0
-pjk-- ja 11 Vierasta katselee tätä aihetta.
sama remmi molemmissa, tehtaalta lähtiessä. Vesipumppu pyörii yhdelläkin remmillä, ei se kahta tarvitse. Harvassa alkaa olemaan noin pitkät hihnat, menee hakemiseksi..
laturi - kampura on ulommassa urassa (647 x 1 cm) ja vesipumppu - kampiakseli - ohjaustehostin menee kolmiona sisemmässä (10 x 925) koneesta päin.En tiedä pelittäiskö noin, jos ei niin sitten en tiedä.
Tietäiskö joku remmille pituuden että se kulkis kolmiona kampura-vesipumppu-laturi?
Sain melkein valmiiks etupään coilit joita vähän muokattu lisä kääntyvyyden toivossa. Alusta mallia Budjetti (Kuva poistettu lainauksesta.)
Minä kyllä käsitin että tässä nyt haettiin kampiakseli-vesipumppu-laturi hihnaa, mistä tietoa ei vielä kukaan ole heittänyt monista vastauksista huolimatta..
Ethän vaan aja missään yleisessä tapahtumassa samaan aikaan muiden kanssa tuolla Ei tartte kummosta apexin ylitystä sladissa ko sulta häviää ohjaus.
Kyllä pitäs kestää. Tarkoitus ihan käydä muitten kanssa radalla ja liikenteessä ajaa. Mikä tuossa on muka vikana ?
Saattahan tuo kestää mutta luuletko että inssin syynistä menee läpi tuolla virityksellä?
Aika yksiselitteisesti laki kieltää noiden osien hitsauksen !Jos kaikki menee oikein huonosti ja vahinkotapauksessa löytyy hitsauksesta hajonnut "ohjausosa",vakuutusyhtiö pesee kätensä välittömästi ,maksupiikistä voi tulla mittava , "rohkea kokeilu " sanoisin !
Joo, leimanhan tollasilla virityksillä saa vasta silloin, kun lehmät lentelee Marsin pinnalla - onneksi
Katsotaan se selviää konttorilla ja jos ei mene niin sitten katsastetaan vakioilla.