Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: rusina - 26.02.2013, 09:04:54
-
mitenköhän ko pitäs kytkytin vaihtaa ja ei oikein onnistunu ko millään saanu laatikon ylimpiä pulttaja pois millään päässy vääntämään mitenköhän mahtaa onnistua
-
Konehuoneen puolelta se on helpoin irrottaa ne pultit.
-
Mä olen onnistunut avaamaan yläpultit alakautta kasalla jatkoja, mutta yläkautta pitäisi olla helpompaa.
-
Mutta ei vain saa sinne mithään työkalua
-
Mutta ei vain saa sinne mithään työkalua
kyllä miä oon ainanki saanu sinne ihan kiintoavaimen tai sitten hylsyn ja 10 jatkoa ;)
-
Mutta ei vain saa sinne mithään työkalua
Helposti sinne menee kiintoavain. Tosin avaaminen on asia erikseen mutta kyllä sinne työkalun paikoilleen saa ;D
-
Joskus on pikku ohranjyvä silmässä hakattu sopiva kiintolenkki putkenpäähän jumiin ;D sillä sai väännettyä auki. Tosin kone ei ollut silloin edes oikealla paikallaan. Oli auto ajettu ojarumpuun ::)
-
ei vain niin helvetilläkkään mahtunu sinne
-
Tarpeeksi vain jatkoja ja niveliä. Saattaa auttaa, jos on kaveri pitämässä jatkohelvetistä kiinni, jolloin ei pääse niin helposti muljahtamaan väännettäessä.
-
Helposti sinne menee kiintoavain. Tosin avaaminen on asia erikseen mutta kyllä sinne työkalun paikoilleen saa ;D
2 kiintoavainta. niitten kanssa kikkaillen
-
Mikä kone siinä on K vai F? Startin poistaminen tuo myös lisää tilaa.
-
mitä jos nostat moottoria ylöspäin tai kallistat eteenpäin
-
f.............. ja vois koittaa sitä moottorin kallistamista kun oli tunkilla tuettu laatikko.. järjen käyttö vissiin on sallittua
-
ehkä käyny itsellekki iha sama. :)
-
kyllähän tässä meinasi hermos jo mennä mutta noinhan se irti lähti.. kiitos neuvoista