Vaikka pointtisi oli muualla, retostelit silti erittäin törkeällä ylinopella. Pointistasi huolimatta rikoit forumin sääntöjä. Tämä oli Taavin pointti jonka itse missasit.
Selitätkö minulle tyhmälle, missä kohden retostelin törkeällä ylinopeudella?
Jos vetäviltä pyöriltä loppuu pito, niin nopeusmittarin lukema ei taatusti ysissä kerro mitään tuon jälkeen auton todellisesta nopeudesta.
Jos ajotilani muuttuu voiman tilauksesta paskojen renkaiden vuosi sivuttaiseksi etenemiseksi, niin 100% varmuudella nopeusmittarin näyttämä ei ole auton todellinen nopeus vaan jotain aivan muuta ja se on pointtini tuossa kirjoituksessani, jonka sinäkin selvästi väärinymmärsit joko tahallasi tai tahattomasti.
Tilanne johtui nimenomaisesti lasisauvan tapaan katkenneesta renkaiden pidosta joka katosi kuvatussa ohitustilanteessa täydellisesti. Suomeksi sanoen hulvatonta sutimista niin nopeasti kuin wiinakone ehtii kierroksia kerätä ahdoilla (nopeasti).
Eli renkaiden pito loppui käsittämättömällä nopeudella ja käsittämättömän heikoksi, yhtäkkisesti on se pointti jota yritin korostaa tuossa kirjoituksessani, mikä selvästi missattiin.
Tuossa kuvatussa tilanteessa ei kukaan edes etäisesti aivotoimintaa omaava olento edes yrittäisi ajaa 190km/h nopeudella. Eikä kovin monessa takaveto autossa edes teho riitä 190km/h nopeudessa sutimiseen.
Eli jos pito häviää äkillisesti satasen nopeudessa kertoo jo se, että on pirun liukasta ja renkaat eivät toimineet tilanteessa toivotulla tavalla.
Kusipäistähän tuossa tilanteessa oli se, että suoritin ohituksen loppuun asti vaikka auto kulki vinttikoiran tapaan.
Toisaalta tuossa tilanteessa se luiston oikaisun yritys nopeasti olisi saattanut päättyä spinnaukseen.
Ne jotka tuntevat paikan
(sipoonlahden silta, tzadin suuntaan), ymmärtänevät, että oikaisuyritys kannattaa säästää sillanjälkeiselle osuudelle, eikä ryhtyä em. tilanteessa suorittamaan oikaisumanööveriä sillan kannella.