Elekma  Autoracing

874 "T5RS70XC" -96

  • 625 Vastauksia
  • 189196 Lukukerrat

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Suoli

  • Vastarannan kiiski
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1745
    • "T5RS70XC"
Vs: 850 "T5RS70XC" -96
« Vastaus #135 : 14.01.2013, 23:03:06 »
Vieläkö oot myymässä tätä?

Eipä tää oo miulla ikinään myynnissä ollu ees  :)
874 2.3 T5 -96          V70R 2.4T AWD -00          V60 3.0 T6 AWD -11

IG: @streetspiritgarage

Poissa Boomtown

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 164
  • Mitäs sitte?
Vs: 850 "T5RS70XC" -96
« Vastaus #136 : 14.01.2013, 23:07:48 »
Eipä tää oo miulla ikinään myynnissä ollu ees  :)


Sit muistan väärin :/ ois tää komia laitois..
Ex:    BMW 316 1.8 -87. Volvo 240 2.0 -82. Volvo 740 2.0 -86. Audi 80 1.8 -84. Ford Fiesta 1.1 -89. Ford Taunus 1.8? -82. Ford Escort 1.8 -94. Chrysler Neon 2.0 -97. Renault Megane 1.6 -98. Nissan Primera -99 GT. Mitsubishi Legnum 2.5tt -97. Volvo S40 2.0t -99. Volvo V70 -98 2.5T. Seat Leon -04 1.8t. Vw Golf -95 1.9tdi. Opel Vectra -98. 2.0i.

Nykynen: Volvo S70 2.5Tdi -97.

Poissa Suoli

  • Vastarannan kiiski
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1745
    • "T5RS70XC"
Vs: 850 "T5RS70XC" -96
« Vastaus #137 : 14.01.2013, 23:11:52 »
-08 vuodesta tää on miulla ollu...ja on niin paljon rahaa palanu ja tulee vielä palamaan tähän, että ei oo järkee myödä. Ellei sit joku haluu maksaa ISOSTI, mutta epäilen suuresti ku sillä hintaa sais jo aika uuden V70R  :D
874 2.3 T5 -96          V70R 2.4T AWD -00          V60 3.0 T6 AWD -11

IG: @streetspiritgarage

Poissa Boomtown

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 164
  • Mitäs sitte?
Vs: 850 "T5RS70XC" -96
« Vastaus #138 : 14.01.2013, 23:21:22 »
-08 vuodesta tää on miulla ollu...ja on niin paljon rahaa palanu ja tulee vielä palamaan tähän, että ei oo järkee myödä. Ellei sit joku haluu maksaa ISOSTI, mutta epäilen suuresti ku sillä hintaa sais jo aika uuden V70R  :D

en epäile yhtään sitä :) ulkonäkö on kyl kohdillaan.. Koskas suuria tehoja irti?
Ex:    BMW 316 1.8 -87. Volvo 240 2.0 -82. Volvo 740 2.0 -86. Audi 80 1.8 -84. Ford Fiesta 1.1 -89. Ford Taunus 1.8? -82. Ford Escort 1.8 -94. Chrysler Neon 2.0 -97. Renault Megane 1.6 -98. Nissan Primera -99 GT. Mitsubishi Legnum 2.5tt -97. Volvo S40 2.0t -99. Volvo V70 -98 2.5T. Seat Leon -04 1.8t. Vw Golf -95 1.9tdi. Opel Vectra -98. 2.0i.

Nykynen: Volvo S70 2.5Tdi -97.

Poissa Suoli

  • Vastarannan kiiski
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1745
    • "T5RS70XC"
Vs: 850 "T5RS70XC" -96
« Vastaus #139 : 14.01.2013, 23:47:22 »
en epäile yhtään sitä :) ulkonäkö on kyl kohdillaan.. Koskas suuria tehoja irti?

Jos nyt sais eka ne reilut kolmesataa heposta ja kestäs läjässäkin ni oisin tyytyväinen. Taloo ois maksettavana viel aika pitkään, ni voi ne suuret tehot jäädä haaveeks.
874 2.3 T5 -96          V70R 2.4T AWD -00          V60 3.0 T6 AWD -11

IG: @streetspiritgarage

Poissa Julma-Henri

  • Mr. Vika Koodi
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4645
  • Leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä...
Vs: 850 "T5RS70XC" -96
« Vastaus #140 : 14.01.2013, 23:50:49 »
Jos nyt sais eka ne reilut kolmesataa heposta ja kestäs läjässäkin ni oisin tyytyväinen. Taloo ois maksettavana viel aika pitkään, ni voi ne suuret tehot jäädä haaveeks.

Hiljaa hyvä tulee ;)
"Tietä käyden tien on vanki. Vapaa on vain umpihanki"

V70 945 S70 Kuvia

Poissa petes

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 592
Vs: 850 "T5RS70XC" -96
« Vastaus #141 : 15.01.2013, 08:28:41 »
onkyllä erittäin hieno laitos S*
mutta yks asia tässä autossa häiritsee omaa silmää nimittäin tuo takapuskuri ei jotenkin sovi koko naisuuteen.
mutta tärkeinhän on että itse tykkää :)
keulasta tämä on aivan unelma S*

onnea vain projektille ja pitää ruveta seurailemaan tätä :P
-360 R-sport turbo -86
-V70 R-Desing D3 -13
-240 Turbo -88

Poissa Suoli

  • Vastarannan kiiski
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1745
    • "T5RS70XC"
Vs: 850 "T5RS70XC" -96
« Vastaus #142 : 15.01.2013, 08:39:34 »
onkyllä erittäin hieno laitos S*
mutta yks asia tässä autossa häiritsee omaa silmää nimittäin tuo takapuskuri ei jotenkin sovi koko naisuuteen.
mutta tärkeinhän on että itse tykkää :)
keulasta tämä on aivan unelma S*

Tähän on aika huonosti saatavilla takapuskureita  :-\ Tääkin on ihan homemade -mallia. Parhaimman näkönen tää nykynen on omasta mielestä, mitä vertaa muihin tarjolla oleviin  :)
874 2.3 T5 -96          V70R 2.4T AWD -00          V60 3.0 T6 AWD -11

IG: @streetspiritgarage

Poissa petes

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 592
Vs: 850 "T5RS70XC" -96
« Vastaus #143 : 15.01.2013, 09:33:44 »
niijustiin:)
tuo on vain jotenkin niin "muhkean" näkönen mutta kyllä tuokin menee :)
-360 R-sport turbo -86
-V70 R-Desing D3 -13
-240 Turbo -88

Poissa HenkkaR1

  • Kiillottaja - 93% Pussihousu
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3620
  • Isi, tiiän miks volvo murisee. Sillä on nälkä.
Vs: 850 "T5RS70XC" -96
« Vastaus #144 : 15.01.2013, 09:40:11 »
Eikö muhkea perä oo vaan plussaa? ;D komea tää kyllä on.
V70 D5 AWD 2011 ja C70 T5 1998
Showroom
Eksät S60 T5 r-look, V40 T4 1998, s40 1998 2.0i V70 TDI 2001 261/510

Poissa petes

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 592
Vs: 850 "T5RS70XC" -96
« Vastaus #145 : 15.01.2013, 09:40:58 »
Eikö muhkea perä oo vaan plussaa? ;D komea tää kyllä on.

niin jos sen sillä lailla ajattelee ;D
onkyllä joo :)
-360 R-sport turbo -86
-V70 R-Desing D3 -13
-240 Turbo -88

Poissa kasipätkä92

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 169
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 "T5RS70XC" -96
« Vastaus #146 : 25.01.2013, 16:10:55 »
Noniin, jospa nyt vihdoinkin saisi ajoiks tehä jonkinlaista esittelyä/huoltopäiväkirjaa tuosta omasta kulkineesta  :)

Kyseessä siis 850 T5, vuosimallia 1996. Moottorina B5234T, eli 2.3 litranen Turbo, manuaali.

Auto on ollut minulla 2008 vuoden heinäkuusta, ostettaessa se näytti tältä ja mittarissa oli muistaakseen noin 267000 km:
(Kuva poistettu lainauksesta.)

Eli itse en ole autoa tuohon lookkiin rakentanut, enkä itseasiassa tiedä kuka tuota on pääasiassa aikoinaan laitellut.
Senverran historiasta tiedän että auto on tuota ruotsista alkuvuodesta 2003.
Samana vuonna on esitelty GTi-lehdessä:
(Kuva poistettu lainauksesta.)

Eli jos jollain on jotain tietoa auton historiaan liittyen 2003 - 2008 vuosien välillä ni saa kertoilla :)

Sitten vähän speksejä:
-Nahkasisustus
-Automaattinen ilmastointi
-Tummennettu sähkötoiminen lasikattoluukku
-Vakionopeudensäädin
-Käynnistyksenesto
-Volvon sekä Defan hälytysjärjestelmät
+++

Kulkupuolta oli parannettu 3" putkistolla joka menee turbolta loppuun asti. Ulostulo 4". Välillä racekatti.
Tästä en ole satavarma mutta entisen omistajan mukaan olis Volvon kisakäyttöön tehty lastu (BTCC) ja 850R tietokoneboksi...ja tottakai vaparisuodatin ja säädettävä dumppi löytyy  ;)
(Kuva poistettu lainauksesta.)

Alustana KW:n variante 2.

Vanteina Mille Miglian EVO 5, 19". Edessä 225/35 renkaat ja takana 235/35.

Korille on tehty sitten enempi muutoksia:
Keula on vaihdettu S70 lookiksi, eli lokarit, konepelti. Puskuri on myös S70:stä, mutta aukkoja on hieman suurennettu korkeussuunnassa sekä keskitolppia tuotu lähemmäs toisiaan. Takapuskuri on nähtävästi itse tehty?! ..ainakaan ei oo muualla vastaan sattunu samanlaista. Takana on kaksi spoileria: kontin päällä R-siipi ja kattosiipi on jonkun itse tekemä. Kaikkia lokareita on levennetty että vanteet mahtuu pyörimään.
Ovenkahvat ja peilit S70. Kylkilistat poistettu. Volvon tupakkimuovit maalattu korin väriin.
Ajovalot/vilkut on C70 kirkaslasiset.
Konepellissä Cosworthin ilmanottoaukot.
Väri vaihdettu.
(Kuva poistettu lainauksesta.)

Sisustalle on tehty senverta muutoksia että ratti on vaihdettu S70 nahka/jalopuiseen sekä kyynärnoja on S70 nahkainen. Kojelaudassa sekä ovissa on carbon-look paneelisarja.
(Kuva poistettu lainauksesta.)

(Kuva poistettu lainauksesta.)

Musiikkivehkeitäkin oli asenneltu:
Macromin Dvd-soitin, edessä Spl Dynamicsin 6,5" kakstiesarja, Spl Dynamicsin Pro 2x15" subia. Kaks Spl Dynamicsin vahvaria, nelikanavainen erkkasarjalle ja mono subeille. Faradin konkka.
(Kuva poistettu lainauksesta.)

(Kuva poistettu lainauksesta.)

Tuossa kuosissa ajelin loppukesän, mitä nyt soittimen vaihdoin Pioneerin deh-p88rs -malliseen.
Jakopäänremppakin tuli teetätettyä. Ja olihan tuossa kaikkee pientä uusittavana.
Sitten tein sen virheen että uskaltauduin ajamaan tulevan talven, etupuskurihan siinä vähän kärsi jäälohkareista ja takapuskuri kanttarista  :-\
Eikä kori ikinä tykkää suolapaskasta.
(Kuva poistettu lainauksesta.)
Kesällä tuli auton kulkua vähän testailtua mutkatiellä ja pienen virheen takia pari vannetta meni naarmuille. Joka vanteessa oli kyllä kanttariosumia jo edellisien omistajien jäljiltä joten talven aikana vein vanteet korjattavaksi.
Värikin siinä samalla vaihtui:
(Kuva poistettu lainauksesta.)

Tarkka syynäys että vieläkö näkyy jälkiä..
(Kuva poistettu lainauksesta.)
...mutta ei mitään. Vanteet olivat päällisinpuolin kuin uudet.

Sitten koitti taas kesä ja kerkeshän siinä kuukauden verran nauttia kesäisistä ajelukeleistä ku sattui jotain ikävää. Käynnistin auton ja moottori kävi röpöttämään, kuulosti ku ois käyny tyhjäkäyntii neljällä, kierroksilla vähän tasoittui. Ajelin kotiin ja kattelin että mikäs siinä nyt, huomasin että bensatankin luukku oli huonosti ja no kiinnikkeethän siitä oli paskana ja korkki auki. Tulipa mieleen että oisko joku tankkiin työntäny jotain muuta ku bensiiniä. Noh soitin vakuutusmiehelle ja kyselin neuvoja että mites tehään jos autoon on tehtykin ilkivaltaa, käski viedä auton avainvaunulle..tai no kävivät onneks hakemassa ku ei viitti 80 kilsaa ajella ku ei tiiä mikä on:
(Kuva poistettu lainauksesta.)

Siellä sitten ottivat tankista näytteitä, mutta eipä sieltä mitään ylimääräistä löytyny. Eikähän nuo osannu kyllä mitään muutakaan vian syyhyn sanoa, lupasivat kuitenkin että saan käydä auton takas ja ajaa kotiin (80km). Ja tietysti hirmunen lasku vian selvittelystä jota ei kuitenkaan löytyny, epäilihän nuo että vaparisuodatin aiheuttaa moottorin huonosti käymisen  ??? ..no eihän tuo oo ollu tuossa kiinni ku aikas monta vuotta! Kiitti siis tyhjästä. Siinä ite sitten yriteltiin katella että mikä ihme siellä vi*tuilee ja osiakin vaihdeltiin, mutta ei. Lopulta kävin paikalliselta moottorikoneistamolta kyselemässä että miten niillä ois aikaa ja siellä pojat kiinnostu tutkimaan. Siellä vika selvisi, jakopään ajoitus oli hypänny pari pykälää...ja vielä vikasuuntaan  ??? Sano se omistaja että eipä oo ennen moista nähny. Eli kone on jotenkin päässy pyörähtämään vikasuuntaan?!? Kaikki oli kuitenkin kireellä, eikä jakopään rempasta ollu ku alle vuos aikaa, ni eipä tullu ees mieleen että siellä ois vika. Ei siitä minkäänlaista asennusvirhettä löytyny.
No koneistamolla sanovat että kone kannattas aukasta ja kattoo mitä sieltä on vikana. Heillä ei kuitenkaan ollut siihen enää tänä kesänä aikaa joten jakopäähän tilattiin uudet hilut ja laitettiin se kasaan. Samalla tutkivat muutenkin konetta ku ei kaikki toiminu niinkun piti. Turbonhan siihen joutu tilaamaan uuden ku entinen oli viittä vaille räjähtämispisteessä. Pakosarjan hommasin kans uuden käytetyn, jonka oikasivat..oli sen verta halkeillu entinen.. Tuolloin ku ois tajunnu vähän paremmin asioita ni ois hommannu isomman turbon, eikä vakiota. Ilmamassamittarissa oli kans häikkää..eikä moottori vieläkään ongelmitta toiminu. Koneistamon häiskät vei volvon viereisen kunnan autosähkögurulle joka korjasi ilmamassamittarin sekä ecun. Nähtävästi tuossa on sitten joku säädettävä lastu ku oli kuulema bensansyöttöö nostanu ja kyllä tuossa kulutus hieman nousi.
No koneen aukasu siis päätettiin jättää talvelle. Öljyyhän tuo tykkäs syödä mutta pääsipähän vielä pari kuukautta ajelemaan, ku vaan muisti tarkkailla ettei ihan kuivalla ajele.

Siinä muutama kuva vielä 2009 vuodelta:
(Kuva poistettu lainauksesta.)

Tästä on iso kuva seinälläkin  8)
(Kuva poistettu lainauksesta.)

Vähän aikaa joutu taas ajelemaan talvisessa säässä..
(Kuva poistettu lainauksesta.)

..mutta joulun aikaan sain talviauton hommattua ja kasi sai lähtea takas koneistamolle.
Siellä nykäsivät koneen keulilta pois ja tutkimaan mitä joutuu uusimaan ja kyllähän tuohon jotain uutta tuli sen talven aikana:
-Sylinterikannen oikaisu ja koeponnistus
-Sylinterin poraus
-Männät ja männänrenkaat 0,4mm alkuperäistä isommat.
-Kiertokangen laakeri ja kk:n pultti
-Kk:n ylähela ja sen koneístus
-Runkolaakeri
-Kannenpulttisarja
-Ylä- ja alapään tiivistesarja
-Jakohihna
-Termostaatti
-Kytkinpaketti Sachs
-Kytkinakselin stefa
-Vetoakselin stefa
-Vaihteistoöljyt, moottoriöljyt ja jäähdytysnesteet
-Venttiili-istukan ja venttiililautasen koneistus
-Kampiakselin kiillotus
-Sylinteriryhmän tason oikaisu...

Kesäkuussa 2010 auto oli taas ajossa ja nyt jenkkas niinku pitikin! Tuhat kilsaa ajoin sisäänajoja jonka jälkeen öljyt vaihtoon. Öljyinä olen käyttänyt siitä lähtien Mobil 1 Rally Formula 5w50.

Motoparkissakin tuli käytyä, mutta vielä ei radalle uskaltautunu. Vieressä veljen 460:
(Kuva poistettu lainauksesta.)

Elokuussa 2010 käytin autoa AMW Dyno Servicellä Lappeenrannassa.
(Kuva poistettu lainauksesta.)

Lähinnä oli tarkoitus tarkistuttaa että kaikki on kunnossa moottorirempan jälkeen. No ei ainakaan laihalla käyny ja muutenkin tuntu wörkkivän, se olikin tärkeintä. Nyt uskalti polkeakkin ilman että on pelko persiissä jatkuvasti.
Ahtojen kanssa oli ongelmia ku ei saanut mitenkään nousemaan yli barin. 0,96 barilla saatiin tehoja 256hp ja 425nm.
(Kuva poistettu lainauksesta.)

No moisen ongelman selvittelyn päätin jättää talvelle ku tarkoitus oli käydä fiksailemaan muutenkin vähän jokapaikkaa.

Siinä auto pestynä ja valmiina vietäväksi tallille
(Kuva poistettu lainauksesta.)

Tallilla
(Kuva poistettu lainauksesta.)

Talven aikana kiristin hieman hukkaportin tankoa ja vaihdoin suurimman osan alipaineletkuista uusiin hieman jytäkämpiin, sekä ahtopaineruuvin uusin laadukkaampaan. Seuraavana kesänä ahdot nousi kyllä kunnolla niin ylös ku vaan uskalti nostaa.

Konehuone tuli maalailtua korin väriin veljen toimesta, joka on hoitanut muutenkin kaikki maalaushommat.
(Kuva poistettu lainauksesta.)

Kaikki kaijutinasennukset tuli tehtyä uusiksi ja johtoja tuli vedettyä uusiksi ympäri autoa.
Nykyisin on edessä Hertzin 3-tie erkkasarja ja takana Spl Dynamicsin 2-tie erkkasarja.
Etupää toimii puoliaktiivina ja sille on Spl Dynamicsin s-2604 vahvistin. Takapäälle Spl Dynamicsin 4080.
Subeina edelleen samat 15" mutta kummallekkin oma Spl Dynamicsin dig1450 vahvari. Nykyisin Spl Dynamics SPL-380D1A 15" -subi ja sille Spl Dynamics ICE-3500D -monovahvari. Konkaksi vaihtui GZ 1.2 faradin.
Äänieristystä laitoin reilusti lisää konttiin ja jokaiseen oveen. Keinonahalla tuli tyttöystävän kanssa verhoiltua ovien osia ja kontti kokonaisuudessaan.
(Kuva poistettu lainauksesta.)

Etupuskurin korjasin ja se tuli maalattua uusiksi.

Takapuskurista tein muotin ja uuden kappaleen ku entinen oli tehty parista osasta ja siitä paistoi ruuvia läpi ja muutenkin peilas vaikka mistä  :-\

Muotista tein kaksiosaisen ni oli ainakin helpompi irroittaa
(Kuva poistettu lainauksesta.)

(Kuva poistettu lainauksesta.)

(Kuva poistettu lainauksesta.)

Tuolleen sain sitten palaset yhteen
(Kuva poistettu lainauksesta.)

Gelcoat pinnassa
(Kuva poistettu lainauksesta.)

Kuidutusta
(Kuva poistettu lainauksesta.)

Ja siinä kappale
(Kuva poistettu lainauksesta.)

Paikalleen sovittelua. Ja tuossa näkyy myös tummennetut takavalot
(Kuva poistettu lainauksesta.)

Sivuvilkut tummensin myös joten pitihän ne uudet tummat etuvalotkin hommata
(Kuva poistettu lainauksesta.)

Kesän koittaessa auto pesuun ja eikun vahaamaan
(Kuva poistettu lainauksesta.)

(Kuva poistettu lainauksesta.)

(Kuva poistettu lainauksesta.)

(Kuva poistettu lainauksesta.)

Ja taas tuli kierreltyä veljen volvon kanssa näyttelyitä
(Kuva poistettu lainauksesta.)

(Kuva poistettu lainauksesta.)

Kesän ajot sujui ongelmitta, mitä nyt vaihdelaatikko (M56H) antautu. Käytettynä löysin noin 170tkm ajetun ja se on kestäny. Saako noita laatikoita jotenkin vahvistettua?

Auto on taas talven seisonnassa mutta nyt ei ois tarkotuksena ihmeitä tehä, startti pitäs huoltaa ku kurahtelee välillä.
Subit ja subien vahvarit myön pois ja ajattelin ostaa yhen jytkyn 15" ja sille vahvari...tätä sarjaa oon ajatellu:
http://www.powerset.fi/autohifi/spldynamics/ice-3500d.html ja http://www.powerset.fi/autohifi/spldynamics/spl-380d1a.html.
Onko kellä kokemuksia? Tuo subi menee kuitenkin suht pieneen refleksikoteloon, ni saa hyvin varapyöräkoteloon rakennettua.
Asennusta edelleen odottelis keväällä Donilta ostetut lastu, isommat suuttimet ja isompi ilmamassamittari. Ja voishan sitä enskesänä käydä uusintapenkissä  :pomo:

Tulipas pitkä romaani ja varmasti paljon tehtyä unohdin, mut melkeen neljä vuotta on auto ollu ni kyllähän siihen siinä ajassa tulee jotain laiteltua.
moi, mistä hommasit ton toisen spoilerin, oon yrittänyt löytää tomosta itellekin
Nykyset: 850 2.3l t5 (uusi projetki)
Entiset: S40 1,8, 850 GLT 2,4l 20v

Poissa Suoli

  • Vastarannan kiiski
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1745
    • "T5RS70XC"
Vs: 850 "T5RS70XC" -96
« Vastaus #147 : 25.01.2013, 18:10:15 »
Kontin päällä oleva on äRrän spoileri ja tuo kattospoikka on jonkun omavalmiste...tehty jo sillon ku auto oli ruotsissa. Eli toista samanlaista tuskin tulee vastaan  ;)
874 2.3 T5 -96          V70R 2.4T AWD -00          V60 3.0 T6 AWD -11

IG: @streetspiritgarage

Poissa Suoli

  • Vastarannan kiiski
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1745
    • "T5RS70XC"
Vs: 850 "T5RS70XC" -96
« Vastaus #148 : 18.04.2013, 16:34:00 »
*Huoh* Ei tää oo vieläkään ajossa...eilen kävin vähän silittelemässä ja irrotin vanhan turbon, ku sain senkin myytyä.
Tänään tuli paketti do88:lta  :P



Turbolle hienompi/isompi imuputki ja uus suodatin...jäähdytinnesteletkujakin tuli muutama.

...eli tämänverran vaan saatu eteenpäin tätäkin laittoa. Aika kiirusta tuntuu olevan paikallisella moottoripajalla, mutta kunhan joskus ois ajossa.
Pitääkö noiden vaparinokkien laitossa huomioida jotain erityistä verrattuna vakioihin?
« Viimeksi muokattu: 08.10.2013, 11:53:22 kirjoittanut Suoli »
874 2.3 T5 -96          V70R 2.4T AWD -00          V60 3.0 T6 AWD -11

IG: @streetspiritgarage

Poissa sjos

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5879
Vs: 850 "T5RS70XC" -96
« Vastaus #149 : 18.04.2013, 18:43:21 »
Turbolle hienompi/isompi imuputki ja uus suodatin...jäähdytinnesteletkujakin tuli muutama.

Paljonko on tuon imuputken halkaisia ? Itsekkin tuota katsellut.. :o

Kun vanhassa äRRässä 70mm ja uuemmassa taas 76mm.
Chrysler PT Cruiser :smoke:

 

Carcom Oy  Ateho