0
0 jäsentä ja 12 Vierasta katselee tätä aihetta.
Nonii.. ajoin takasi pajalle eikä väristäny oikeestaan lainkaan.. Mietoa värinää oli mutta hyvinn vähän ja keula on laskenu sentillä mitä oli kun lähdin.. mutta laitoin vahingossa ylälautaset väärinpäin että onko sillä väliä... tai vääränpuolen iskarin mutta kuitenkin niin että iskarit sojottaa nyt eteenpäin vaikka pitäis vissiin taaksepäin... jos sais apuja
Meinaatko, että +20v vanha (myös uusikin) kori ei antaisi mistään periksi Miksiköhän autoihin asennellaan jäykisteitä...
minkälainen homma on 745:seen laittaa kallistuksen vakaaja taakse kun siinä ei vakiona sitä ole kun on vapari vehje, eikös alkup. turboissa kumminkin ollut takanakin kallistuksen vakaaja myös takana?
Simppeli homma, kunhan on oikeat osat. Mulla ei taida just nyt olla käsillä kuvia, mutta muistelisit että tarvitset itse vakaajatangon lisäksi yhden semmosen kolmiomaisen peltihäkkyräkiinnikkeen per puoli. Tulee siihen häkkyrään sitten kahdella pultilla per puoli kiinni se itse tanko.Katon jos saisin otettua kuvia seuraavan kerran kun käyn hallilla. Todennäköisesti unohdan (tämänkin) mutta ihmeitäkin voi sattua
vieläkään en ole saanut vastausta siihen että miten motonetin trw iskari eroaa tavallista halvemmasta iskarista?
Musta koni? Joku katsonut liikaa Mustaa oria?