0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
kylläkai nyt vapari lh 2.4 porskuttaa täysin totutusajon jälkeen 50%seoksella
Ei tykkää, jos ei ole tehty mitään muutoksia. Vetäisee kunnolla laihalle, joka ei ole moottorille tervettä!Ja näkyy olevan LH2.4, joten voit odotella vikakoodeja.Kokeile emmemmin seosta, jossa RE85:sta on enintään se 20L täystankissa ja siitä asteittain lisätä pirtun määrää, kunnes vikavalo syttyy. Sitten boxin vikakoodin nollaus (napista, eikä akun navasta) ja hitunen bensaa tankkiin. Niin tällöin olet pystynyt määrittelemään sen rajan johon LH:si pystyy sopeutumaan.
Omassa 945 B230ft konneella ainoo "vika" mikä on tullu 85 käytössä on kylmäkäynnistys ku joutuu hankaamaan vähän kauemmin ja joskus jos on tosi viilee aamu nii nykkii vähän ekassa liikkeelle lähössä.
Rapiat 50% 85:sta
Luulisi että hyväkuntoinen B230F toimisi tuolla, mutta kokeilen ensin lievemmällä...
960 3,0 -96 oon ajanu koko kesän 100% re85, tuhansia km. Suuttimet vaihdoin S80 vaparikutosesta kun ne saattaa olla vähän isommat kuin 960 vakio. Kylmänä ei lähde heti käyntiin, mutta muuten toimii hyvin. Kulutus ollu 14-20l/100km, mutta perävälitys, renkaat ja vaihdelaatikko on kokenut muutoksia bensa ajoista niin vertailu hankalaa.
Ompa Volvot herkkiä, mun -2000 mallinen Hyrsleri 3,3 menee reippaasti täysin etanolilla. Kulutus muuten kasvoi n. 20%, ennen 11l. nyt 13l. siis satkulla.Onko kukaan koittanut vaihtaa kuumempia tulppia, kylmemmän polton kompensoinniksi?
Huomenna
Raportoi sitten!
oli boschin 7:t ja kokeilin 6sia... ei toiminu.... liian kylmä, huomenna 8:t vaihtdettava... tai sitte jopa 9