Elekma  Autoracing

Volvojen jälkeinen auto

  • 23 Vastauksia
  • 5972 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa rade

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 143
Volvojen jälkeinen auto
« : 09.09.2018, 00:34:11 »
Nyt sen sitten tein ja ostin Mitsubishi outlander PHEV sähköhärpättimen.On oikeasti hieno peli. Itsellä kun työ ajot muuttui n.24 km per sivu niin meen pelkällä sähköllä .Mökkireissu joka on noin 80 km ja pääsin vain osan sähköllä niin kulutus oli sen 3,1. Ajoneuvoverohan näišä on sen 123 € vuodessa.Tällä
 mennään.....
« Viimeksi muokattu: 09.09.2018, 00:36:45 kirjoittanut rade »
Ex V 70 TDI  ja v50 D5
V60 D4 Ocean Race -15

Poissa Turbo 242

  • Global Moderator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8917
  • Teiden tukko
Vs: Volvojen jälkeinen auto
« Vastaus #1 : 09.09.2018, 00:50:23 »
Nyt sen sitten tein ja ostin Mitsubishi outlander PHEV sähköhärpättimen.On oikeasti hieno peli. Itsellä kun työ ajot muuttui n.24 km per sivu niin meen pelkällä sähköllä .Mökkireissu joka on noin 80 km ja pääsin vain osan sähköllä niin kulutus oli sen 3,1. Ajoneuvoverohan näišä on sen 123 € vuodessa.Tällä
 mennään.....

Kuinka painavaa kärryä tuommosella saa vetää? ???
Volvo 242 -77 2.3T, Volvo 940 -98 2.3T, Volvo V60 -15 D4 AWD R-Design aut, Asuntovaunu Adria 613 UL -04 (SFC 141540)

Poissa rade

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 143
Vs: Volvojen jälkeinen auto
« Vastaus #2 : 09.09.2018, 00:56:41 »
Ihan oikeata kärryä eli 1500 kg  jarruin.
Tää on varmaan painoltaan isoin sähköveturi.
« Viimeksi muokattu: 09.09.2018, 01:05:35 kirjoittanut rade »
Ex V 70 TDI  ja v50 D5
V60 D4 Ocean Race -15

Poissa Volvomies89

  • BWC-vastaava
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3443
  • TDI:tä etu ja takavetosena....
Vs: Volvojen jälkeinen auto
« Vastaus #3 : 09.09.2018, 01:05:52 »
Ihan oikeata kärryä eli 1500 kg  jarruin.
Kepeeksi käy :-\
Team Salaseura.
Suomen Volvokerhon Some-vastaava Facebookissa, BWC-osastovastaava ja jääratapäivien vastaava.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=237002

Poissa danbomp

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 59
  • https://www.instagram.com/classicvolvo_lover/
    • pd.kuvat.fi
Vs: Volvojen jälkeinen auto
« Vastaus #4 : 09.09.2018, 09:15:45 »
Onhan sulla sitten vakuutuksessa ruksattu lasivakuutuksen kohta.
Don't ride faster than your guardian angel can fly!

Poissa rade

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 143
Vs: Volvojen jälkeinen auto
« Vastaus #5 : 09.09.2018, 09:37:10 »
On. Onko siinä jotain erikoista ?
Ex V 70 TDI  ja v50 D5
V60 D4 Ocean Race -15

Poissa danbomp

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 59
  • https://www.instagram.com/classicvolvo_lover/
    • pd.kuvat.fi
Vs: Volvojen jälkeinen auto
« Vastaus #6 : 09.09.2018, 16:44:05 »
On. Onko siinä jotain erikoista ?

Hinta, jossakin mailleissa näissä lasi maksaa jopa 1800 euroa ja ei löydy tarviketoimittajilta vielä.
Don't ride faster than your guardian angel can fly!

Poissa Julma-Henri

  • Mr. Vika Koodi
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4645
  • Leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä...
Vs: Volvojen jälkeinen auto
« Vastaus #7 : 09.09.2018, 18:25:13 »
Kepeeksi käy :-\

Eihän v70:llä saa kuin 1600kg kärryä kiskoa.
Ja nuissa hybrideissä taitaa laitaa myöten olla pienemmät painot vs normi tekniikalla olevat..
"Tietä käyden tien on vanki. Vapaa on vain umpihanki"

V70 945 S70 Kuvia

Poissa TOK

  • Hallituksen jäsen - Rahastonhoitaja - Prinssi Rohkea
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8960
  • Kartanoita kartano täynnä
Vs: Volvojen jälkeinen auto
« Vastaus #8 : 09.09.2018, 19:11:21 »
Eihän v70:llä saa kuin 1600kg kärryä kiskoa.
Ja nuissa hybrideissä taitaa laitaa myöten olla pienemmät painot vs normi tekniikalla olevat..

Pikkuautot pienillä vetopainoilla, voimalinja sivuseikka.

Poissa Julma-Henri

  • Mr. Vika Koodi
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4645
  • Leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä...
Vs: Volvojen jälkeinen auto
« Vastaus #9 : 09.09.2018, 19:45:38 »
Pikkuautot pienillä vetopainoilla, voimalinja sivuseikka.

Paljon sulla on xc:ssä?

"Tietä käyden tien on vanki. Vapaa on vain umpihanki"

V70 945 S70 Kuvia

j.kiiskinen

  • Vieras
Vs: Volvojen jälkeinen auto
« Vastaus #10 : 09.09.2018, 20:13:17 »
2000kg Volvo D6 plug-in mallin jarrullinen vetokyky

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Polestar
  • **********
  • Viestejä: 12495
Vs: Volvojen jälkeinen auto
« Vastaus #11 : 09.09.2018, 20:22:26 »
2000kg Volvo D6 plug-in mallin jarrullinen vetokyky
Tuota luokkaa on AWD volvoissa. Etuvedoissa sitten eri luku.
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD

Poissa Julma-Henri

  • Mr. Vika Koodi
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4645
  • Leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä...
Vs: Volvojen jälkeinen auto
« Vastaus #12 : 09.09.2018, 21:23:11 »
Vai oliko se että sähköautoissa oli pienet vetomassat?  ???

Hitto kun jostain syystä jääny mieleen että täällä joasain ihmeteltiin auton pieniä vetomassoja ja itsessään auto oli muistaakseni iso..
"Tietä käyden tien on vanki. Vapaa on vain umpihanki"

V70 945 S70 Kuvia

Poissa TOK

  • Hallituksen jäsen - Rahastonhoitaja - Prinssi Rohkea
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8960
  • Kartanoita kartano täynnä
Vs: Volvojen jälkeinen auto
« Vastaus #13 : 09.09.2018, 23:03:28 »
Paljon sulla on xc:ssä?

2400 kg näyttäs lukevan otteessa.

Poissa Turbo 242

  • Global Moderator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8917
  • Teiden tukko
Vs: Volvojen jälkeinen auto
« Vastaus #14 : 09.09.2018, 23:13:30 »
Eihän v70:llä saa kuin 1600kg kärryä kiskoa.

1800kg tuolla allekirjoituksen seitenkymppisellä.
Volvo 242 -77 2.3T, Volvo 940 -98 2.3T, Volvo V60 -15 D4 AWD R-Design aut, Asuntovaunu Adria 613 UL -04 (SFC 141540)

 

Proturbo  Autodiagnoosi