Autoracing  KL-varaosat

Saa poistaa!

  • 15 Vastauksia
  • 4557 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mikan

  • Hostellitonttu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4444
  • Wäärin Wirittäjä #1 Saatanallinen säätäjä
Vs: Volvo 940 nakutus ja jyrinä!
« Vastaus #15 : 28.07.2012, 22:28:43 »
Oliko se model passande muuten ihan suoraan bolt on, ettei tarvinnu tehä isompia? Tekis mieli tilata itsellekin kun ei kiinnostais kikkailla nuitten kiinakennojen kanssa tuossa ilmastoidussa laitteessa.
Ei se ihan suoraan paikalleen tippunut. joutui sahailemaan niitä orkkis syylärin/kuulerin kumitettuja kannakepalasi piti muokata (sahata pätkät pois), että cooleri tippui paikalleen. Ei tosin askartelu ollut mitenkään vaativaa...

Samaten se coolerin ylälaidassa oleva syylärin kiinnitys alumiinipelti lipare on pitkä, joten syyläri jää takakenoon, ellei sitä liparetta taivuta ylöspäin ja lyhennä.

Itse (kaveri myös) jätin sen peltilipareen alkuperäiseksi ja kallistin syyläriä. Tosin jouduin laittamaan uretaanisolukumista kolmion malliset soirot syylärin ja coolerin väliin, että flektin imu tapahtuisi suoraan edestä, eikä kuumaa ilmaa konehuoneesta vuotaisi syylärin ja coolerin väliin.

Letkut ja putket olivat suoraan sopivia.

Ennen imuilma oli ilmastointi päällä +25C lämpötilassa pahimmillaan yli +75C astetta vakio coolerilla ja sittemmin maksimi on ollut avosandaalillatm+ilmastoinnilla  korkeintaan 42C ja yli +25C helteillä.

Jopa kaverin vakiossa FT:ssä eron huomasi vakio cooleriin verrattuna.   ;)


Häkä piristää!
Moonshine Motorsport   Kouvolan Korottajat™ - taivasta tavoitellen jo vuodesta 2005  (1%) <> 7kg<hv

 

Samppasport  Futurez