Ei niitä ruiskuputkia ainakaan tarvii uusia, pitää vaan hioa ne painaumajäljet pois esim. Vesihiomaperilla ja ;Dteflonia tai jotain liukastetta. Niin ja ne suuttimien tiivisteet. Sitä en voi varmaks sanoo tarviiko pultteja uusia, kiristysmomentti oli 14nm.
En paljon hioisi, ettei mene mitään törkyä suuttimen sisään. Jos laittaa putken kiinni ennen suuttimen kiinnitystä, niin sormilla kääntämällä tuntee mutterista, missä kohtaa se mutteri kiertyy eniten. Silloin on entinen painauma kartiosta kohdallaan ja liitos saattaa jopa pitääkin.
Kiinnikesarjat maksavat jotain parikymppiä / suutin. Ne vaihtaisin ilman muuta. Sisältää tiivisteen, kiinnityspannan ja ruuvit.
Itse suuttimissa löytyy päältä numerosarja ja tuonikäisessä numero (esim 3) renkaan sisältä. Vastaavia löytyy käytetynäkin 120 - 150 euron hintaan.