0
0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.
Boschin lambda-anturi vauxhall verkkokaupassa jotain 50 €, tässä kohtaa en säästänyt.
67e "kivijalkakaupassa", tosin johto oli valmistettava itse.
Jep, lambda on boschilaisena niin halpa, ettei tarviketta kannata käyttää. Koska siinä ei säästä kuin kympin tms.IMMuissa hintataso on erilainen.
Kiitokset puliukolle nopeasta postiin laitosta! Saat ensiviikolla uuden takaisin!Uusi IMMu on kiinni ja auto käy ja kukkuu. Yksi ilta nuhaisella -016 IMMulla alkoi ahdistamaan pahasti!IMMu näyttää sisältä tälle!Ja vastuselementin resistanssi on 21,5 ohmia!
Tää topicci on kyllä niin mukavaa luettavaa. Mahtavaa kun kerrotaan reilusti mitä tehään. Auttaa kovasti tämmöstä tumpeloa ees saamaan pienen käsityksen miten mikäkin toimii! :hello:
edit:pitää vissiinki harkita tuota imm tillaamista?
Ferrari 1,44 2,80 2,92 3,00 3,16016 1,60 3,00 3,12 3,20 3,40
Minusta tässä on "huvittavinta" se, että kaikki panttaavat tietojaan kartoista ja tuloksista, kuin ne olisivat valtionsalaisuuksia!
Ensimmäisessä sarakkeessa tulos ilman virtausta.Koodia: [Valitse]Ferrari 1,44 2,80 2,92 3,00 3,16016 1,60 3,00 3,12 3,20 3,40
Edellisen viimeinen suurin tulos lienen mittausvirheen kanssa tekemisissä. Tosin virhe on aika pieni, jos sitä on (0,04V).Virtauksia viritetty hieman ja tulosFerrari 3,24-016 3,44Ja erotus on edelleen se 0,2V. Miitissä oli keskustelua tuosta LH:n kaipaamasta nopeussignaalista. Sen saa näppärästi vaikka pöllittyä ABS:stä, jos lankussa ei ole sähköistä nopeusmittaria.Ja jos autossa ei ole ABS:ää, niin kakkoseenkin saa sellaisen etunavan, jossa sellainen on. Siitä sitten suoraan piuha LH:lle ja homma rokkaa!