta.)
Kouvolasta muuan tukun pihalta. Kuvassa olevaa loistavasti pysäköityä autoa ei lastattu tai purettu vaikka sekin toki olis tossa ollut kielletty. Ei varmaan ihan vahingossa noin mene. Oli ainakin yli 30 min tuossa.

(Kuva poistettu lainauksesta.)
Näin kun nuorehko herrasmies parkkeerasi autonsa tuohon ja  ite häipyi kauppaan.. Jalankulkijankin piti väistää että tämä loistopysäköinti saatiin suoretettua kuvanmukaiseen paikkaan!

(Kuva poistettu lainauksesta.)
Kerralla useampikin loistoparkkeeraus. Tämä ääliö parkkeerasi punaisen "Piinatun rellunsa" hienosti tuohon keskelle poikittain, suoraan nenäni edestä vaikka näki takuulla että olen tohon tulossa. Samaan aikaan myös toinen jakari oli tulossa. tuohon laituriin sopii 2 kuorma-autoa vierekkäin. Häipyi sisälle ja n. 10 minuutin kuluttua kantoi noin 10 pientä pahvilaatikkoa tuohon laiturille, toki 1 kerrallaan ja sitten alkoi lastaamaan niitä autoonsa, toki myös 1 kerrallaan. Koko homma vei vartin, kyllä oli kiva varttua ja samalla itse tukkia terveyskeskuksen parkkipaikkaa KOSKA peilistä näkyvien autojen ääliö-kuljettajat olivat jättäneet autonsa ajoväylälle!

Tämmöstä tälläkertaa.

Tossa terkkarin pihalla laituria vastapäätäkin on joskus seissy autoja  :idiot2:

Volvo 945 Classic -98 (Lahna)
Volvo 945 turbo -96 (Lahnan seuraaja)
Wäärin Wirittäjä #4

Poissa Greycap

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1180
Vs: "Onnistuneita" pysäköintejä
« Vastaus #546 : 16.05.2013, 21:07:33 »
Tässä on nyt tämän vuoden kevätpuolelta 4 kuvaa sangen onnistuneista pysäköinneistä:

(Kuva poistettu lainauksesta.)
Kumpikaan kuvan autoista EI ollut lastaamassa tai purkamassa. Kyltissä kielletään pysäköinti paitsi em. touhun ajaksi. Mulla oli tonne monta suurta lavaa jotka ei tuosta mahtunut. Roskalava on vähän myös tiellä mutta jos paku ei olis ollut tossa, olisin helposti mahtunut viemään roinat lavan vasemmalta puolelta, jos taas ha ei olis tuossa ollut, olis lavan oikealta puolelta päässyt.

Katos perhana, olet käynyt ihan meidän firman nurkalla. Jos joskus näet että siinä ylös menevän rampin toisella puolella pyörii kourallinen nuorehkoja miehiä sekä naisia niin siinä on erittäin todennäköisesti allekirjoittaneen porukka tauolla. :hello:

Mutta joo. Tuon wannabe-jenkkiraudan kuski on (käytöksestä päätellen, en tunne) muutenkin sellainen Euroopan omistaja etten ihmettele parkkeeraustyyliä yhtään.

Poissa OssiKaba

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 187
  • www.vrcf.fi
Vs: "Onnistuneita" pysäköintejä
« Vastaus #547 : 16.05.2013, 21:23:56 »

(Kuva poistettu lainauksesta.)
Kumpikaan kuvan autoista EI ollut lastaamassa tai purkamassa. Kyltissä kielletään pysäköinti paitsi em. touhun ajaksi. Mulla oli tonne monta suurta lavaa jotka ei tuosta mahtunut. Roskalava on vähän myös tiellä mutta jos paku ei olis ollut tossa, olisin helposti mahtunut viemään roinat lavan vasemmalta puolelta, jos taas ha ei olis tuossa ollut, olis lavan oikealta puolelta päässyt.


Oisit nostanu takalaitanostimella ryslerin pois (nostin takapyörien alle jne). Vaikka keskelle tietä. Tollaset ei saa koskaan mitään sanktiota pysäköinneistään, ois kiva antaa takaisin edes tolla tavalla. Tossa on kyllä etupyörät siinä asennossa että saattais olla vaikeeta vetää sitä osumatta tohon pakuun...

Poissa Hemmo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 107
  • www.vrcf.fi
Vs: "Onnistuneita" pysäköintejä
« Vastaus #548 : 16.05.2013, 21:33:08 »
Tossa terkkarin pihalla laituria vastapäätäkin on joskus seissy autoja  :idiot2:

Juu se on aika paska paikka kun se ei kuulu pysäkoinninvalvonnan piiriin. Ties kuinka monelle olen valittanu jotka oon nähny menevän autoihinsa ja paras kaikista taitaa olla se, kun olin juuri peruuttanu laituriin ja suoraan nokan eteen joku homo ajaa parkkiin ja meen sanoo et hei katos mitä tossa sun vieressä olevassa liikennemerkissä sanotaa, että siirrähän auto oitis muualle. Tää tuumas että "Ei mulla tuola kauaa mene" ja juos tiehensä. Mulla tovi kesti purkaa 6 lavaa terkkulaan ja lähtiessä sankarin auto oli yhä ruudussa. Kävin kaupungin varikolla ja pkst:llä, terkkulan ohi kun ajelin sitte uudelleen niin kyllähän tämän apinan auto edelleen sielä seisoi.


Toinen loistoparkkipaikka tolla pihalla on ihan siinä liittymässä mistä marjoniementieltä käännytään tuohon alimmalle parkkialueelle missä tää laiturikin sijaitsee. Jotkut nimittäin tykkää pysäköidä siihen ihan liittymään keula aivan tiehen kiinni. Ompas todella mukava etenkin jos alhaaltapäin lähestyy paikkaa, kääntyä kuorma-autolla sinne pihaan. Jos ei osaa pysäköidä, pitäs mennä julkisilla tai pysyä kotona.

Poissa Mustalaatikko

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6022
Vs: "Onnistuneita" pysäköintejä
« Vastaus #549 : 26.05.2013, 22:32:14 »
v70 D5 -03 AT (käyttis), Toyota Hiace D4D 65kw -06, V70 2.5 10v -98, 855 2.5 10v -94 (ex), Renault Clio RN1.2 -95 (ex)

Poissa Mustalaatikko

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6022
Vs: "Onnistuneita" pysäköintejä
« Vastaus #550 : 26.05.2013, 23:03:35 »
v70 D5 -03 AT (käyttis), Toyota Hiace D4D 65kw -06, V70 2.5 10v -98, 855 2.5 10v -94 (ex), Renault Clio RN1.2 -95 (ex)

Poissa Jule

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1873
  • 264GLE + 245GL + B10M

Poissa Petski

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 125
  • www.vrcf.fi

Poissa Mustalaatikko

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6022
Vs: "Onnistuneita" pysäköintejä
« Vastaus #553 : 31.05.2013, 19:34:52 »
Näkyy! Pitää siis ilmeisesti olla kirjautuneena Ässbookiin
v70 D5 -03 AT (käyttis), Toyota Hiace D4D 65kw -06, V70 2.5 10v -98, 855 2.5 10v -94 (ex), Renault Clio RN1.2 -95 (ex)

Poissa Sami K.

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 723
    • VNT ahtimet kiertoon, ei roskiin.
Vs: "Onnistuneita" pysäköintejä
« Vastaus #554 : 31.05.2013, 20:18:10 »
Näkyy! Pitää siis ilmeisesti olla kirjautuneena Ässbookiin

Näkyy ilman mitään ongelmaa.
Lauseet alkavat aina isolla kirjaimella.. 1% Support
Valmet 805 lempinimi on pedo.
mikan Fanclub #1   Viivakoodien lukua läppärillä.

 

Autoracing  KL-varaosat