Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Showroom => Aiheen aloitti: ultimate70 - 16.05.2012, 15:33:10
-
Uudella rengastuksella kehtaa tämänkin möhkön laittaa showroomiin, mielestäni varsin "sexikäs" :)
Tuunaukset
- NAP-takapönttö ulostuloineen
- Polestar-optimointi
- 19" Vulcanis-replicat (XC90) + ContiCrossContact LX Sport 235/55R19
- hopiaiset hirvitarrat (ei kaikissa kuvissa)
- aurinkoverhot (ei kaikissa kuvissa)
- Eibach Pro-Kit (ei kaikissa kuvissa)
- Lepuutustuki ja R-Design-polkimet
- LED-päiväajovalot (ei kaikissa kuvissa)
Tulossa
-???
(http://i5.aijaa.com/b/00444/10200338.jpg)
(http://i10.aijaa.com/b/00626/10200339.jpg)(http://i1.aijaa.com/b/00685/10271526.jpg)
(http://i7.aijaa.com/b/00805/10200340.jpg)
(http://i1.aijaa.com/b/00106/10200341.jpg)
(http://i3.aijaa.com/b/00514/10200342.jpg)
Merkinnät veks:
(http://i7.aijaa.com/b/00350/11027255.jpg)
Verhot ja hirvitarrat asennettu:
(http://i6.aijaa.com/b/00821/10525482.jpg)
Eibach Pro-Kit asennettu (3.9.12):
(http://i7.aijaa.com/b/00643/10833751.jpg)
Lepuutustuki ja R-Design-polkimet (27.9.12):
(http://i8.aijaa.com/b/00527/10987339.jpg)
Uudet talvipyörät asennettu (2.11.12)
(http://i2.aijaa.com/b/00279/11208712.jpg)
LED-päiväajovalot asennettu (12.2.13)
(http://i2.aijaa.com/b/00008/11767063.jpg)(http://i5.aijaa.com/b/00794/11767064.jpg)
Rekisterikilven tausta (15.2.13)
(http://i2.aijaa.com/b/00416/11780748.jpg)
-
Auto itsessään on kyllä komea, mutta noi vanteet ei kyllä iske :)
-
Auto itsessään on kyllä komea, mutta noi vanteet ei kyllä iske :)
yhdyn tähän kommenttiin.. vanteet liian perus "vianor" vanteet eli samanlaiset mitä näkyy joka toisessa autossa.. mutta auto on kyllä komea.. onko sisä kuvia?
-
Itsellä on joku fiksaatio hopeisiin puola-vanteisiin niin nuo on nätit :). Muutenkin musta XC60 miellyttää silmää. Just eilen kävin Wetterillä kuolaamassa uutta mustaa XC60 mallia. Ei vain ihan just riitä finanssi puolella katetta 70t€ autoon :'(
-
Hieno on, vaikken olekaan erityinen mustan ihailija. Mutta kun se on puhdas ja kiiltävä, niin kääntää katseen.
19" ei ole ainakaan ylikokoinen tähän autoon, ihan kevyesti menisi 20kin - mutta silloin taitaa mennä jo aika ohueksi kumit, ja ajettavuus kärsii. Vanteet minäkin vaihtaisin hieman "miehekkäämpiin".
-
Hieno :)
Minullakin oli toisena vaihtoehtona musta, mutta kun edellinen Volvo oli musta niin päädyin Passion Red -väriseen ;)
Mutta missä on rekisterikilven taustat :pomo:
-
Tuolta minäkin kumini haen. ...En tosin ihan noin päheeseen autoon :2funny:
Helppo tunnistaa tuo beasti, niin täytyykin räpsytellä valoja jos vastaan tulee :pomo:
-
...19" ei ole ainakaan ylikokoinen tähän autoon, ihan kevyesti menisi 20kin - mutta silloin taitaa mennä jo aika ohueksi kumit, ja ajettavuus kärsii...
Ajettavuus vaan paranee kun kumi madaltuu.
-
Ajettavuus vaan paranee kun kumi madaltuu.
Kyllä siinä joku raja tulee vastaan. Ainakaan itse en halua kaikkia pieniä töyssyjäkin tuntea voimakkaasti autossa...
Tokihan isommat vanteet ulkonäköä/fiilistä tuo.
-
Hieno on, vaikken olekaan erityinen mustan ihailija. Mutta kun se on puhdas ja kiiltävä, niin kääntää katseen.
19" ei ole ainakaan ylikokoinen tähän autoon, ihan kevyesti menisi 20kin - mutta silloin taitaa mennä jo aika ohueksi kumit, ja ajettavuus kärsii. Vanteet minäkin vaihtaisin hieman "miehekkäämpiin".
Mitä Wetterin pihalla katsoin XC60 R-designia jossa oli 20" vanteet alla, niin ei se kumi vielä kovin matala ollut. Melkein samaa luokkaa kuin esim. tuossa omassa 17" talvirenkaissa.
Edit: perutaan puheita. 20" vanteilla kumit on korkeammat kuin omassa talvella. Itsellä on 225/45. XC60:ssä on 20" vanteella 255/45.
Kyllä siinä joku raja tulee vastaan. Ainakaan itse en halua kaikkia pieniä töyssyjäkin tuntea voimakkaasti autossa...
Tokihan isommat vanteet ulkonäköä/fiilistä tuo.
Tuossa tein karkean laskutoimituksen. Nuo XC60:n 20" vanteilla olevat kumet on 1cm matalammat kuin sinun S90 15" vanteella. Jos siihen laittaisit orkkis 16" vanteet niin kumi olisi yhtä korkea.
edit2: sori hirveä OT :)
-
Tuossa tein karkean laskutoimituksen. Nuo XC60:n 20" vanteilla olevat kumet on 1cm matalammat kuin sinun S90 15" vanteella. Jos siihen laittaisit orkkis 16" vanteet niin kumi olisi yhtä korkea.
edit2: sori hirveä OT :)
Okei ;D Ja kummatkin vanteet ysikympissä ovat 16'', talvi vain (valitettavasti, muutos tulee joskus) orkkis :P
-
Ajettavuus vaan paranee kun kumi madaltuu.
Tietyissä rajoissa täysin samaa mieltä. Duunikaveri hommasi aikanaan XC90: een 22" pallikat ja niillä alkoi hyvän ulkonäön lisäksi olla autokin jo hyvä ajaa. Noin isossa autossa ei se kumikaan ole vielä 22":kaan mikään sika matala, mutta loppuu se turha lyllyminen metrin korkeoden suo-kumien takia.. 8)
-
Auto on kyllä pirun komea mutta valitettavasti noilla vanteilla tuli mieleen joku nissan qashqai.
Mutta jos ne omaa silmää miellyttää niin sehän se tärkeintä on ;)
-
Nyt on jo kertynyt jonkin verran kokemuksia uudesta rengastuksesta, olen erittäin tyytyväinen noihin contin crosscontact -kumeihin. Nöyrä rengas ja koko just passeli XC60:een. Mukavuus ei kärsinyt ja melutaso aika tarkkaan sama kuin 17 tuumaisilla orkkisrenkailla, eli alhainen. Ajettavuuteenkaan renkaat eivät tuoneet suurta muutosta, kunnollisen ohjaustuntuman puute on tallella :(. Eli kaiken kaikkiaan onnistunut "tuunaus" kun ominaisuudet eivät menneet huonompaan suuntaan... :)
Tuolta minäkin kumini haen. ...En tosin ihan noin päheeseen autoon :2funny:
Helppo tunnistaa tuo beasti, niin täytyykin räpsytellä valoja jos vastaan tulee :pomo:
Kävin tällä kertaa "hovihankkijalla" vain asennuttamassa setin, tilasin nettikaupoista renkaat ja vanteet (noloa myöntää)...
Auto on kyllä pirun komea mutta valitettavasti noilla vanteilla tuli mieleen joku nissan qashqai.
Mutta jos ne omaa silmää miellyttää niin sehän se tärkeintä on ;)
Qashqai on nätti auto, vaikka onkin Nissani =).
-
Nyt on madallusjousetkin hankittu ja asennettu (ks. ykkösviesti). Tippui juuri sopivasti, noin 20mm edestä ja 25mm takaa, muutaman millin kuulemma vielä laskee ajan myötä. Mitäköhän seuraavaksi keksisi...
Suurkiitokset Keskarin suuntaan ;).
-
Ja tuunaus jatkuu, lepuutustuki kopsattu moffelta, kiitokset asennusohjeista :)
(http://i10.aijaa.com/b/00848/10987340.jpg)
-
Nonni... hyvä tuli!
Ja melko halpa ;)
Miten pistit kiinni? Liimasitko vai ruuveilla sivusta kiinni?
-
Mattoteipillä kiinni toistaiseksi 8). Nuo polkimet toisaalta EIVÄT olleet mitenkään edukkaat mutta pakollinen hankinta...
-
Joo...polkimet ei. Mutta VAGin jalkatuki oli.
-
Siistiltähän tämä näyttää. Sopivan simppelit vanteet istuvat hyvin auton kliiniin ilmeeseen. Mites Polestarin ero vakioon käytännössä tuntuu kulussa ja kulutuksessa?
-
Mitäköhän seuraavaksi keksisi..
Takaa mallimerkinnät pois ja r-design diffuusori noiden piippujen seuraksi.
Sivuille myös r-design helmat ja eteen Heicon helma.
Niin ja sitten 20" alle ja se on täydellinen!
Tuon r-design takadiffuusorin kanssa käy tuo volvon (tai Heicon?) quad-ulostulo. Vaati kyllä koko auton sitten samalle tasolle, muuten perä ampuu yli että heilahtaa.
Korimallinahan tämä on mielestäni parempi kuin x3, glk tai q5, vaikka hienonhan noista kaikista saa.
-
Siistiltähän tämä näyttää. Sopivan simppelit vanteet istuvat hyvin auton kliiniin ilmeeseen. Mites Polestarin ero vakioon käytännössä tuntuu kulussa ja kulutuksessa?
Kiva että joku muukin tykkää noista tylsistä vanteista =). Ero vakioon ei ole suuri mutta kyllä sen aikanaan huomasi, voimaa tuli mukavasti lisää maantienopeuksiin ja -ohituksiin. Eli kivasti kulkee kunhan ensin ollaan päästy liikkeelle. Aika jännää kun Volvolla vaihtelee malleittain julmetusti paikaltaanlähtö: tällä voi lähteä melkeinpä kaasu pohjassa ja silti mennään "sivistyneesti" :). Kulutuksesta sen verran että kympin on viime aikoina vienyt kaupungissa pätkäajossa. Ja maantiellä menee körötellessä about 7,5 L/100km...
-
Takaa mallimerkinnät pois ja r-design diffuusori noiden piippujen seuraksi.
Sivuille myös r-design helmat ja eteen Heicon helma.
Niin ja sitten 20" alle ja se on täydellinen!
Tuon r-design takadiffuusorin kanssa käy tuo volvon (tai Heicon?) quad-ulostulo. Vaati kyllä koko auton sitten samalle tasolle, muuten perä ampuu yli että heilahtaa.
Korimallinahan tämä on mielestäni parempi kuin x3, glk tai q5, vaikka hienonhan noista kaikista saa.
Mallimerkinnät olenkin jo repinyt pois. Heicon etuhelmaa olen harkinnut, mutta pitääkö samalla muovihelmat maalata korin väriin? 20" renkaita ei tule (koskaan), en uskalla riskeerata ajomukavuuden ja melun suhteen. Eikä quad-ulostuloa tosiaankaan kehtaa laittaa pikku-dieseliin ainakaan näillä teholukemilla :).
-
Oops, miten en huomannut että merkit onkin poistettu, sori.
Kyllä ne muut muovit kannattaa samoilla höyryillä vetää sen etuhelman kanssa.
Muistaakseni aika kovaa hintaa pyytävät näistä 60-sarjan r-osista, esim.s60 exterior kit 1690e vaikka suht pieniä lirpakkeita ovat. Itse asiassa tuokin paketti taisi olla niille hopeisille pikkuosille jotka voi maalata jos haluaa, mutta ei sisällä esim. Täydellistä r-design etupuskuria.
Joko olet noita hintoja tiedustellut, vai missasinko senkin tuolta ylempää?
Xc60 on kyllä sen verran korkea että pelkkä etuhelma ja se takadiffuusori voisi riittää. Takahelmaakaan ei tarvitse edes maalata niin se on säästöä sekin.
Vanteissakin voisi riittää tuo tuumakoko, jos vanteissa olisi hiukan pienempi ET ja olisivat concave-tyyppiset. Nuo vanteet kiertoon ja käytät nykyiset renkaasi.
-
XC60 r-designissa ei ole muuta extraa kuin korin väriset helmat ja alumiinisen xc-listat, eli sivulla, edessä ja takana alumiiniset koristeet.
Edit: perun puheitani. Ei siinä ihan perus alumiinikoristeet ole, mutta aika pieniä muutokset on. Tuolta löytyy lista mitä eroja R-Designissa on:
http://accessories.volvocars.com/AccessoriesWeb/Accessories.mvc/fi-FI/FI/XC60/2010/all/all/L.H.D/ShowDocument/VCC-450519 (http://accessories.volvocars.com/AccessoriesWeb/Accessories.mvc/fi-FI/FI/XC60/2010/all/all/L.H.D/ShowDocument/VCC-450519)
-
=)
(http://i3.aijaa.com/b/00112/11278289.jpg)
-
No nyt on komiat. Hirvi toimii tilanteessa kuin tilanteessa ;)
-
Ja tuunaus jatkuu muodikkailla LED-päiväajovaloilla :pomo: (lisäkuvia ykkösviestissä).
(http://i7.aijaa.com/b/00116/11767066.jpg)
-
Ootko muokannut noi "sumarinkotelot " noille päivävaloille, vai löytyykö tuollainen setti valmiina jostain?
Sitten toiseksi kysyn, että yhdessä kuvassa olisin nähnyt, ettei sulla ole mitään suojaa siinä OBD pistokkeessa?
Lähinnä sillä ajattelin, kun huomasin, että mulla ei kanssa ole siinä mitään muovia suojana ::)
-
Ebay:stä hankin valmiin setin, hieman arvokas mutta lopputulos mielestäni ihan siisti.
OBD-pistokkeessa ei ole mullakaan suojaa, sitä en tiedä kuuluisiko olla...
-
Millaisia sähköhommia noihin päivävaloihin joutuu tekemään??
Ilmeisestin jotain softaa joutuu pukkaamaan sisälle noihin valon toimintoihin?
-
Tässä tapauksessa DRL:t palaa, kun kytkin nolla- ja parkkiasennoissa. Kytkennöistä en osaa sanoa mitään, Keskusautohalli hoiti asennuksen :).
-
Rekisterikilven tausta asennettu. Pitänee ottaa ikkunatarra veks ettei tehot kasva liikaa ;D
(http://i2.aijaa.com/b/00416/11780748.jpg)
-
Mihin lukemiin tuolla Polestarin ohjelmalla päästiin?
Ilmeisestin sulla oli valmiiksi tuo 185hv/400nm versio?
Muuttuiko sulla toi vaihteiston toiminta tuolla Polen softalla yhtään.
Toki varmaan lisääntynyt vääntö auttaa jo asiaan tuossa laatikon käyttäytymisessä.
-
Vuosimallissa -11 vakiona 205hv/420Nm eli ensimmäinen tuplaturboversio (D5244T10), Polestarilla saadaan 225hv/460Nm: http://www.polestar.se/fi-fi/mallit/xc60-d5-awd-automatic-2011/ (http://www.polestar.se/fi-fi/mallit/xc60-d5-awd-automatic-2011/)
Hieman paremmin osaa käyttää alavääntöä, mutta edelleen pikkuvaihteilla ja pikkunopeuksissa luistattaa mielestäni vähän liikaa, siis ripeämmissä kiihdytyksissä.
-
Vuosimallissa -11 vakiona 205hv/420Nm eli ensimmäinen tuplaturboversio (D5244T10), Polestarilla saadaan 225hv/460Nm: http://www.polestar.se/fi-fi/mallit/xc60-d5-awd-automatic-2011/ (http://www.polestar.se/fi-fi/mallit/xc60-d5-awd-automatic-2011/)
Hieman paremmin osaa käyttää alavääntöä, mutta edelleen pikkuvaihteilla ja pikkunopeuksissa luistattaa mielestäni vähän liikaa, siis ripeämmissä kiihdytyksissä.
Niin sulla on noin tuore versio ja tuolla tehokkaammalla koneella, niin tuo viritys ei niinkään tunnu persuksessa, kuin mulla ;)
Mulla kato on vaan tuollainen vanha Xc60, missä oli 163hevosta ja vääntö vaatimattomat 340nm :'(
Tuon vajaan tehon innoittamana käytin tasan viikko sitten autoani tuolla Tampereella Optimoiautosi kaveri luona ja sinne laitettiin mun toivomuksesta sellainen "välimallin"softa, jonka pitäisi optimoida myös tuota kulutusta, eikä kaikkia tehoja/vääntöjä otetta irti autosta!
Nyt pitäisi olla likemmäksi 230hv/465nm!
Eli samoissa lukemissa sun pirssin kanssa.
Oletko mittaillut esim 80-120km/h mihin aikaan menee?
-
Vuosimallissa -11 vakiona 205hv/420Nm eli ensimmäinen tuplaturboversio (D5244T10), Polestarilla saadaan 225hv/460Nm: http://www.polestar.se/fi-fi/mallit/xc60-d5-awd-automatic-2011/ (http://www.polestar.se/fi-fi/mallit/xc60-d5-awd-automatic-2011/)
Hieman paremmin osaa käyttää alavääntöä, mutta edelleen pikkuvaihteilla ja pikkunopeuksissa luistattaa mielestäni vähän liikaa, siis ripeämmissä kiihdytyksissä.
Kyllä tuplaturbo D5 tuli 2010 vuosimalliin.
-
Luultavastin syksyllä tullut 2010 ;)
Eikös loppuvuonna tule ns uudet mallit autolla kuin autolla 8)
-
Luultavastin syksyllä tullut 2010 ;)
Eikös loppuvuonna tule ns uudet mallit autolla kuin autolla 8)
Siis syksyllä 2009 rekisteröityjä tuplaturbo D5 koneisia Volvoja näkyy myynnissä. Silloin tuli kevyt facelift S80, V70 ja XC60 malleihin. Sisällä lähinnä muuttui ratti. Samalla tuli myös uudet diesel koneet. TM:n numerossa 1/2010 on S80 uudella dieselillä vertailussa ;)
-
Hieno auto vaikka onkin vaan musta ;)
Itsekin olen harkinnut juuri noita samoja päiväajovaloja mutta haluaisin pitää nuo R-Designin koristeet tuossa ympärillä. Yllättävän kirkkailta vaikuttaa kuvilta vaikka nuo taitaa olla 1 W ledejä?
-
Juu 1 watin ledejä. R-design somiste sopisi tuohon ihan kivasti, pitänee pohtia kuinka sen saisi toteutettua...
-
Juu 1 watin ledejä. R-design somiste sopisi tuohon ihan kivasti, pitänee pohtia kuinka sen saisi toteutettua...
Samoja R-design koristeita oon kattonut, mutta mulla on noi sumarit, niin siihen ei silloin niitä saa :-[
-
Kyllä saa kun vähän askartelee ;)
http://forums.swedespeed.com/showthread.php?141319-installing-oem-front-fog-lamps-on-my-r-design&highlight=sport
-
Kyllä saa kun vähän askartelee ;)
http://forums.swedespeed.com/showthread.php?141319-installing-oem-front-fog-lamps-on-my-r-design&highlight=sport
Katos niin näkyy 8)
Pitää laittaa harkintaan.
-
Niin sulla on noin tuore versio ja tuolla tehokkaammalla koneella, niin tuo viritys ei niinkään tunnu persuksessa, kuin mulla ;)
Mulla kato on vaan tuollainen vanha Xc60, missä oli 163hevosta ja vääntö vaatimattomat 340nm :'(
Tuon vajaan tehon innoittamana käytin tasan viikko sitten autoani tuolla Tampereella Optimoiautosi kaveri luona ja sinne laitettiin mun toivomuksesta sellainen "välimallin"softa, jonka pitäisi optimoida myös tuota kulutusta, eikä kaikkia tehoja/vääntöjä otetta irti autosta!
Nyt pitäisi olla likemmäksi 230hv/465nm!
Eli samoissa lukemissa sun pirssin kanssa.
Oletko mittaillut esim 80-120km/h mihin aikaan menee?
Tulipa mittailtua hätäisesti 80-120km/h suljetulla alueella tietysti. Olosuhteet: ulkolämpötila -9°C, kuormaa kuski + tankissa 3/4 löpöä, mittaus Torquella, vaihteisto S-moodissa. Eka veto 6,15s, toinen 5,90s. Omasta mielestäni juuri sitä luokkaa mitä tuolta voi odottaakin...
-
Tulipa mittailtua hätäisesti 80-120km/h suljetulla alueella tietysti. Olosuhteet: ulkolämpötila -9°C, kuormaa kuski + tankissa 3/4 löpöä, mittaus Torquella, vaihteisto S-moodissa. Eka veto 6,15s, toinen 5,90s. Omasta mielestäni juuri sitä luokkaa mitä tuolta voi odottaakin...
Niin autostasi löytyy jokin nappula, millä saa vaihteiston "sporttisemmaksi"?
Vai löytääkö sen tuolta valikon kautta, kuten esim tuon ajonvakautus DSTC pois/päällä toiminnon :-\
-
Kepistä saa Sport-moodiin / manuaalipuolelle.
-
Kepistä saa Sport-moodiin / manuaalipuolelle.
S-moodi taitaa olla vain D5 ja t6 malleissa.
-
Kepistä saa Sport-moodiin / manuaalipuolelle.
Oliko sulla jokin vaihde"pakkokytketty", kun tuon vetäisyn teit?
-
Lukitus ei pysy päällä, kun kaasupolkimen runttaa lattiaa vasten (kickdown) :(. Eli tuossa tulee vaihto 3->4...
-
Lukitus ei pysy päällä, kun kaasupolkimen runttaa lattiaa vasten (kickdown) :(. Eli tuossa tulee vaihto 3->4...
Kokeilin tuolla "manuaali" puolella ja pakkokytkin 4 ja kaasu pohjaan, niin saman tekee, että vaihtaa 3 :(
Käsipelillä siinä yritin ottaa tuosta 80-120km/h vetäisyystä, mutta kosketusnäyttö ei ole paras ajanottolaite tuohon, kun yksinään tuota tekee ;)
Siinä 5,5s aikaa se pysähty.
-
Sen verran noista Ledi valoista, että kuinka ne toimii?
Eli laitatko pelkät parkit päälle, vai miten noi ledit syttyy ::)
Tekisi kanssa mieli hommata tuollaiset.
-
Kokeilin tuolla "manuaali" puolella ja pakkokytkin 4 ja kaasu pohjaan, niin saman tekee, että vaihtaa 3 :(
Käsipelillä siinä yritin ottaa tuosta 80-120km/h vetäisyystä, mutta kosketusnäyttö ei ole paras ajanottolaite tuohon, kun yksinään tuota tekee ;)
Siinä 5,5s aikaa se pysähty.
Uudempi 6 vaihteinen laatikko vaihtaa automaattisesti myös manuaalipuolella. Vanha 5 vaihteinen piti valitun vaihteen.
-
Sen verran noista Ledi valoista, että kuinka ne toimii?
Eli laitatko pelkät parkit päälle, vai miten noi ledit syttyy ::)
Tekisi kanssa mieli hommata tuollaiset.
Samanlainen herätys tuli täällä kun Tampereella tuli vastaan XC60 taksi jossa oli noi "r-design" päiväajovalot. Hyvän näköiset!
-
Sen verran noista Ledi valoista, että kuinka ne toimii?
Eli laitatko pelkät parkit päälle, vai miten noi ledit syttyy ::)
Tekisi kanssa mieli hommata tuollaiset.
Samanlainen herätys tuli täällä kun Tampereella tuli vastaan XC60 taksi jossa oli noi "r-design" päiväajovalot. Hyvän näköiset!
Tässä "virityksessä" päiväajovalot palavat nolla- ja parkkiasennoissa. Kytkennöistä en osaa sanoa, merkkiliikkeen asentaja hoiti homman. Käsittääkseni joutui vähän aikaa pohtimaan miten saa toimimaan fiksusti...
-
Yritin myös viritellä r-design-somistetta tuohon päälle, mutta eihän siitä mitään tullut. Somisteen taustaa pitäisi jyrsiä aika tavalla että istuisi nätisti, taidot ei vaan riitä... :-[
(http://i11.aijaa.com/b/00493/12528369.jpg)
-
235/55/19 on ainakin tehdas koko 19" rilloille :)
edit: tais mennä väärään threadiin
-
Siis syksyllä 2009 rekisteröityjä tuplaturbo D5 koneisia Volvoja näkyy myynnissä. Silloin tuli kevyt facelift S80, V70 ja XC60 malleihin. Sisällä lähinnä muuttui ratti. Samalla tuli myös uudet diesel koneet. TM:n numerossa 1/2010 on S80 uudella dieselillä vertailussa ;)
Ja sitten on näitä 2,4d tuplaulostuloilla joissa lukee konehuoneessa moottorinsuojassa D5 ja on tuplaturboja :idiot2: ei oo helppoo
-
Ja sitten on näitä 2,4d tuplaulostuloilla joissa lukee konehuoneessa moottorinsuojassa D5 ja on tuplaturboja :idiot2: ei oo helppoo
Väittäisin, ettei sentään 2009 ollut vielä tuplaturbolla :-\
-
Väittäisin, ettei sentään 2009 ollut vielä tuplaturbolla :-\
Siitä tiedä mitään ;D
-
Millainen auto on nykyään alla, jos saa kysyä ::)
-
Väittäisin, ettei sentään 2009 ollut vielä tuplaturbolla :-\
2010 vuosimallia löytyy jo kesällä 2009 rekisteröitynä ;)
-
Millainen auto on nykyään alla, jos saa kysyä ::)
Minulta taidettiin kysyä: XC60 T6 AWD Summum Aut. -10, mutta vuosimallia -11 eli B6304T4-koneella :).
(http://i6.aijaa.com/b/00571/12586397.jpg)
(http://i10.aijaa.com/b/00275/12586398.jpg)
-
Minulta taidettiin kysyä: XC60 T6 AWD Summum Aut. -10, mutta vuosimallia -11 eli B6304T4-koneella :).
(http://i6.aijaa.com/b/00571/12586397.jpg)
(http://i10.aijaa.com/b/00275/12586398.jpg)
Katsoin vaan, kun autosi on täällä Tampereella myytävänä ;)
No, kerro millainen tuo "eko" Xc60 on versus sun ex riisseli :P
-
Taitaa jo olla myyty :o. On tämä T6 hieman ripeämpi, voimaa löytyy sopivasti jo tyhjäkäynniltä :).
-
Taitaa jo olla myyty.
Korjaus: näköjään edelleen myynnissä, mutta eri firmassa :o
-
Korjaus: näköjään edelleen myynnissä, mutta eri firmassa :o
Annoitko vaihdossa, vai ostiko liike tuon?
Jännästin noi autokaupat puljaa noita autoja :o
-
Annoitko vaihdossa, vai ostiko liike tuon?
Jännästin noi autokaupat puljaa noita autoja :o
Vaihdossa meni, ALD Vantaalle. Taitavat "antaa" vaihdossa tulleet suoraan yhteistyöjobbareille...
-
Vaihdossa meni, ALD Vantaalle. Taitavat "antaa" vaihdossa tulleet suoraan yhteistyöjobbareille...
Meinaatko tehdä projektia tuon Xc60 kanssa?
Polestar kehiin, niin 329 hummaa ois konepellin alla ;)
-
Vaihdossa meni, ALD Vantaalle. Taitavat "antaa" vaihdossa tulleet suoraan yhteistyöjobbareille...
Ne myy suoraan kovemalla netolla kuin millä ottivat itse kun leasingpalautus autot ovat niin pirun halpoja itselleen suhteessa niin parempaa liiketoimintaa heille.(+saavat myydä silloin aina merkkihuolettua yms originaali autoa)
Oma käsitykseni asiasta ;)
-
Meinaatko tehdä projektia tuon Xc60 kanssa?
Polestar kehiin, niin 329 hummaa ois konepellin alla ;)
Yritän säästellä projektit ensi vuoden puolelle, tällä hetkellä tuo on sopivan ripeä vakionakin :)