Olin vuosikatsastuksessa ja katusuri halusi rahastaa minua muutoskatsastuksella.
Katottiin siinä porukalla mitä tarttee ja ja... tulostin tuolta Tonit.org sivulta vanhan Volvon lupalapun
Lappuhan ei virallisesti kelpaa mihinkään eikä sillä nykyään ole mitn virkaa.
Kuitenkin jouduin käymään penkissä ja sieltähän irtosi B19ATic koneelle tyypilliset 94kW 0,34bar
Ahtoa oli katsurin mielestä liian vähän mutta minkäs teet kun nämä antiikkiset kaasarit on tehtaan toimesta suunniteltu MAX 0,3-0,4 Bar paineelle
Mun autosta kuitenkin löytyy jäähylevyt edestä(tärkein juttu) ja 1031 perä(toisiksi tärkein). Kaasuiskareilla olisin saanut nostaa tehoa yli vakio kytkimen sietorajan. Muutos katsastus hyväksytty.
Tuon vanhan Volvon lupalapun kanssa on hyvä lähteä kiertämään konttoreita. Saavat vähän osviittaa mitä tehoja hyväksyvät 240 koriin. Katsurin kanssa kannattaa yhdessä kattoa mitä muutoksia tekee, voi päästä aika vähälläkin