0
Settibar ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.
Tänään sain vaihdettua eteen uudet iskarit ja eibachin jouset. Outoa oli se, että takajouset oli pidemmät kui vakiojouset? Tais tuo kuitenkin jonkun verran madaltua. Pitää nyt vähän aikaa ajaa ja käydä suuntauksessa kattoo sit. Huomenna katsastus -> mitä luulette. Voiko mennä katsastukseta läpi ilman, että pitää muutoskatsastaa?
eli kuvassa siis EI katkaistu jouset??.oliko uusi sarja??.itsellä odottelee tallissa sama sarja,tulee siis noin matala??.
Itsellä menee tolla korkeudella misä kuvassa hiukan ylempää eikä ole muutoskatsastettu vielä, viime latsastus meni ihan ilman kyselyitä tai muitakaan mutinoita läpi tarkotus olisi lyhentää sen kierroksen jousesta ja sit muutoskatsastaa sille korkeudell
Onko nyt järkevää toi jousien katkaisu? Pahimmassa tapauksessa kun auto nostetaan ilmaan jää se jousi vapaaksi lonksumaan sinne kun on jo liian lyhyt sille iskarille. Plus että on se nyt melko noloa saada hylky katkotuista jousista ja siitä et ne nauraa sut pihalle sieltä konttorilta. Moni katsuri kun syynää alustan muutoskatsastuksessa oikein perusteellisesti sen alustan niin varmasti huomaavan että jousia katkottu. Ei nekään ihan tyhmiä ole. Ois varmaan kannattanut nuokin rahat satsata säädettävään alustaan niin ei tarvi alentua katkomaan jousia.
Joo kuvassa EI ole vielä katkottu jousia ostin käytettynä mutta oli ehtiny olla noin 3kk alla, eli perjaatteessa uuden veroinen. veikkaan että nämä on aika yksilöitä nämä alustat. Eibach kun tosiaan lupaa pelkästään sen -30mm madalluksen onko sinulla pelkät pro-kit jouset vai koko paketti iskareineen päivineen?
koko paketti ois tallissa odottamassa
eipä lähde jousi vapaaksi vielä jos yhden kierroksen ottaa pois, mun sarjassa kun on lyhyemmät iskarit mukana mulla siis ei ole pelkästään eibachin jouset ja volvon vakio iskarit, vaan eibachin jouset ja bilsteinin iskarit. EIkä kertaakaan ole tullut sanomista katkotuista jousista ennenkään kun ei ole päässyt vapaaksi. Ostan säädettävän alustan sit kun tämä on loppu. Ja minähän teen omalle autolleni juuri niinkuin itse haluan E: http://shop.mamasan.fi/product/show/3478/alustasarjat-ja-jouset/1857/eibach-b12-pro-kit kyseinen sarja itselläni
Onko sulla autossa tehtaan xenonit? Mietin vaan että miten näissä on se korkeudensäätö toteutettu että mistä se mittaa sen mihin korkeuteen se kuviota automaattisesti säätää. Itse olen omaan katsellut KW:n 1 tai 2 sarjaa. Ainut mikä vähän askarruttaa niin molemmat on kiinteellä takapäällä ja ainoastaan etupää säädettävä. Taakse lupaavat -40mm tiputuksen.
Elikkä V70 -04 D5 tarviiko jotain erikois osia ostaa, jos laittaa nivojen tilalle perus iskarit? Jouset ainakin vaihtuu.
Ei tarvi. Siis jos tulee normi iskarit ja normaalit jouset. Nivon jouset on löysemmät ja ohuemmalla langalla.
Sen tiesinkin.. Onko mahdollista vetää kärryä -30mm madalluksella (perä) jos saa kuormajouset? Mä en sitten tiedä mitään näistä jos koko alusta vaihtuu ehkä