Eli tuohon 2 desiä lisää = reilu prosentti = käytännössä ei mitään muutosta.
Kuitenkin "moderni" sähköohjattu keksintö näköjään niin luulis tuon vähän enemmän osaavan sopeutua. Kai siinä on happianturi (EGO eli volvolaisittain lambda)? Huipputehon puutetta vois selittää suutinkapasiteetilla, mutta onko se osakaasullakin laiska?
100km lisää, keskikulutuksen totaali nousu 0.9litraa, eli pientä lisäystä havaittavissa, myös hieman tehoa palautunut, mutta vieläkin lie teholukema aika paljon alle 200hepan. Tarvis melkeen näissä kokeiluissa penkittää tulokset, harmi kun lähin nelikkopenkki on niin kaukana.
Tosiaan mitä kylmästarttiin tulee niin vähän pitempään tällä seoksella tarvii sahauttaa käymään(+3sta), kuin pelkällä 98silla.
150cc suuttimet tossa on, olis mulla tossa b234f suuttimet(8kpl) mitkä olis 220cct, tajuaiskohan toi motronicci isompia suuttimia..