Motot.netissä eräs käyttäjä oli tutkinut asiaa ja löytänyt jonkun ruotsalaisen kumivalmistajan luettelon pdf:nä. Siitä ilmeni, että käytössä on vain yksi kumiseos, joka kestää bensaa kunnolla. Useampikin kesti etanolia, mutta bensaa tosiaan vain tuo yksi ja sen etanolinkesto oli myös hyvä. Eli teoriassa ongelmia ei pitäis tulla, paitsi jos bensaletku on todella huonokuntoinen ja paskainen sisältä ja etanolin liuottaessa epäpuhtaudet pois, alkaakin joku halkeama vuotaa.
Tankkailin omaan 240 b230f nyt ekaa kertaa re85 ~50/50 suhteella. Hyvin toimii, vaan en oo varma mahtaako täyskaasulla vetää ihan yhtä hyvin kuin ennen? Jokuhan sanoi, että lamda ei korjaa seosta täyskaasulla, vaan se menee karttojen mukaan, pitääkö paikkansa? Ton ruiskun toiminta / säätö on mulle vähän epäselvää, mut oon nyt kovin koittanu lueskella. Saanko sitä lämpöanturia huijaamalla vaikutettua myös täyskaasun seokseen? Pystyykö sitä bensapainetta jotenkin helposti näistä säätämään? Ja missä vaiheessa pitäis vaihtaa suuremmat ruiskusuuttimet?