Elekma  Autoracing

Drifteri 242

  • 84 Vastauksia
  • 40597 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa basiiba

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 39
  • www.vrcf.fi
Vs: Drifteri 242
« Vastaus #75 : 25.06.2013, 22:03:48 »
Kova sälli! O0 Videolla ois ollu mukava nähä vähä enempi volvon ajolinjoja ku tuntu olevan aika runsaasti noita japanin räpellyksiä.
745 2,5 turbo, 745 2,3 turbo    EX: 940 2,3,  740 2,4 TD, 740 2,3

Poissa volovo mies

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1301
  • www.vrcf.fi
Vs: Drifteri 242
« Vastaus #76 : 25.06.2013, 22:24:05 »
Kova äijä! Namu Volvo! Oot noin nuori ja tehny auton, jollaisesta liian moni puhuu ja suunnittelee vuosikausia ja jää silti tekemättä.

samoilla linjoilla.

ja vielä lisäksi se että sait ja ilmeisesti saat sen vietyä jatkossakin radalle testattavaksi ja nuoressa miehessä on kanttia laittaa kalusto lujille. eikä niinku perinteisesti, ei tällä raaski ajaa enää kovaa.

 -H- -H- -H-
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=3868.0

ite kun tekee niin saa just semmosen niinku sattuu tulemaan...

Poissa Likonen

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1035
    • Lateo.kuvat.fi
Vs: Drifteri 242
« Vastaus #77 : 01.09.2013, 02:55:06 »
Hyvin jauho hyvinkäällä  ;) Ilmeisen hyvin toimii/on toiminut siihen nähden kuinka kovaa rääkkiä on saanut.. Elikkäs lienee hyvin onnistunut vaikka budjetti ei ilmeisesti ole ollut hirveän suuri.

Joku linelock tai balanssin säädin ois kyllä kova. Oli molemman setin jälkeen takalevyt hohkavan punaset  :buck2:

 :3/4 jättää sen: :3/4 jättää sen: :3/4 jättää sen:
Vw Amarok DC BiTdi 4motion -13. Käyttis
240 GL -86 8V .Turpoprokkis

Poissa keskone

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 62
  • www.vrcf.fi
Vs: Drifteri 242
« Vastaus #78 : 01.09.2013, 20:07:39 »
Kyllä pitää nuorelle miehelle oikein hattua nostaa.
Asenne aikalailla kohdillaan. O0

Poissa Bisnes^

  • VRCF Aluevastaava
  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 126
  • www.vrcf.fi
Vs: Drifteri 242
« Vastaus #79 : 03.09.2013, 17:59:11 »
Monesti ihaillu tätä autoa ja nytten lauantaina näin ihan livenä kunnolla!! Tarviipa ens kerralla tulla heittää vähän läppää  :hello:


V70d

Poissa Jonski.

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 97
  • www.vrcf.fi
Vs: Drifteri 242
« Vastaus #80 : 13.01.2014, 23:32:15 »
Kiitoksia todella paljon positiivisestä palautteesta! Jaksaa piristää kyllä :hello:

Tuli tuos pari kuukautta taka perin lyötyä tääkin lihoiks vaikka ihan toimiva peli oli. Kun se teho ei mukamas ikinä riitä. No tuli sit tehtyä vähän taikoja kannelle:

Nyt tosin menos jo kasaan päin. Uus nokkakin tuli hommattua kun viime kesä mentiin sillä V:llä. Myös hukkaporttiin löin kaikki 4 jousta sisään mitä paketissa oli... Ke palkkapäivä jos sais vaik haettuu tarvittavat säätöpalat venttiileihin ja hommattua 16v hihnapyörät nokalle ja apuakselille, kampiakselilta semmone löytyyki jo. Ni sit sais kokonaa nippuu. Myös ensimmäinen m90 antautu jo kesällä näyttäs et on sylkeny takastefan melkee kokonaa pois?! No löin sinne samallaisen lootan tilalle ku tuli sillo kesällä ostettua jo valmiiks.

Nyt jos tuo kansi kestää niin vois vaivautua vaikka viemään penkkiin asti  :2funny:

Poissa Bamse

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 143
Vs: Drifteri 242
« Vastaus #81 : 14.01.2014, 10:01:29 »
Mielenkiintoisen näköinen kansi. Mitäs speksejä? Onko tuossa jokin syy miksi munuainen on poistettu ja pyöristetty kokonaan?

/B
Täh?

Poissa Voimarauta

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 224
  • Recycle Racing
Vs: Drifteri 242
« Vastaus #82 : 14.01.2014, 10:06:37 »
Mulla on tappikoneessa saman mallinen palotila. Ihan mielenkiinnosta ilmottelehan miten paljon muuttuu sytkäennakko tuolla kannella verrattuna edelliseen.
Volvo Amazon B20T -71
Volvo XC90 D5 -06

Poissa mista

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2126
    • Instagram kuvat
Vs: Drifteri 242
« Vastaus #83 : 14.01.2014, 17:41:15 »
Palotila näyttää aika samalta kuin tuo mun hyllyssä lojuva kuulemma kg trimningin tekemä 531.

http://i23.photobucket.com/albums/b362/raipe/531/CIMG4842.jpg

Poissa Jonski.

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 97
  • www.vrcf.fi
Vs: Drifteri 242
« Vastaus #84 : 14.01.2014, 23:10:00 »
Sama vanha 398, palotilat muotoiltuna. Vähän isommat venttiilit, kolmikulma seetit ja imukanavia hierottu. Tuolla palotilojen muotoilulla haettiin puristussuhdetta matalammaksi ja vaikuttanee kai tuo muoto myös nakutus herkkyyteen. Tarkotus ois lyyä kolmatta kiloa ahtoa. Puristussuhde on tällä hetkellä 8:1 pintaan. Tää ei oo kg trimningin tekemä. Kaveri teki mastercamilla ohjelman ja itte koneistin koulussa. Tuohon siis ajettiin vaa lieriöt 92mm halkasijalla r10 pyöristys pohjalla.

 

Autoracing  KL-varaosat